عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1770
:: باردید دیروز : 1763
:: بازدید هفته : 9177
:: بازدید ماه : 8993
:: بازدید سال : 69133
:: بازدید کلی : 443933

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

سردار سلیمانی به شهادت رسید
سه شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 7:40 | بازدید : 314 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

امروز صبح وقتی بیدار شدم ، تلگرام را باز کردم و تصویری از ترندهای توییتر را دیدم که از دیشب به راه افتاده بودند. قاسم سلیمانی … ایران …

دیشب پهبادهای آمریکایی کاروان قاسم سلیمانی که از فرودگاه بغداد به سمت شهر بغداد راه افتاده بود را هدف گرفتند و آتشی به جان و دل ما انداختند.

جنگ جهانی سوم
یکی از برجسته ترین هشتگ هایی که به راه افتاده بود.هنوز باورم نمیشد این اتفاق افتاده…

مردی که برخلاف خیلی از مسئولین به مردم نزدیک تر بود و باعث افتخار خیلی از مردم منطقه است.

به همین راحتی ؟ طی یک عملیات ؟

و تبریک و تهدید سال نوی ترامپ معنی پیدا کرد که چه فکری در سر داشتند.

مجله ها و روزنامه های وابسته به پنتاگون اعلام کردند که روزهاست که حرکات و مسیرهای تردد قاسم سلیمانی زیر نظر بوده و پهبادهایشان اینطور تیر آخر را بر سنبل غرور مردم کوبیدند.جوان ایرانی (irjavan.com)

تصاویر وحشتناکی از این جنایت پخش شده که واقعا دیدنی نیستند.

انگشتر سردار قاسم سلیمانی پس از شهادت
انگشتر سردار قاسم سلیمانی پس از شهادت
اما چیزی که بیشتر باعث نگرانی همه شده اینه که:

چه اتفاقی خواهد افتاد ؟
آیا باید منتظر یک جنگ علنی و تمام عیار باشیم ؟

این قضیه با بیرون کردن نیروهای آمریکایی از منطقه تمام می شود؟

باید منتظر ترور یک شخصیت بزرگ آمریکایی مثل ترامپ باشیم؟
چه واکنشی برای وضعیت مناسب خواهد بود ؟ چه تصمیمی توسط بزرگان گرفته خواهد شد؟

این سالهای ایران و عراق آرامش کاملی وجود نداشته و همیشه استرس کوچکی بر زندگی ما بوده که چه خواهد شد؟

آیا باید منتظر بیشتر از اینها باشیم؟

نمی دانم چه خواهد شد اما این قضیه نباید بی جواب بمونه …

هرچند که آمریکا این ترور را به دلیل حمله حشد الشعبی به سفارت انجام داد و هرچند که می گوید به این دلیل بوده که قاسم سلیمانی قصد داشته چند نفر از سران آمریکا را ترور کند…

و اما غمگین ترین شخص امروز دختر قاسم سلیمانی است …

او همزمان پدر و همسرش را در این ترور وحشیانه از دست داد.

اسامی شهیدان حادثه تروریستی بغداد و به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی
شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه
حاج ابو مهدی المهندس نایب رئیس حشد شعبی عراق
سامر عبدالله داماد شهید عماد مغنیه
داماد شهید سلیمانی
محمد رضا جابری مدیر تشریفات حشد شعبی در فرودگاه
حسن عبدالهادی، حشد شعبی
محمد الشیبانی، حشد شعبی
حیدر علی، حشد شعبی
رسانه های تحت کنترل
یکی از زشت ترین اتفاقات بعد از این حادثه حذف شدن تمام پست های مربوط به قاسم سلیمانی توسط شبکه اینستاگرام بود.

یک حرکت دستوری به چه دلیل ؟

که مردم کمتر بدانند ؟

اما پا را از اینجا هم فراتر گذاشت و تمام مطالب منتشر شده توسط قاسم سلیمانی را هم حذف کردند.

ننگ بر رسانه های تحت نفوذ

تلخ تر آنکه وقتی خبر را به دوست نزدیکم دادم فورا اینستاگرام را باز کرد

گفت نه بابا ، شایعه س… تو اینستاگرام که هیچی نیست !

و باز هم می دانیم که این قضیه نباید بی جواب بماند و به شدت منتظر یک جواب و یک مشت کوبنده به دهان این ظالمان هستیم.

سردار سلیمانی به شهادت رسید


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
گویندگان فیلم مستند، باید دوره‌های آموزشی به خصوصی را بگذراند
چهار شنبه 25 مرداد 1402 ساعت 8:10 | بازدید : 6238 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )



مجری مستند با مجری تلویزیون و رادیو چه تفاوت هایی دارد؟

پخش در زمینه های مختلفی صورت می گیرد و تفاوت بین هر یک بر اساس موضوع کاری است که گوینده انجام می دهد، ماهیت تلویزیون با رادیو متفاوت است و هر دو تفاوت قابل توجهی با سینما دارند، تلویزیون و رادیو رسانه هستند، اما تفاوت این است که اینکه سینما یک رسانه جمعی رسانه ای نیست و حداقل در بیشتر مواقع رسانه جمعی نبوده و البته فیلم ذاتا تلویزیون و رادیو نیست، بنابراین پخش در هر یک از این حوزه ها به لحاظ نهادی متفاوت خواهد بود.

این تفاوت ها شامل چه مواردی می شود؟

این تفاوت ها شامل جنسیت، رنگ، محتوا و ساختار  آیتم ساز  است. از آنجایی که اهداف آنها نیز متفاوت است، مثلاً تولید در تلویزیون با رادیو یکی نیست و هر دو از پروژه های تولید فیلم، تلویزیون و رادیو فاصله دارند، فیلمبرداری مستند در تلویزیون نیز چارچوب و سبک خاص خود را دارد.

* صدا و سیما رشته ای است که علاقه مندان زیادی دارد، این افراد باید چه آموزش هایی در این زمینه ببینند؟

امروزه عموماً برای سخنران شدن باید دوره های خصوصی را طی کرد. در تلویزیون و رادیو دوره های آموزشی برای گویندگان و مجریان برگزار می کنند و در واقع پرسنل مورد نیاز خود را آموزش می دهند، در دوبله کلاس ها و دوره های ویژه ای به طور مرتب برگزار می شود و علاقه مندان با گذراندن این دوره ها آماده فعالیت در حوزه خود می شوند. دوره های ویژه گویندگی فیلم مستند در نظر گرفته نشد و معمولا گویندگان و دوبلورهای صدا و سیما نیز به گویندگی فیلم مستند می پرداختند که اغلب نتایج ناگواری داشت زیرا گویندگان اطلاعات دقیقی نداشتند. دانش سینمای مستند و در بیشتر فیلم ها خوب نیست، برای تبلیغ سینمای مستند نیاز به گذراندن دوره های آموزشی خصوصی است. .

* آیا صدا و سیما که در این صنعت کار می کند، درک خوبی از داستان گویی مستند دارند؟

بسیاری از صدا و سیما کوچکترین شناختی از سینمای مستند ندارند و به یک مستند مانند برنامه تلویزیونی یا رادیویی یا حتی فیلم داستانی نگاه می کنند. تاکید می کنم اعلام فیلم مستند نه خبرخوانی است و نه بازیگری، نه دو تا، بلکه یک حرفه تخصصی است و دانش و آگاهی خاصی می خواهد. به همین منظور با تلاش مدیران و مسئولان این مرکز، دوره سخنرانی فیلم مستند نویسندگی و گویندگی را در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طراحی و برگزار کردیم. زمین لازم برای تملک آن.

* تاکنون فیلم های زیادی در ژانرهای مختلف ساخته شده است. با توجه به تفاوت ماهیت متن، آیا این تفاوت در نحوه نگارش هم هست؟

از ابتدا اصرار داشتم که در کنار کلاس های نویسندگی و قصه گویی، درباره مستندسازی و مبانی مستندسازی هم بحث شود، چون معتقدم باید مستند بنویسی و قصه گو باشی. اصول و مبانی ساخت مستند را بدانید وگرنه نتیجه مشابه خواهد بود.برنامه های تلویزیونی و رادیویی شبیه آنچه امروز در برخی از مستندها می بینیم خواهد بود.

*روایت بالا نیاز به صدا و حس جذاب دارد تا این حس را به مخاطب منتقل کند، آیا داستان مستند هم همین ویژگی ها را دارد و باید حس متفاوتی را به مخاطب منتقل کند؟

اگرچه انتقال معنا و مفاهیم موجود در متن از جنبه های رایج گفتار در همه زمینه ها است، اما تفاوت های آشکاری وجود دارد، مثلاً در رادیو، گوینده سعی می کند با تجسم عبارات و جملات، کلمات را به تصویر ذهنی نزدیک کند. او می خواند. همان طور که نویسنده سعی می کند با کلمات تصویر روشنی از وقایع داستان منتقل کند، اما گفتار مستند نمی خواهد توضیح دهد، بلکه سعی می کند تفسیر لازم را از تصاویر ارائه شده انجام دهد. راوی مستند سعی در انتقال معانی در این جهت دارد متن فیلم را با احساسی که بیننده نیاز دارد و می خواهد منتقل کند.

* تفاوت متون ارائه شده به راوی مستند خوان با دیگر راویان چیست؟

زمینه متن نوشتاری فیلم ضرورتی است که ممکن است فیلم به آن نیاز داشته باشد، در اصل تصاویر، ایده ها و مفهوم فیلم را ارائه می دهند، اما جایی که تصاویر توضیح داده می شوند، بیان می شوند و معنا پیدا می کنند، صحبت کردن است. از متن شروع می شود یا کارگردان برای ایجاد منطق یا بیان ذهن به گفتار متن اشاره می کند که البته گفتار متن توضیح هر پلان فیلم نیست.

آیا همه مستندها نیاز به راوی دارند؟

مجموعه تصاویر در یک فیلم مستند معانی و ایده های فیلمساز را در بر می گیرد و گفتمان متن گاهی به درک این معانی و مفاهیم کمک می کند. تصاویر باید خود توضیحی باشند و اهداف کارگردان و در برخی موارد را توضیح دهند. بدون متن یا صدای مترجم مورد نیاز است.

* آیا روایت در فیلم های داستانی و مستند حیات وحش متفاوت است؟

به ویژه هر تصویر با دیگری متفاوت است و نیاز به حس، لحن و ریتم متناظری دارد، در واقع ساختار تصویر در کار راوی و در واقع در ژانر نوشتاری تفاوت ایجاد می کند. بنابراین هر فیلم موضوع متفاوتی دارد. و مهمتر از آن با ساختار متفاوت و نگارش خاص، کار گوینده را تغییر می دهد.

* چه شد که به این کار علاقه مند شدید و تصمیم به انتشار فیلم گرفتید؟

من از اواخر دهه 1960 در این حرفه به خلق هنر پرداختم. بیشتر کارهای من برای خواندن مستند است. به همین دلیل مستند را انتخاب کردم، شاید به این دلیل که سازندگان فیلم من را انتخاب کردند. من مستندساز هستم، اما کمتر به سایر حوزه های برنامه سازی علاقه دارم و بیشتر به مستند و مستند علاقه دارم.

* این حرفه چه ویژگی هایی دارد و وقتی صحبت می کنید چه فکری می کنید که با  گویندگان مستندسازی بیشتر به مخاطب ببخشید؟

هر زمان که قصد بازی دارم، قطعا اجرای کامل و دقیق مفاهیمی است که فیلم به دنبال آن است. در فیلم مستند این راوی نیست که حس میل خود را به مخاطب منتقل می کند، بلکه بدون دخالت احساس لازم در خدمت فیلم است. محتوا و محتوای متن و تصاویر را با استفاده از اصول حرفه ای ثبت می کند. ویژگی بارز این حرفه، واقع گرایی است که در هر متن فیلمی نهفته است. روایت مستند مانند خود مستند است، راستگو، بی طرف و بی طرف.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
6 ایده برای دیسک کمر
دو شنبه 23 مرداد 1402 ساعت 14:21 | بازدید : 83225 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

دیسک ها مثل بالشتک های لاستیکی هستند که بین مهره ها قرار دارند. دکتر رضا سنجری یکی از بهترین جراحان مغز و أعصاب ستون فقرات در ایران میباشند از خدمات ایشان میتوانیم به درمان دیسک کمر، درمان تنگی کانال نخاعی، سیاتیک درمان کمر درد درمان أنواع تومور های مغزی اشاره نماییم برای دریافت نوبت از ایشان کافیست با شماره های مندرج در مطب پزشک در تماس باشید .سابقه دکتر رضا سنجری میتوانیم به فارق التحصیلی از دانشگاه تهران اشاره نماییم همچنین از سابقه جراحی این پزشک میتوانیم به جراحی بیش از ۵۰۰۰ عمل ستون فقرات و بیش از ۳۰۰۰ عمل تومور مغزی اشاره نماییم . دکتر رضا سنجری جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات فارق التحصیل از دانشگاه تهران دارای سابقه بیش از ۵۰۰۰ جراحی ستون فقرات میباشد از خدمات دکتر رضا سنجری میتوانیم به جراحی دیسک کمر، تنگی کانال نخاع ، جراحی تومور های مغزی ،جراحی ستون فقرات اشاره نماییم جهت دریافت نوبت آنلاین کافیست با شماره های مندرج در سایت در تماس باشید . به گفته دکتر محسن القاسی جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات، آسیب دیدگی های دیسک کمر خفیف با ترکیبی از روش های درمانی نگهدارنده به خوبی مدیریت شده و می توان از تشدید آنها و بدل شدنشان به آسیب دیدگی دیسک کمر شدید جلوگیری نمود.

از این رو این روش متقاضیان زیادی دارد. برای درد دیسک کمر، هدف این روش این است که درد را از ساق پا (سیاتیک) دور کند و آن را بیشتر در قسمت پایین کمر متمرکز نگه دارد. یکی از فواید فیزیوتراپی کمر، یادگیری اصولی و صحیح، در جهت بهبود وضعیت کمر و همچنین جلوگیری از آسیبات بعدی و احتمالی در نواحی دیگر بدن می باشد. دیواره بیرونی فیبری و محکم دیسک ضعیف شده و دیگر نمیتواند نوکلئوس ژله مانند را در میان خود نگه دارد. افتادگی دیسک انواع و شدت های مختلفی دارد که در بخش های دیگر این مطلب به آن می پردازیم اما نگران نباشید زیرا دیسک کمر شما نمی تواند به این راحتی دچار لغزش شود. فرد دیگر از طرفی که درد وجود دارد به آرامی پا را به سمت بالا می برد. دیسکوژل جراح پس از تزریق دیسکوژل در داخل فضای دیسکی دیگر کنترلی بر روی آن ندارد اما در روش لیزری از آنجا که همه اشعه لیزر یکباره وارد بدن نمی شود جراح کنترل بر روی ورود اشعه لیزر کنترل دارد . درست است که روند درمان در افراد جوان سریع تر از افراد پیر است، اما با این حال نباید در درمان عارضه های کمر تردید کرد.

مزیت ان این است که تقریباً بلافاصله تسکین درد را در طی 24 ساعت انجام می دهد. علاوه بر درد، ممکن است عضلات پایتان ضعیف شده یا رفلکس مچ پا یا زانویتان را از دست بدهید. برای درمان دیسک کمر علاوه بر روشهای ذکر شده، روشهای دیگری مانند اوزون تراپی، استفاده از کمربند طبی و … در حلقه دیسک نیز میزان کلاژن افزایش پیدا می کند و حلقه دیسک سفت و شکننده می شود علاوه بر آن با افزایش سن تغذیه مختلف می شود و همین باعث ضعیف شدن دیسک می شود. روش لیزر پرتوان یکی از بهترین روشهای انجام فیزیوتراپی است که دارای هیچگونه آسیبی نیست اما اگر پرتوهای آن به چشم برخورد کند باعث ایجاد آسیب میشود. فتق دیسک با نام بیرونزدگی دیسک نیز شناخته میشود. بنابراین همه افرادی که دیسک کمر دارند و منظور این است که فتق دیسک کمر یا بیرون زدگی دیسک کمر دارند. وظیفه این اعصاب این است که تحریک های ارادی و غیر ارادی را به نخاع انتقال دهند و در صورتی که این رشته اعصاب در فشار ناشی از بیرون زدگی دیسک قرار بگیرند ممکن است توانایی خود در انتقال پیام را از دست بدهند. درد سیاتیک از کمر آغاز شده و در باسن، پشت ران تا پشت پا حس میشود.

روش هایی که باعث کاهش درد دیسک کمرمان میشود ؟ وقتی این بالشتک ها در اثر کشش شدید یا ضربه های مهلک دچار خستگی ، انحطاط یا پارگی شوند برآمدگی کوچک داخل این هسته می تواند ریشه عصبی را تحریک کرده و تحت فشار قرار دهد و این موضوع باعث ایجاد سوزش یا درد شود که ممکن است به ران پا یا پایین ساق هم ادامه یابد. کشش و درد در پشت ران هنگام بلند کردن پا ارتباطی به دیسک کمر ندارد. همانطور که میدانید با کمک اشعه لیزر می توان موزاییک سنگ یا فلز را برید و بسیاری از کارهای ظریف که بر روی اجسام فلزی انجام میشود در واقع توسط لیزر انجام میشود به همین ترتیب لیزر در جراحی از جمله جراحی ستون مهره ها به سرعت رایج شد. در موارد شدید نیز دچار افتادگی پا شده (موقع راه رفتن مچ پا شل شده و روی زمین کشیده میشود) یا کنترل مدفوع یا ادرارتان را از دست میدهید. ستون فقرات از 26 استخوان به نامه مهره تشکیل شده است. احتمال موفقیت تزریق اپیدورال در درمان دیسک کمر و علائم سیاتیک چقدر است؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهترین متخصص ارتوپد تهران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
آینه و کنسول چیست؟ + نکات کاربردی برای تزئین
جمعه 20 مرداد 1402 ساعت 8:42 | بازدید : 339 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


آینه و کنسول انواع میزهای تزیینی لوکس و شیک هستند که کاربردهای متعددی دارند. با کمک میز کنسول می توانید طراحی داخلی منزل خود را جذاب تر و متفاوت تر کنید.

مروری بر کاربرد آینه و کنسول در دکوراسیون داخلی منزل

امروزه استفاده از آینه های کنسول در دکوراسیون منزل رو به افزایش است، از این رو آینه و میز کنسول در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند. در مقاله زیر به انواع آینه و میز کنسول و مزایای استفاده از آینه و کنسول در دکوراسیون منزل می پردازیم.

آینه کاری کنسول چیست؟

آینه و میز کنسول با سبک و لوکس ساخته شده اند و شما می توانید با کمک میز کنسول و آینه مناسب جذابیت طراحی داخلی منزل خود را کامل کنید. در گذشته از میز کنسول برای نگهداری اسناد و لوازم با ارزش استفاده می شد. امروزه از آینه کنسول برای ایجاد تغییر مثبت در طراحی داخلی خانه استفاده می شود. می توانید از میز کنسول برای نگهداری ظروف در اتاق نشیمن استفاده کنید و همچنین می توانید سوغاتی های خود را در داخل یا در کشوها و قفسه های این میز نگهداری کنید.

آینه ها و کنسول ها در طرح های مختلف دیوار و پایه طراحی می شوند. اگر فضای مناسبی در خانه خود دارید، بهتر است از آینه و میز کنسول استفاده کنید. آینه کنسول دیواری نیز جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد و انتخابی مناسب برای خانه های کوچک به حساب می آید.

مزایای استفاده از کنسول آینه در دکوراسیون منزل

مزایای استفاده از آینه کنسول در دکوراسیون منزل

استفاده از آینه و میز کنسول در منزل مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک فضای داخلی شیک ایجاد کنید:

استفاده از آینه ای با ابعاد مختلف، فضای داخلی منزل شما را زیباتر و خاص تر می کند.

تعمیق فضای اتاق های خانه:

استفاده از آینه فضای خانه را عمیق تر می کند و اگر خانه شما کوچک است بهتر است از کنسول دیواری آینه ای استفاده کنید.

مدل های مختلفی از آینه های کنسول ارائه شده است

آینه ها و کنسول ها انواع مختلفی دارند که از محبوب ترین مدل های آینه و میز کنسول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آینه کنسول چوبی اسپرت:

اگر علاقه مند به استفاده از مبلمان چوبی در منزل خود هستید، مدل آینه و کنسول چوبی ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. به یاد داشته باشید که آینه و کنسول چوبی با سایر وسایل چوبی خانه هماهنگی دارد و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد.

میز کنسول بازی شیشه ای و فلزی:

آینه های کنسول فلزی اسپرت گزینه ای عالی برای دکور خانه های مدرن و امروزی هستند.

میز کنسول ورزشی آینه و فانتزی:

اگر می خواهید از وسایل لوکس در فضای خانه خود استفاده کنید، یک آینه کنسول تزئینی جدید می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این مدل از میز آینه و کنسول برای خانه هایی با دکوراسیون جدید و مدرن انتخابی ایده آل است.

میز کنسول اسپرت و شیشه ای با ترکیب فلز و چوب: Mirror and console table

 



فلز و چوب در کنار هم جذابیت بی نظیری ایجاد می کنند. اگر می خواهید از آینه و کنسول با طرح خاصی در خانه خود استفاده کنید، بهتر است آینه و میز کنسول از این مدل را خریداری کنید.

آینه کنسول ورزشی و میز قهوه مشکی:

مشکی یکی از رنگ هایی است که با رنگ های روشن و تیره به خوبی ست می شود. آینه کنسول مشکی انتخاب ایده آل برای افراد خاص در نظر گرفته می شود.

آینه کنسول رنگ روشن:

میز آینه و کنسول با رنگ روشن انتخاب خوبی برای خانه های کوچک است. در مورد شما می توانید رنگ آینه و میز کنسول را از رنگ های روشن مانند کرم، صدفی، سفید و ... انتخاب کنید.

تصویر کنسول در رنگ روشن

مدل آینه و کنسول چوبی

آینه ها و کنسول تانیل چوب   از شیک ترین و پرطرفدارترین طرح ها هستند. برای ساخت این مدل از آینه و میز کنسول از چوب قهوه ای و چوب سفید استفاده شده است.

چوب قهوه ای کیفیت خوبی دارد و این رنگ چوب هرگز از مد نمی افتد. شما به راحتی می توانید یک مجسمه زیبا روی این نوع چوب بسازید.

چوب روشن و چوب رنگ روشن زیبایی و زیبایی را در طراحی آینه و کنسول ایجاد می کند. روی آینه و میز سفید راحت هم قابل نصب است.

آینه و کنسول چوبی را می توانید در قسمت های مختلف خانه مانند پذیرایی، پذیرایی، اتاق خواب و راهروی ورودی قرار دهید. راهروی بین اتاق ها نیز محل مناسبی برای قرار دادن آینه و کنسول چوبی است.

آینه چوبی تانیل چوب نمونه ای از کنسول است. 

استفاده از آینه و میز کنسول در پذیرایی و اتاق نشیمن را بررسی کنید

اگر اتاق نشیمن یا غذاخوری شما بزرگ است، می توانید یک آینه و میز کنسول بزرگ را در این قسمت از خانه خود قرار دهید. در صورت تمایل می توانید میز کنسول را به عنوان یک نقطه کانونی در اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری در نظر بگیرید و سپس مبلمان اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری را با توجه به آن نقطه کانونی بچینید.

در صورت تمایل می توانید در کنار میز ناهار خوری آینه و میز کنسول قرار دهید. برای تزیین میز کنسول نیز می توانید از شمع، شمعدان، ظروف و ... استفاده کنید. ذکر این نکته ضروری است که میز کنسول به تنهایی نقش بوفه، کمد و میز تزئینی در پذیرایی یا پذیرایی را دارد.

استفاده از آینه و میز کنسول در پذیرایی و پذیرایی

بررسی استفاده از آینه و کنسول در اتاق خواب و در راهرو بین اتاق ها

آینه کنسول به دلیل طراحی جذابی که دارد می تواند در قسمت های مختلف خانه استفاده شود. اتاق خواب و راهروهای خانه برای قرار دادن میز کنسول ایده آل هستند.

در صورت تمایل می توانید به جای میز آرایش در اتاق خواب از میز کنسول استفاده کنید. برخی از افراد از میز کنسول در اتاق خواب یا دفتر کار به عنوان میز مطالعه مجلل نیز استفاده می کنند، میز کنسول کشو دار بیشتر برای اتاق خواب مناسب است زیرا می توانید از فضای کشو برای نگهداری وسایل مختلف استفاده کنید.

چگونه آینه و میز کنسول را با وسایل منزل هماهنگ کنیم؟

این سوال ممکن است هنگام خرید آینه و میز کنسول شما را آزار دهد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در انتخاب آینه و میز کنسول بهتر است به سبک دکوراسیون منزل خود توجه کنید. میز کنسول کلاسیک و سلطنتی در طرح های سنتی و سلطنتی قابل استفاده است. آینه و کنسول جدید و موثر برای استفاده در دکوراسیون های مدرن و ساده نیز مناسب است.

خوب است رنگ آینه کنسول را با توجه به رنگ سایر مبلمان چوبی خانه انتخاب کنید. اگر می خواهید رنگ آینه و میز کنسول را به راحتی با رنگ سایر وسایل منزل هماهنگ کنید، بهتر است از بین رنگ های خنثی مانند سفید، کرم، قهوه ای روشن و ... انتخاب کنید.

آینه ها و کنسول های جذاب

قیمت آینه و میز کنسول

آینه و کنسول با قیمت های مختلف در بازار و فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد. شما می توانید با توجه به بودجه خود آینه های ارزان یا گران قیمت و راحتی را انتخاب کنید. عوامل زیر بر قیمت آینه و میز کنسول تأثیر می گذارد:

مبلمان میز کنسول با شیشه

کیفیت آینه و کنسول

ابعاد و اندازه آینه و میز کنسول

مدل

رنگ و مدل میز آینه و کنسول

طراحی زیبای آینه کنسول

کلمات اخر:

قبل از خرید آینه و کنسول بودجه خود را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه خود آینه و کنسول مناسب را خریداری کنید. هنگام خرید این ابزار کاربردی، مواد آینه و میز کنسول؛ سبک طراحی بهتر است روی رنگ و اندازه تمرکز کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1