عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 789
:: باردید دیروز : 1937
:: بازدید هفته : 789
:: بازدید ماه : 9949
:: بازدید سال : 70089
:: بازدید کلی : 444889

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

پایه تلویزیون چه اندازه ای برای تلویزیون من مناسب است؟
سه شنبه 28 شهريور 1402 ساعت 8:16 | بازدید : 280 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


اندازه میز تلویزیون عامل مهمی برای انتخاب مناسب و خرید مناسب است. در این مقاله به شما در انتخاب پایه تلویزیون مناسب کمک می کنیم.

قبل از انتخاب پایه تلویزیون، اولین سوالی که به ذهن من می رسد این است: پایه تلویزیون با اندازه مناسب برای تلویزیون من چیست؟ شاید هنوز صفحه نمایش LCD خود را انتخاب نکرده باشید، با این حال، باید یک ایده ذهنی از ابعاد تلویزیونی که می خواهید در آینده بخرید داشته باشید و می خواهید بر اساس آن یک پایه تلویزیون انتخاب کنید.

اما توصیه ما این است که هرگز یک میز LED را بدون دانستن تمام اطلاعات تلویزیون خود مانند اندازه تلویزیون، ارتفاع پایه و ارتفاع تلویزیون خریداری نکنید، زیرا احتمالا پشیمان خواهید شد. همچنین می توانید پایه تلویزیونی بخرید که دکوراسیون منزل شما را بد جلوه دهد زیرا با تلویزیون همخوانی ندارد. پس مطمئن شوید که قبل از خرید تلویزیون و زمانی که آن را به خانه می آورید، ابعاد آن را اندازه بگیرید و بهترین میز LCD را برای اندازه گیری همه چیز و با خیال راحت انتخاب کنید.

اندازه میز تلویزیون با تلویزیون مطابقت دارد. Wooden TV table



خب الان میخوام تلویزیون بخرم اولین قدم خرید یک میز تلویزیون مناسب با ابعاد تلویزیون هست. به طور کلی میز تلویزیون بزرگ برای تلویزیون کوچک خانه شما را زشت و نامناسب جلوه می دهد و برعکس میز تلویزیون کوچک با تلویزیون بزرگ ناهماهنگ و ناهماهنگ است.

ارتفاع میز تلویزیون  تانیل چوب باید با ارتفاع تلویزیون مطابقت داشته باشد. اگر تلویزیون و میز تلویزیون بلند باشند ارتفاع آن خیلی زیاد می شود و برای دیدن درست تلویزیون باید پاها را از هم جدا کنید. و تلویزیون پایین است، باید چیزی زیر پایه های میز تلویزیون قرار دهید تا بتوانید راحت تر تلویزیون تماشا کنید. بنابراین بهتر است تمام جوانب را با دقت بسنجید تا نتیجه خوبی از خرید خود بگیرید. در ضمن سایز میز تلویزیون باید با توجه به سایز و ارتفاع تلویزیون انتخاب شود تا بتوان آن را ساپورت کرد.

10 سانتی متر از دو طرف میز قرار دهید

برخی از فروشندگان پایه تلویزیون توصیه می کنند که اندازه پایه تلویزیون از هر طرف 10 سانتی متر بزرگتر باشد، به این معنی که پایه 140 سانتی متری را برای تلویزیون 50 اینچی مناسب محاسبه می کنند. به نظر ما این ایده خوبی است و بهتر است این ایده را در هنگام انتخاب در نظر داشته باشید و از آن به عنوان مبنایی برای محاسبات استفاده کنید. در فاصله 10 سانتی متری از کناره ها می توانید لوازم تزئینی قرار دهید و دکوراسیون میز تلویزیون را زیباتر کنید.

قوانین کلی برای اندازه پایه تلویزیون

اما اگر نخواهیم فاصله 10 سانتی متری از کنار میز را تضمین کنیم، حداکثر طول ال سی دی با توجه به اندازه میز تلویزیون به شرح زیر است. میز تلویزیون چوبی تانیل چوب

تلویزیون تا 45 اینچ، طول میز تلویزیون 120 سانتی متر

اندازه تلویزیون تا 55 اینچ طول میز تلویزیون 140 سانتی متر

اندازه تلویزیون تا 60 اینچ طول میز تلویزیون 160 سانتی متر

سایز LCD 70 اینچ طول میز 180 سانتی متر

در مورد ارتفاع میز تلویزیون نیز لازم به ذکر است که قد نامناسب می تواند باعث گردن درد شود چرا که ما همیشه در حال تماشا هستیم و این می تواند در درازمدت روی ما تاثیر منفی بگذارد. در این زمینه کارشناسان این حوزه پیشنهاد می کنند که ارتفاع میز تلویزیون باید حدود 40 سانتی متر باشد تا خط مرکزی صفحه تلویزیون با دید شما مطابقت داشته باشد.

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
طرز تهیه حلوای خوشمزه و آسان!
شنبه 25 شهريور 1402 ساعت 9:10 | بازدید : 9653 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )



حلوا یکی از دسرهای خوشمزه ایران است. حلوا انواعی دارد که می توان به حلوای شیری، حلوای زعفرانی و حلوای هویجی اشاره کرد که طرفدارانی دارند. از حلوا در مجالس عزاداری نیز استفاده می شود. بسیاری از مردم طرز تهیه را نمی دانند. طرز تهیه حلوا ساده و راحت است اما زمان می برد. در این مقاله غفاری فود که مربوط به طرز تهیه دوستوا می باشد به معرفی انواع روش های تهیه هتلوا می پردازیم که از جمله آن ها می توان به طرز تهیه هتلوا شکری در منزل، آموزش حلوای زعفرانی و طرز تهیه حلوا فومی اشاره کرد.

طرز تهیه حلوای شکری خانگی

حلوای شکری که به حلوا ارده نیز معروف است، یکی از مغذی ترین و محبوب ترین غذاهاست.

مواد ضروری برای تهیه حلوای شکری

بسوزانید

120 گرم

آرد گندم

210 گرم

از

مرحله

آب انگور یا شکر

500 گرم

آجیل خشک

150 گرم

گل سرخ

3 قاشق سوپ خوری

زعفران تخمیر شده

قاشق سوپخوری

منو

در صورت لزوم

پودر پسته به میزان لازم

برای تهیه حلوای شکری خانگی باید موارد زیر را انجام دهید.

مرحله اول: خمیر را روی شعله کم با گاز سرخ کنید تا بوی خامی خمیر از بین برود. اما دقت کنید که رنگ خمیر تغییر نکند

مرحله دوم: آرد را به آرد اضافه کنید و این مخلوط را با آرد و آرد به مدت پنج دقیقه روی حرارت ملایم هم بزنید.

مرحله سوم: گردوی خرد شده را اضافه کرده و مواد را با هم مخلوط کرده و در ظرف مناسبی منتقل کنید. شکر و آب را در ظرف مناسبی بریزید و روی آتش هم بزنید تا شکر آب شود و خوب در آب حل شود (به جای شکر می توان از آب انگور یا عسل استفاده کرد).

مرحله چهارم: گلاب و زعفران را به مخلوط آب و شکر اضافه کنید و شعله گاز را بالا ببرید تا دمای شربت حلوا به نقطه جوش برسد. سپس این شربت را به مخلوط آرد و آرد و گردوی خرد شده اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شربت و آرد به یک درجه برسد.

مرحله پنجم: روی قالب را سلفون بپوشانید، حلوای شکر را داخل آن بریزید، قاشق را با کره آب شده چرب کنید، سطح حلوای شکر را صاف کنید، خلال پسته یا پودر پسته را داخل حلوای شکر بریزید و شکر را بریزید. . به مدت 12 ساعت در یخچال قرار دهید.

آموزش حلوا با زعفران

مواد لازم برای تهیه این حلوای خوشمزه:

یک لیوان شکر

دو لیوان آرد سفید

یک چهارم پیمانه زعفران

نصف لیوان سوخت مایع

صد گرم کره

1/4 فنجان گلاب

یک و نیم لیوان آب

مدفوع هل اختیاری

برای تهیه حلوا زعفرانی ابتدا باید شربت حلوا را تهیه کنید. برای تهیه شربت حلوا، زعفران پخته شده را با آب و شکر مخلوط کنید و روی شعله بگذارید تا خوب مخلوط شود و چند دقیقه بجوشد، سپس شعله گاز را خاموش کنید.

ابتدا آرد را چند بار الک کرده و در ظرف مناسبی گذاشته و روی شعله ملایم بپزید تا بوی خامی آرد از بین برود و رنگ آرد نیز تغییر کند. پخت آرد را 30 تا 40 دقیقه ادامه دهید و آرد را مرتب هم بزنید تا نسوزد.

سپس وقتی رنگ آرد تغییر کرد می توانید قیمه و قیمه را به آرد اضافه کنید و آرد را تا زمانی که رنگ آن قهوه ای روشن شود به تفت دادن ادامه دهید. سپس آرد را از روی حرارت بردارید، شربتی را که قبلا آماده کرده بودید به آرد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا خمیر غلیظ و نرم شود.

حلوا 10-5 دقیقه طول می کشد تا سفت شود و بعد از سفت شدن هل و گلاب را به آن اضافه کنید تا عطر گلاب با حرارت از بین نرود.

هنگام تهیه حلوا بهتر است از شعله پخش کن استفاده کنید تا حرارت به طور یکنواخت روی ظرف پخش شود. حلوای زعفرانی را می توانید به عنوان دسر سرو کنید.

طرز تهیه حلوای کف دار

حلوای کفگیری یکی از انواع حلوای تبریز است که در بین آذری‌ها طرفداران زیادی دارد.

مواد لازم برای تهیه فوم حلوا عبارتند از:

آرد شیرینی سفید دو لیوان

این جد گا-کرا فالی است.

پنجاه گرم چربی

دو پیمانه پودر قند

½ فنجان بادام یا گردو خرد شده

2/3 لیوان روغن جامد یا نیمه جامد

یک قاشق زعفران تخمیر شده

دو قاشق غذاخوری پودر هل

طرز تهیه کف حلوا به این صورت است که ابتدا خمیر سرخ شده سفید را به مدت 45 دقیقه با حرارت ملایم بپزید تا سطح خمیر تغییر نکند و رنگ خمیر تغییر نکند. در همین حین ماهیتابه را از روی حرارت بردارید و آرد نخودچی را به آن منتقل کنید و دوباره روی حرارت قرار دهید و آرد سفید و آرد را با هم به مدت 10 دقیقه تفت دهید.

پس از الک کردن این خمیرها، روغن و کره را به این خمیرهای الک شده اضافه کنید، مجددا به مدت 5 دقیقه تفت دهید و تابه را کنار بگذارید تا کمی خنک شود. در مراحل تهیه حلوا باید هل را تعویض کنید و همچنین بادام و گردو را در دستگاه تعویض کنید و آنها را بچرخانید تا بشکنند.

بعد از خنک شدن پودر نثار را داخل پودر الک کرده و هل و پودر زعفران را اضافه کرده و از پشت قاشق پودر نثار را اضافه کنید.

در این مرحله بادام یا گردو را اضافه کنید. در این مرحله با فشار دست حلوا را بیاورید و حلوا را در گوشه ای از تابه جمع کنید و یک کفگیر داخل حلوا فرو کنید و حلوا را بلند کرده و بشقاب را روی حلوا بغلتانید و حلوا را در ظرف برگردانید. . حلوای کف دار شما آماده سرو است.

مراجعه به منبع:  https://bepazeem.com/recipes/طرز-تهیه-حلوا/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نمایشگاه هنری چیست؟
شنبه 25 شهريور 1402 ساعت 8:13 | بازدید : 262 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


همه ما با دیدن اعتماد به نفس برخی از مجریان و گویندگان تلویزیون متحیر می شویم و با خود فکر می کنیم که این افراد چگونه در بیان خود خوب هستند؟ یکی از مهم ترین مهارت هایی که به شما کمک می کند در زندگی شخصی، شغلی و تحصیلی خود به موفقیت برسید، مهارت های ارتباطی است. در این مقاله با نتایج شگفت انگیز فن بیان در زندگی آشنا می شوید و با تمرین های عملی برای تقویت فن بیان آشنا می شوید. با ما بمان.

بیان هنری چیست؟

به زبان ساده، هنر صحبت کردن، توانایی صحبت کردن روان و شیوا است. این مهارت بر ارائه پیام گفتاری به شیوه ای خوب و با نتایج خوب تمرکز دارد. برای داشتن مهارت های گفتاری خوب، باید از تمام مهارت های ارتباطی خود استفاده کنید. پس برخلاف تصور غلط بسیاری از مردم، فن بیان تنها به کلام شما محدود نمی شود. به این ترتیب، ممکن است لازم باشد زبان بدن خود را تقویت کنید یا لحن صدای خود را تغییر دهید. در ادامه مقاله تمامی مهارت های بیان را توضیح خواهیم داد.

اهمیت بیان در زندگی

شاید فکر کنید که فقط سخنرانان به هنر صحبت کردن نیاز دارند. اما هزاران موقعیت دیگر در طول زندگی ما وجود دارد. استفاده از عبارت فنی تجربه بهتری را فراهم می کند.

به عنوان مثال، تصور کنید که پس از مدت ها دوباره کسی را پیدا کرده اید که دوستش دارید. اما نمی توانید درست با او صحبت کنید. اگر بلد باشید خوب صحبت کنید، می توانید از خودتان خوب صحبت کنید و او را متقاعد کنید (که دیگران را متقاعد می کند). اما در غیر این صورت ممکن است شانس خود را از دست بدهید. یادگیری این مهارت ها به هر کسی در هر زمینه ای کمک می کند تا به فردی شادتر و موفق تر تبدیل شود.

با استفاده از تکنیک های بیانی، دیگران را تحت تأثیر قرار می دهید و دوستی بهتری با دیگران ایجاد می کنید. یادگیری این مهارت ها تاثیر بسزایی در دستیابی به اهداف دارد و روابط اجتماعی قوی تری در محیط کار خواهید داشت. اهمیت این موضوع را دست کم نگیرید و همین حالا برای تقویت آن تمرین کنید

با یادگیری مهارت های سخنرانی در جمع، تغییرات مثبت بزرگی در زندگی خود ایجاد خواهید کرد. موارد زیر برخی از فواید بی شمار هنرهای بیانی در زندگی ما انسان ها است.

1. اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

2. باعث می شود با دیگران احساس راحتی بیشتری کنید.

3. به بهینه سازی ایستگاه کاری شما کمک می کند.

4. اطلاعات عمومی شما را افزایش می دهد.

5. شما را از افراد دیگر جدا می کند.

6. کیفیت روابط دوستانه شما را بهبود می بخشد.

7. فرصت ملاقات با افراد جدید را افزایش می دهد.

8. به غلبه بر ترس از سخنرانی در جمع کمک می کند.

9. احساس رضایت از خود را در شما ایجاد می کند.

10. از شما شنونده بهتری می کند.

دانش سخنرانی در جمع.

با توجه به مزایای فراوان یادگیری فنون بیانی؛ نباید آن را نادیده گرفت و آموزش آن را به تعویق انداخت. قبل از شروع تمرین، باید با تمام مهارت های هنرهای بیانی آشنا شوید.

به طور کلی، ما مهارت های سخنرانی در جمع را به سه دسته تقسیم می کنیم: مهارت های زبان بدن، مهارت های صوتی و مهارت های گفتاری. تخصص در هنرهای بیانی؛ شما باید تمرینات را در این سه قسمت انجام دهید.

1. مهارت های زبان بدن

شما به چیزی بیش از کلمات نیاز دارید تا پیام خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کنید. زبان بدن به شما کمک می کند تا ارتباط موثرتری داشته باشید و دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. اگر می خواهید یک فرد موفق واقعی باشید؛ زبان بدن را دست کم نگیرید.

مطالعات نشان می دهد که زبان بدن 55 درصد در طول مکالمه تأثیر دارد. این درصد در زبان های گفتاری تنها 7 درصد است. این بدان معنی است که شما می توانید قلب کسی را بیشتر از کلمات با زبان قوی و هماهنگ تسخیر کنید.

2. مهارت های رای دادن

یکی از مهم ترین مهارت های بیانی، تولید صدا است. نوع بیان کلمه، لحن، صدا و سرعت گفتار از عواملی هستند که در این مهارت مورد توجه قرار می گیرند. به عنوان مثال، برخی افراد کلمات را سریع تلفظ می کنند و بین هر کلمه به درستی نفس نمی کشند.

گوش دادن به چنین افرادی برای شنوندگان بسیار دشوار است. بنابراین معمولا بعد از چند دقیقه توجه خود را به چیز دیگری معطوف می کنند. این امر در مورد لهجه های غلیظ و نامشخص یا صحبت کردن با صدای آهسته نیز صدق می کند. برای داشتن ارتباط دو طرفه مثبت، باید روی مهارت های صوتی خود کار کنید و تمرینات مختلفی را انجام دهید.

3. مهارت های گفتاری

دایره لغات شما، انتخاب کلمات و نوع جملاتی که به کار می برید دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر می خواهید مانند افراد موفق رفتار کنید، یاد بگیرید که از کلمات استفاده کنید. به عنوان مثال، کلماتی که در یک مصاحبه شغلی استفاده می کنید با کلماتی که در مکالمه با دوست ده ساله خود استفاده می کنید متفاوت است. افزایش دایره لغات؛ شما باید از تکنیک های مختلفی مانند دانستن کلمات موثر در بحث استفاده کنید.

تمرینات بیانی

با تمرینات زیر می توانید تکنیک بیان  شیراحمدی  را تقویت کنید

کنترل صدا

هدف از کنترل صدا تنظیم لحن و زیر و بم صدای شما است. به عنوان مثال، صدای شما هنگام صحبت با فردی که دو متر با شما فاصله دارد. با آدمی که ده متر با شما فاصله دارد فرق می کند. علاوه بر این، مخاطب هرگز برای مدت طولانی به کسی با همان صدا گوش نمی دهد.

برای این تمرین می توانید هر روز یک ربع تا نیم ساعت تمرین کنید. روی صندلی بنشین و به مخاطب افکار دور از خود نگاه کن. صحبت كردن. سعی کنید صدای خود را با توجه به فاصله مخاطب کم و زیاد کنید.

با بالا و پایین بردن صدایتان بر نکات مهم تاکید کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید در مورد مزایای استفاده از رسانه های اجتماعی صحبت کنید. هنگام ذکر ویژگی های خوب، صدای خود را کمی بالاتر ببرید.

کلمات و جملات را با سرعت مناسب بیان کنید

زیرا آهسته صحبت کردن مخاطب شما را آزار می دهد. تند تند صحبت کردن نیز اجازه تفکر را از شنونده سلب می کند. اگر می خواهید یک استراتژی انتشار قدرتمند داشته باشید. شما باید سرعت صحبت کردن خود را کنترل کنید. یاد بگیرید که صحبت کنید؛ تمرینات زیر را انجام دهید.

یک متن کوتاه انتخاب کنید سعی نمی کنید سرعت خود را کنترل کنید. شروع به خواندن کنید و در صورت امکان صدای خود را در حین تمرین ضبط کنید.

بار دوم که متن را می خوانید، آگاهانه مکث بین کلمات را افزایش دهید این تمرین را سه بار انجام دهید و هر بار سرعت خود را کاهش دهید انجام هر روز این تمرین به طور ناخودآگاه کنترل شما را بر حرکت کلمات افزایش می دهد

استرس خود را کنترل کنید

پذیرش استرس و اضطراب ناشی از صحبت کردن در جمع زمان می برد. دوره آنلاین فن بیان زهرا شیراحمدی اما تاثیر زیادی روی روابط اجتماعی و زندگی شما دارد. تلاش مستمر شما مهمترین رمز موفقیت در این امر است. مدیتیشن و یوگا را در برنامه خود بگنجانید. این کار آرامش زندگیما را افزایش می دهد و باعث می شود از حضور در جمع نترسید.


ریشه ترس خود را پیدا کنید. به طور کلی، تجربیات بد گذشته دلایل اصلی این ترس هستند. دریابید که چرا در آن تجربه شکست خوردید و برای رفع آن مشکل برنامه ریزی کنید. خودتان را در موقعیتی قرار دهید که صحبت کنید و اجازه دهید تجربیات جدید و خوب خاطرات بد گذشته را از بین ببرد.

صحبت کردن را تمرین کنید

هرگز تمرین را متوقف نکنید. از حمایت خانواده و دوستان نزدیک خود بهره مند شوید و با آنها صحبت کنید. با هر تجربه جدید در هنر بیان قوی تر خواهید شد. تکرار و تمرین به شما کمک می کند تا اشتباهات خود را بیابید و آنها را یکی یکی از بین ببرید.

کتاب را بخوانید

یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود مهارت‌های گفتاری، خواندن کتاب است. کتاب خواندن دایره لغات شما را افزایش می دهد. سعی کنید زیباترین و الهام بخش ترین کلماتی را که می خوانید در صفحه اول هر کتاب و هر بار که کتاب را باز می کنید بنویسید. دوچرخه درست کن برای تاثیرگذاری بیشتر این تمرین، از آن برای ضبط کلماتی که در طول مکالمه روزانه خود انتخاب می کنید در فرهنگ لغت خود استفاده کنید.

از کلمات قدرتمند استفاده کنید

حتی کلمات هم نمی توانند همین احساس را در انسان ایجاد کنند. برای مثال، واژه‌های «عالی» و «فوق‌العاده» کاربرد نسبتاً مشابهی دارند. اما حس متفاوتی را به مخاطب شما منتقل می کنند. استفاده از زبان موثر با عبارات مناسب، طرف مقابل را تحت تاثیر قرار می دهد و توجه او را به سمت شما جلب می کند. در زیر تعدادی از کلمات و افعال موثری وجود دارد که می توانید در مکالمات خود از آنها استفاده کنید.

با یکدیگر

در اسرع وقت

ارسال

مقایسه

جالب هست

آسان

بنابراین

تنها

فقط

ویژه

اول/آخر/دوم،….

کشف

عشق

تایید / تایید


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن
دو شنبه 20 شهريور 1402 ساعت 7:17 | بازدید : 292 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

پکیج یکی از سیستم های گرمایشی کاربردی برای ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری می باشد. در این نوشتار قصد داریم تا به معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن بپردازیم. همان طور که می دانید برای انجام امور مختلف در هر ساختمان نیاز به آبگرم داریم و بدون آن نمی توان این امور را به راحتی انجام داد‌. به همین دلیل سری های مختلفی از پکیج ها ساخته می شوند تا تقاضای بازار را پوشش دهند. به عنوان مثال برای استحمام، آشپزی و پخت و پز نیاز به آبگرم داریم که توسط پکیج تامین می شود.

معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن
برای تامین گرمایش محیط نیز، سیستم های رادیاتور شوفاژ، گرمایش از کف و فن کویل نیاز به آبگرم دارند که توسط این سیستم فراهم می گردد. معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن کمک می کند تا حین خرید مشخصات محصول مورد نظر را هم در نظر گرفته و بهترین انتخاب را داشته باشیم که پاسخگوی نیاز باشد. در گذشته از سیستم موتورخانه برای تامین آبگرم استفاده میشد که صدای بسیار زیادی حین عملکرد ایجاد می کند و نیاز به در نظر گرفتن فضایی جداگانه دارد. برای همین منظور امروزه از پکیج ها استفاده می شود که فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و حین عملکرد نیز آلودگی صوتی ایجاد نمی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی لیست قیمت انواع پکیج بیتا می توانید صفحه ی مربوطه آن در دماپویا را مشاهده کنید و انتخابی موفق داشته باشید.

بیتا زیرمجموعه ای از برند بوتان می باشد که توسط شرکت توسعه قطعات الیکا طراحی می شود. بیتا از سال ۱۳۹۷ این برند با اتکا به دانش فنی کارشناسان بوتان و تجربه موفق آن، فعالیت خود را آغاز کرد‌. در واقع می توان گفت پکیج دیواری بیتا محصول مشترک ایران و چین می باشد و کنترل کیفی آن توسط مجموعه ی صاحب نام و موفق بوتان انجام می گیرد. پیش از معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن ناگفته نماند که سیستم های این برند دارای گواهینامه واحد نمونه صنعتی از موسسه ی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می باشد. از مزایای مهم آن این است که طول عمر 89 درصد داشته و تولید گرمایش قوی را دارد.

سیستم های پکیج تولید شده توسط بیتا به صورت محفظه احتراق بسته و محفظه باز طراحی و تولید می شوند. از جمله مدل های رایج و پرفروش این برند سری دیواری می باشد. پکیج دیواری بیتا قابل استفاده در مصارف مسکونی، اداری و تجاری می باشد. گفتنی است که دارای دو مبدل حرارتی گرمایش بوده و آب گرم مصرفی جدا از گرمایش سیستم های حرارتی تامین می شود. مبدل اصلی به کار رفته در آن آب گرم گرمایشی را تامین کرده و مبدل صفحه ای به کار رفته در آن نیز آب گرم مصرفی را فراهم می کند. برای معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن می توان به دیگر مشخصات مدل های دیواری این برند اشاره داشت.

ایمنی این دستگاه بسیار بالا می باشد و مجهز به سیستم تنظیم خودکار جریان گاز و سیستم ضدنوسان دمای آب گرم می باشد. مدل های دیگر آن بر اساس دسته بندی مجهز بودن آن به فن و یا بدون فن دار است. مدل های فن دار دود حاصل از احتراق را به سرعت تخلیه می کنند و فن قوی تعبیه شده در آن هوای تازه را از طریق جداره خارجی دودکش جایگزین می کند. از دیگر مشخصه های آن این است که مشعل اتمسفریک دستگاه با سیستم جرقه زن خودکار روشن می شود. برای کاهش نوسانات آب مجهز به سیستم کنترل فشار حداقل و حداکثر میزان دمای آب است. برای بررسی بیشتر معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن می توان اشاره داشت که شیر سه طرفه از دیگر مزایای به کار رفته در آن است. همچنین برند بیتا آن را مجهز به سیستم ضدگیرپاز ارائه می دهد تا رضایت خاطر مشتریان در تجربه مصرف تامین شود.

https://irjavan.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a8%db%8c%d8%aa%d8%a7-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%86/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آهنگ جدید حامد همایون به نام دل من قایق دریاچه ی چشمان تو است
چهار شنبه 15 شهريور 1402 ساعت 8:4 | بازدید : 299 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

متن آهنگ دل من قایق دریاچه ی چشمان تو است حامد همایون

دل من قایق دریاچه ی چشمان تو است مگذاری قد یک پلک به گل بنشیند!♫!

 آهنگ جدید حامد همایون به نام دل من قایق دریاچه ی چشمان تو است


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک روکش صندلی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
پنج شنبه 2 شهريور 1402 ساعت 8:45 | بازدید : 1022 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )



بسیاری از افرادی که به دنبال روکش خودرو برای خودروی خود هستند در انتخاب روکش پارچه ای یا چرمی تردید دارند و نمی دانند چه جنس و چه رنگی را انتخاب کنند. معمولا صاحبان خودرو برای نو ساختن خودرو و تغییر دکوراسیون خودرو روکش صندلی را تعویض می کنند. در مقاله زیر اطلاعات کلی در مورد روکش صندلی ها را بررسی می کنیم.

چگونه بهترین متریال برای روکش مبل را تشخیص دهیم؟

روکش های صندلی خودرو به 2 دسته پارچه ای و چرمی تقسیم می شوند و هر روکش مزایا و معایب خاص خود را دارد. اگر قصد خرید روکش صندلی پارچه ای را دارید، روکشی با دوخت ریزتر انتخاب کنید.

علاوه بر این، روکش صندلی پارچه ای خوب وزن بیشتری نسبت به روکش های پارچه ای دیگر دارد. بنابراین مقاومت بیشتری در برابر خوردگی خواهد داشت. لازم به ذکر است که پوشش های نازک و سبک تر عمر مفید کمتری دارند.

برای شناسایی بهترین پوست، باید پوست را لمس کنید تا کیفیت آن مشخص شود. پشت چرم اصل بالا شبیه پشم است و از نظر کیفیت نرمتر از چرم مصنوعی است.

اگر دیوار چرمی که انتخاب می‌کنید تقلبی باشد، پس از مدتی ترک می‌خورد و از جای خود خارج می‌شود.

چه رنگ هایی برای روکش صندلی مناسب است؟

بسیاری از افراد می پرسند روکش صندلی چه رنگی مناسب است؟ در پاسخ به این موضوع باید گفت که علاوه بر ترجیحات، راه اساسی و صحیح، انتخاب رنگ مناسب برای فضای داخلی خودرو است.

البته با توجه به رنگ بدنه می توانید رنگ روکش را انتخاب کنید. اما این روش اغلب برای خودروهایی با رنگ های خاص استفاده می شود و مشکی، سفید و خاکستری رنگ خاصی محسوب نمی شوند.

مزایا و معایب روکش های پارچه ای صندلی

یکی از مهمترین مزیت های روکش صندلی پارچه ای، تنوع زیاد طرح ها و رنگ ها است. این روکش ها راحت تر و ماندگارتر از پوشش های چرمی هستند. علاوه بر این، روکش های پارچه ای تغییر رنگ کمتر و ثبات رنگ بیشتری نسبت به چرم دارند.

استفاده از آنها در تابستان عرق نیست. در زمستان، دما کمتر کاهش می یابد. بنابراین مسافران گرم نگه داشته می شوند.

یکی از معایب روکش های پارچه ای صندلی این است که به سختی تمیز می شوند. چون تمیز کردن سخته

مزایا و معایب روکش چرمی صندلی

روکش های چرمی برای وسایل نقلیه شخصی و اداری مناسب است. همچنین برای کسانی که از لباس کار در ماشین استفاده می کنند بهتر است از این نوع استفاده کنند.

در عین حال روکش چرمی ظاهر اسپرت تری به خودروی شما می بخشد و می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که به ظاهر اسپرت تر علاقه دارند.

یکی از مزایای صندلی های پارچه ای، سهولت در نظافت است. زیرا کثیفی ها در این نوع پوشش به راحتی پاک می شوند. بنابراین برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند بسیار مناسب است.

یکی از معایب روکش چرمی گرم بودن آن در تابستان و سرد بودن آن در زمستان است.

مواد کامپوزیت چرم و پارچه

برای روکش صندلی، ترکیب چرم و پارچه انتخاب خوبی است. زیرا قسمت نشیمن و قسمت مربوط به بدن از پارچه و بقیه روکش از چرم است. به همین دلیل است که در این نوع محفظه می توان دما را در زمستان و تابستان تنظیم کرد و در صورت کثیف شدن به راحتی تمیز می شود.

ویژگی های بهترین نوع پوشش

هنگام انتخاب روکش صندلی خودرو، روکشی را انتخاب کنید که دارای ویژگی های زیر باشد:

هنگام انتخاب روکش صندلی، روکش مقاوم در برابر سایش را انتخاب کنید.

رنگ آن نیز باید طوری انتخاب شود که باعث خستگی چشم نشود.

شستن آن آسان است.

جلوی نور تغییر رنگ ندهید.

باعث تعریق کمتر می شود.

ماخذ مقاله:  ory/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/سایپا/روکش-صندلی-پراید-صبا/https://behnikan.ir/product-categ


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0