عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 556
:: باردید دیروز : 1937
:: بازدید هفته : 556
:: بازدید ماه : 9716
:: بازدید سال : 69856
:: بازدید کلی : 444656

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

بعضاً می توان پمپ کارواش با سوخت گاز تهیه نمود
دو شنبه 3 خرداد 1400 ساعت 8:52 | بازدید : 731 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

پمپ های Speck مخصوص آبگرم در سه گروه دردسترس شما میباشد که شامل 20 مدل میباشد که هریک با برتری در یکی از پارامترهای میزان مصرف آب، فشار خروجی، سایز الکتروموتورکه نتیجتاً مصرف برق سایت را میتوان مدیریت کرد تا شما قادر باشید درسرمایه گذاری اولیه و هزینه های کارگری، آب، برق، مواد شوینده و دفع فاضلاب مربوطه نهایت صرفه جویی را داشته باشید. درحال حاضر اغلب فروشندگان، نازلهای سایز پایین را به مشتریان توصیه می کنند تا فشار عملیاتی پمپ بالاتر برود ولیکن درعمل دارندگان پمپ با استهلاک سریعتر قطعات مواجه می شوند. معایب این دستگاه ها را می توان در وزن بالاتر، تولید آلودگی و گازهای سمی خطرناک (در محیط های سرپوشیده مناسب نیستند) ، تولید صدای بالاتر عنوان کرد. در این حالت دستگاه قادر به پاشیدن 100 درصدی بخار می باشد و میتواند برای زدودن آلودگی های سخت تر و چرب و روغنی و ضدعفونی کردن محیط بسیار مؤثر باشد. اینها راه هایی هست برای تامین برق در مزرعه اما راه حل ساده تری هم وجود دارد آن استفاده از موتور پمپ های بنزینی و گازوئیلی است برای قطر ۲ اینچ و مصرف متوسط مثل آبیاری یک با استفاده از موتور پمپ های بنزینی توصیه میشود اما با توجه به قیمت بالای بنزین و مصرف بالای آب موتور پمپ های گازوئیلی میتواند به شما کمک کند و برای پمپاژ بیشتر از چند ساعت در روز و با قطر ۳ اینچ استفاده از موتور پمپ های گازوئیلی پیشنهاد می شود زیرا مصرف گازوئیل مقرون به صرفه تر هست تا مصرف بنزین.

بعضاً می توان پمپ کارواش با سوخت گاز تهیه نمود که برای مکان هایی که به نیروی الکتریسیتی و بنزین دسترسی نباشد قابل استفاده است. رطوبت ساز نازلی اندیشه سبز یکی دیگر از محصولات با کیفیت این گروه می باشند که توانسته اند برای سالن های مرغداری بسیار مناسب و کارامد واقع گردند. مه پاش مرغداری چیست؟ مه پاشهای پروانهای و نازلی، قابل استفاده در مرغداریها هستند. پمپ های کارواش برقی برعکس پمپ های بنزینی، قیمت مناسب تر، وزن کمتر، هزینه تعمیر پایین تر و قابل استفاده در محیط های سرپوشیده هستند. شیلنگ فشار قوی متصل به پمپ کارواش می باشد تا جهت پاکسازی محیط مورد نظر استفاده گردد. بدنه این دستگاه ها بسیار مقاوم بوده و در محیط های مرطوب به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود. فروش انواع کمپرسور پاریچی ایتالیا Parise : کمپرسور پاریچی ایتالیا به عنوان کمپرسور فشار قوی شناخته می شود . در نهایت تحت عنوان برتولینی این شرکت پمپهای مختلفی طراحی و تولید کرد، و پمپ های کارواش پیستونی هم یکی از ابداعات برتولینی بود که در دهه 70 میلادی برتولینی اولین پمپ پیستونی فشار قوی صنعتی را به بازار ارائه داد. علت آن هم این است که این دستگاه های حرفه ای از موتور احتراقی یا دیزلی استفاده می کنند و برای عملیات نظافت صنعتی در هر مکانی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

صنعتی علاوه بر مصارف صنعتی در شست و شوی مصارف خانگی نیز استفاده می گردد. ایران پمپ نمایندگی پمپ آب داب ایتالیا DAB : شامل پمپ آب خانگی داب - پمپ یک اسب داب - پمپ سیرکولاتور داب ایتالیا - پمپ کف کش داب - پمپ لجن کش داب - پمپ شناور داب - پمپ استیل داب - پمپ عمودی داب - پمپ زمینی داب می باشد . ما با اطمینان و قاطعانه میگوییم که هیچ پمپ کارواشی بجز SPECK آلمان قابلیت کاربرد ابگرم 70 درجه را در ایران ندارد و درصورتیکه اقدام به استفاده آبگرم در پمپهای ایتالیایی موجود در بازار ایران را بکنید قطعاً استهلاک قطعات آب بندی، پکینگ های فشار و اورینگ های داخل سرسیلندر پمپ افزایش می یابد که این منجر به افزایش هزینه های سرباری اضافی برای مدیریت مجموعه و خروج پمپ از چرخه سرویس دهی میباشد که موجب کاهش سود ماهیانه سایت کارواش می گردد. در این مراکز با توجه به تعدد مراجعه کننده نیاز است که از تجهیزات کاملاً حرفه ای آلمانی استفاده شود تا درهزینه های سرباری نظیرکارگر، آب، برق و شوینده ها صرفه جویی شود و با توجه به آلودگی زیست محیطی که در شهرهای بزرگ ایران مانند گرد و خاک توام با چربی و آلاینده های چسبناک دیگر برروی سطوح بدنه، شاسی، داخل گلگیرها موجود میباشد.

یکی از تجهیزات کارواش صنعتی کارآمد است که در زدودن هر نوع جرم و آلاینده ای بر روی سطح اجسام، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بیشتر شوینده های فشار قوی می توانند به صورت خانگی و یا صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. در واقع pump کارواش یا واترجت یک وسیله ی شستشوست که pump پیستونی در داخل آن قرار دارد.از pump کارواش یا واترجت برای شستشو در مصارف خانگی مثل شستشوی اتومبیل، کف سالن و راهروها، شیشه و … الکتروموتور های مناسب برای این پمپ کارواش باید توانی برابر با 3، 5.5 و 7.5 اسب را داشته و دور آن ها 1400 RPM باشد. بسته به اینکه از کدام مدل تایمر استفاده میکنید نکاتی را هم باید در حین استفاده رعایت کنید. پمپ کارواش یا واترجت که به آن pump پیستونی هم گفته می شود، در برندهای مختلف از جمله پمپاک، میشلن، اینترپمپ، آنووی ریوربری و برتولینی و … چنان چه پمپ کارواش اینتر ، تحت شرایط ایده آلی نگهداری شود، به ندرت دچار مشکل و عیب می گردد. برای مثال چنان چه جنس پمپ از سرامیک باشد مسلما قیمت بالاتری نسبت به پمپ های چدنی یا پلاستیکی دارند.


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17