عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1821
:: باردید دیروز : 1763
:: بازدید هفته : 9228
:: بازدید ماه : 9044
:: بازدید سال : 69184
:: بازدید کلی : 443984

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

زیبایی و کیفیت جزء مهمی در طراحی شیرآلات ساختمانی و بهداشتی است
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت 9:38 | بازدید : 2437 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

این تیم صنعتی به خوبی دریافته است که زیبایی جزء مهمی در طراحی شیرآلات ساختمانی و بهداشتی است، اما کیفیت، دوام و استحکام نیز در کنار طراحی اهمیت بالایی دارند. شیر روشویی یکی از انواع شیر آلاتی است که بسیار اهمیت دارد چرا که بیشتر به چشم میخورد و باید زیبایی و طراحی خاصی داشته باشد. برخی از شیر آلات بهداشتی به صورت حسی و چشمی بوده که از تکنولوژی و فناوری بیشتری برای آن خرج شده است. توصیه من این است که برای نگهداری بهتر، صرفا شیرآلات را بعد از استفاده با یک دستمال خشک کنند، چرا که بعد از تبخیر شدن قطرات آب، مواد معدنی روی بدنه شیر باقی میماند و در درخشندگی آن تاثیرگذار خواهد بود. در نهایت، بهترین شیر روشویی را که دارای قابلیت نصب آسان است، از میان لیست نهایی انتخاب کنید. گاهی افراد برای خرید و طراحی این ابزار و تجهیزات شیر آلات حساسیت به خرج می دهند که میتوان آن ها را به عنوان یک کالای لوکس به حساب آورد. میتوان گفت که شیرآلات حمام هم همان کاربرد را دارند و با این تفاوت که میتواند حسی و یا چشمی باشد با این حال عمل قطع و وصل و تنظیم حرارت و شدت آب را تنظیم می کند.

همچنین، لولهکش باید مکان و جهت این نوع شیرها را به دقت تعیین کند. بدین صورت که در زمان استفاده از این شیرآلات ، باید دست خود را در معرض دید سنسورهای مادون قرمز قرار دهید تا شیر آب شروع به کار کند. وقتی می خواهید این شیرها را نصب کنید از تناسب و هماهنگی آن با سینک مطمئن شوید. فاصلهای که از آن آب به سینک میریزد امکان تناسب این دو عنصر را تعیین میکند. بدنه برنجی و به کارگیری متدهای نوین در آبکاری شیرآلات kwc باعث شده تا ماندگاری بسیار بالایی را در کارکرد و رنگ محصولات این برند شاهد باشیم. شیر ظرفشویی که در زیر آن سینک قرار دارد باید از جنسی ساخته شود که به خورد آب نرود و به همین دلیل است که از جنس برنج برای شیر آلات استفاده میشود. شیر ظرف شویی معمولا از سرب و یا برنج ساخته میشود اما شیر آلاتی که از برنج ساخته و طراحی شده اند محبوبیت بیشتری دارند.

البته برای انتخاب شیر حمام میتوانید از طراحی و تزئینات داخل خانه و دکوراسیون داخلی حمام هم کمک بگیرد. برای نصب شیر اهرمی روشویی در حالت ابتدایی باید جریان آب در لولههای منتهی به شیر قطع شود. به دلیل معایب و دوام کمی که شیر آلات سنتی داند در بسیاری از کشورها، دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند. یکی دیگر از انواع شیرآلات در جنس و رنگ شیرآلاتی هستند که جنس آنها ترکیبی از روی و مس می باشد. شیر ظرفشویی که یکی از مهمترین و پرکاربردترین تجهیزات انواع شیر آلات است انواع مختلفی دارد. این شیرهای بسیار شیک و جذاب هستند و بیشتر کسانی که سینک های کلاسیک دارند از این نوع شیر استفاده می کنند. اگر بخواهید می توانید از انواع شیرآلات توکار ساختمانی استفاده کنید، مدل اهرمی خریداری کنید و یا همچنان از انواع کلاسیک استفاده نمایید. نصب شیر اهرمی سینک و روشویی نیز باید کمی مایل باشد.تا استفاده از آن راحت تر باشد. مهمترین مشخصه ظاهری این شیرآلات آن است که تنها یک دستگیره و یا اهرم برای قطع وصل کردن جریان آب دارند. مایع ریز اتوماتیک ، دارای یک محفظه بسته جهت ریختن و نگهداری از مایع دستشویی می باشد .

استفاده از جا مایع چشمی به دلیل عدم نیاز به تماس دست با دستگاه جهت ریختن مایع و نیز سرعت بالای آن مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. از مزایای آن می توان به این اشاره کرد که هر کدام از دستگیرههای این نوع شیرها به آب گرم و آب سرد اختصاص دارند و تنظیم دمای و جریان آب در آنها راحتتر است. تنوع گسترده در نوع دستگیرهها طراحی این شیرها را متنوعتر و کاربردیتر میکند. تا اینجا شیرآلات خانگی بر حسب کاربردشان طبقه بندی و معرفی شدند، شیرآلات را می توان بر حسب ساختمان داخلی نیز طبقه بندی کرد. البته بستگی به دکوراسیون داخلی خانه و هم دکوراسیون و طراحی داخل سرویسی که میخواهید از آن ها استفاده کنید هم دارد. برای سینک آشپزخانه با توجه به رنگ و شکل کابینت ها، دیوارها و سایر دکوراسیون داخلی آشپزخانه می توان از انواع مختلف شیرها استفاده کرد. درست است که گران بودن شیرآلات دیواری نسبت به شیرآلات ایستاده، ضعف بزرگی به حساب می آید اما نباید از مزایای این شیرها چشم پوشی کرد. و معایب این روش ، در آبوهوای سرد این نوع شیرها نیاز به مراقبت بیشتری دارند تا از یخزدن آنها جلوگیری شود. قیمت شیرآلات در گلزارهوم به شکل کاملا رقابتی و مشتری مدار عرضه شده است و شما می توانید با اطمینان از رده قیمتی محصولات، شیرآلات و سایر تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

منبع:

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/


|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
چرایی جایگزینی چند اسپلیت با یک دستگاه داکت اسپلیت
جمعه 8 ارديبهشت 1400 ساعت 4:42 | بازدید : 614 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

در واقع این شرکت با نظر به آینده و بکارگیری قطعات معتبر و طراحی های جدید برای محصولات خود توانسته است نسبت به رفع نیازمندی های متنوع بشر در قالب یک سیستم مجزا اقدام کند به همین جهت این محصول را می توان یک سیستم با عملکرد دوگانه دانست که قابلیت تامین سرمایش و گرمایش را به صورت همزمان دارد. اساساً دو کاربرد اصلی وجود داشت: منجمد کردن گوشت برای حملونقل آن و یخسازی باوجوداین، در اوایل دهه ۱۹۰۰، یک انگیزه جدید برای خنک نگهداشتن ساختمان و آسایش انسان به وجود آمد. فشار ثابت و یکباره در سیستم آتش نشانی باعث میشود فشار زیادی به پمپها وارد شود برای همین از پمپهای کوچکتر استفاده میشود. تا دهه ۱۸۸۰، قوانین سرانگشتی طراحی سیستمهای تهویه ارایه شدند و کشورهای زیادی از آنها استفاده کردند. بخاری کارگاهی انرژی در دو نوع گازسوز و سوخت مایع (نفت و گازوئیل)از ظرفیت حرارت 30.000 تا 52.000 کیلوکالری بر ساعت و مناسب برای گرمایش فضاهایی از متراژ 550 تا 1000 مترمکعب نیز می باشد.بخاری کارگاهی انرژی تولید شده از ورق فولادی مقاوم با ضخامت مناسب که در قسمت خارجی دارای تیغه های عمودی جهت انجام انتقال حرارت بیشتر می باشد. مشعل گازسوز برای احتراق گاز طبیعی طراحی شده و حجم یا دبی سوخت گاز لازم در این مشعلها، پس از عبور از فیلتر گاز توسط شیر برقی کنترل شده و هوای لازم برای احتراق آنها، توسط یک دمنده که بر روی محور موتور نصب شده است، تأمین میگردد. 

جایگزینی چند اسپلیت با یک دستگاه داکت اسپلیت چون اگر می خواهید از چند کولر گازی در بخش های متفاوت ساختمان بهره ببرید، بهتر این است که به سراغ سیستم های داکت اسپلیت بروید (

https://tamin24tajhiz.com/product-category/air-conditioning). برای دریافت خدمات زرین سرویس میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین در هر وقتی که بخواهید ثبت کنید. برای انجام سرویس و تعمیر فوری داکت اسپیلت حتما از افراد متخصص در این زمینه مشورت و راهنمایی بخواهید. همچنین به خاطر داشته باشید در صورت عدم استفاده از ایرونت اتوماتیک روی کویل آبگرم دستگاه، هر سال در شروع فصل سرما ، کویل آبگرم داکت اسپلیت ها را هواگیری نمائید. با توجه به مشاهدات و تجربیاتی که صورت گرفته است، روشن و خاموش کردن زیاد این دستگاه باعث خرابی کمپرسور می شود. به یونیت خارجی آن اصطلاحاً کندانسینگ یونیت می گویند که شامل کویل کندانسور، فن کندانسور و کمپرسور می باشد، به یونیت داخلی اواپراتور یا هواساز گفته می شود. کنترل اینورتر V-PAM باعث کاهش اثرات شار مغناطیسی شده و حداکثر سرعت و کارایی کمپرسور را با تکنولوژی کنترل بردار افزایش می دهد. هواکش و فن ها قلب تپنده ی این سیستم ها هستند آنها با جابجایی هوای سرد یا گرم عبوری از کویل ها را دارند.

کیفیت هوای داخلی تأثیر مستقیم بر ما دارد. قسمت های خارجی و نیمه باز سوله صنعتی که در آن ها افراد می توانند بدون این که احساس عدم آسایش کنند به طور مستقیم گرم شوند و اشیا نیز باید گرم شوند تا از تقطیر رطوبت بر روی سطوح آن ها جلوگیری شود. تا دهه ۱۸۸۰، تبرید مورداستفاده اهداف صنعتی قرار گرفت. این دستگاه ها با مخلوط کردن هوای تازه و هوای درون ساختمان، هوای تازه را تا حدودی گرم می کنند و پس از بسته شدن درها، درجه حرارت محیط را به سرعت به حد مطلوب می رسانند. BizEE pro برای به دست آوردن تخصصی بازده انرژی طراحی شده است. دستیابی به این اهداف نیازمند طراحی سیستم کنترل مناسب است. به این ترتیب، طراحی مبدل حرارتی زمینی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در گرمکن ها با اشعه مادون قرمز ( گرمایش تابشی گازسوز، گازوییل سوز یا الکتریکی ) انرژی حرارتی بدون این که هوا را گرم کند به طور مستقیم برای گرم کردن افراد، کف ساختمان، ماشین آلات و سایر اثاثیه درون ساختمان استفاده می شود. سیستم های بازیافت حرارتی به ویژه در ساختمان هایی که به طور همزمان قسمت های خارجی نیاز به گرمایش و قسمت های میانی نیاز به سرمایش دارند مناسب می باشد. 

در کارخانجات، به ویژه در صنایع سنگین که استفاده از سرمایش مکانیکی اقتصادی نیست، با استفاده از سیستم های سرمایش تبخیری می توان شرایط کاری نسبتا خوبی را به وجود آورد. جابهجایی هوا در فضاهایی که افراد در آن وجود دارند. حرارت خروجی از کندانسور می تواند به بخش هایی از ساختمان که نیاز به گرم کردن یا گرم کردن مجدد دارند منتقل شود، بنابراین در این صورت چیلر مانند یک پمپ حرارتی عمل بازیافت حرارتی را انجام خواهد داد. سایز کندانسور های داکت اسپلیت نسبت به کولرهای گازی بزرگتر است و یک ترموستات کنترل دمای اتاق را به عهده دارد. نسبت به محموله باقی مانده نیز تقاضای فسخ قرارداد نمود. سیستمهای تهویه مطبوع ال جی با نوآوری و فناوری پیشرفته خود آسایش را برای شما به همراه دارند. امروزه استفاده از سیستم های تهویه مطبوع بسیار باب شده است و تولید داکت اسپلیت به منظور استفاده در سیستم هایHVAC گسترش یافته است. سکوهای بارگیری که با نصب صحیح و مناسب گرمکن هایی با طول موج نزدیک به اشعه مادون قرمز می توان یخ و برف را تحت کنترل درآورد.


|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
پیشگامان شیمی و تولید مواد اولیه صنایع غذایی
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 17:48 | بازدید : 649 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

زیر ساخت مطلوب تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات (ICT: Information and Communication Technology) به منظور ایجاد ارتباط دو طرفه به منظور فراهم نمودن اطلاعات مختلف از شرکتهای مختلف در جهت ردیابی محصول، مورد نیاز است. مواد اولیه مستقیم، موادی هستند که شرکت ها مستقیماً در ساخت یک محصول نهایی مانند چوب برای صندلی استفاده می کنند. شرکت های فراوانی در حوزه ی تولید و خرید و فروش مواد اولیه ی صنایع غذایی مشغول به کارند و پیش بینی می شود شرکت های فراوان دیگری نیز به جمع آن ها پیوسته و شروع به رقابت کنند. در این مقاله با شرکت های وارد کننده مواد اولیه غذایی آشنا شدید. در قیمت مواد اولیه غذایی نقش به سزایی دارند. این سیستم، ردیابی کامل را ممکن میسازد و در انطباق با استانداردهای موجود ردیابی مواد غذایی قرار دارد. در آنها استفاده شدهاند مواجه گشتهاید. کسبوکار الکترونیکی، مفهوم گستردهای است که تمام جنبههای استفاده از فناوری اطلاعات در کسبوکار از فروش تا یکپارچهسازی فرایندهای کسبوکار و ارتباطات درون و بیرون از سازمان را در بر میگیرد. کسبوکار الکترونیکی، مفهوم گستردهای است که شامل تمام جنبههای استفاده از فناوری اطلاعات در کسبوکار از فروش تا یکپارچهسازی فرایندهای کسبوکار و ارتباطات درون و برون سازمان است.

شرکت پیشگامان شیمی با دارا بودن بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تهیه و توزیع مواد اولیه صنایع شیمیایی ، دارویی و غذایی و همچنین عضو رسمی انجمن واردکنندگان مواد شیمیایی و عضو اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی، با استفاده از تیم فروش متخصص و با تجربه و همچنین سنجش فروش کالا بصورت پرفرمایی در خدمت صنایع کشور عزیزمان می باشد. شما میتوانید برای تهیه مواد اولیه غذایی به سایت معتبر پیشگامان شیمی مراجعه نمائید. شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی یکی از برترین شرکتها در زمینه تأمین مواد اولیه در ایران، آمادگی دارد ضمن دریافت سفارشهای مشتریان عزیز، مواد اولیه شامل لسیتین، خرید آلژینات سدیم، خرید لاکتات سدیم، آلانتوئین، متیل پارابن، خرید اسید اسکوربیک، ایزوله سویا، خرید سوربات پتاسیم، خرید ستیل الکل، خرید ویتامین e، خرید کافور، خرید منتول، صمغ عربی، خاک دیاتومه، زانتان گام، گوارگام، کربومر، سوربیتول و… فروش سدیم استات صنعتی | فروش اسید هیدروفلوریک |… به منظور ردیابی کامل،کلیه اطلاعات لازم اعم از مشخصات مواد اولیه تا فروش محصولات میبایستی جمع آوری و در دسترس قرار گیرد. با توجه به اینکه بیشتر پژوهشهای حوزۀ کسبوکارهای الکترونیکی در ایران، بر آن دسته از کسبوکارهایی تمرکز دارد که به فروش مستقیم محصولات خود اقدام میکند (رهانندهپور و امیری، 2016؛ فرازمند و علیبخشی، 1395؛ رضایی و همکاران، 2016)، در پژوهش حاضر روی یک سیستم توزیع مواد غذایی بهعنوان بخشی از زنجیرۀ تأمین مواد غذایی خانگی تمرکز میشود.

در حال حاضر گوشت و فرآورده های آن یکی از مهمترین منابع غذایی مورد نیاز انسان به شمار می روند. در این مقاله ضمن بررسی و مروری به انواع مواد اولیه مورد استفاده در بسته بندی گوشت و فرآورده های آن به روشهای بسته بندی در این زمینه نظیر بسته بندی تحت خلاء، بسته بندی به طریق تزریق گاز (Gas Flashing) و اتمسفر اصلاح شده (MAP) اشاره شده است و در خاتمه برای هر یک از انواع گوشتها و فرآورده های گوشتی لفاف و پوشش بسته بندی مناسب آن توصیه شده است. علاوه بر نقش مهم گوشت در تأمین سلامتی انسان این ماده یکی از فساد پذ یرترین گروه های مواد غذایی را تشکیل می دهد و رعایت اصول بسته بندی صحیح علاوه بر افزایش ماندگاری این محصول نقش مهمی در کاهش ضایعات و افزایش سطح بهداشت جامعه از طریق کاهش آلودگی های ناشی از استفاده بسته بندی های غیربهداشتی و نامناسب را دارد و در حقیقت باید گفت فقط از طریق استفاده از شیوه های نوین بسته بندی گوشت و فرآورده های آن می توان به اهداف مهمی نظیر تنوع محصولات تولیدی، کاهش آلودگی، افزایش ماندگاری، ایجاد جذبه برای فروش و حفظ کیفیت گوشت دست یافت. اين شركت يكي از برترين شرکت های وارد کننده مواد اولیه غذایی در زمينه تامين مواد اوليه در ايران است.

سیاست چهارم: افزایش قیمت نهایی غذا: در این سیاست با افزایش قیمت نهایی غذا، سود سیستم و درنتیجه، میزان سرمایهگذاری افزایش مییابد که این امر موجب افزایش جمعیت محدودۀ تحت پوشش میشود. مواد اولیه غذایی در شرکتهای وارد کننده مواد اولیه غذایی مختلف صنایع غذایی که مجموعهای جامع از شرکتهای متنوع میباشند و بیشتر مواد اولیه غذایی مصرفکننده توسط جمعیت جهان را تأمین میکند، کاربرد دارند. در این مقاله، معماری مدل سیستم ردیابی محصولات غذایی ارائه شده است که روشهای جدیدی در کنترل و مدیریت ردیابی را پدید میآورد. مهمترین رکن استفاده شده در این مدل وب سرویس مبتنی بر نگرش سرویسگرا میباشد. بهرهگیری از سیستمهای مبتنی بر وب بر اساس معماری سرویسگرا برای پردازش دادهها، ذخیرهسازی و انتقال، روش انعطاف پذیری برای دسترسی، به اشتراکگذاری و بهکارگیری به موقع اطلاعات را پدید میآورد. خسروی نژاد و همکاران (1392) به ارزیابی اثر افزایش قیمت مواد غذایی بر رفاه خانوارهای شهری ایران پرداختند و از روش سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل در برآورد معادلات تقاضا و سپس تغییر جبرانی، جهت ارزیابی تغییر رفاه مصرفکنندگان استفاده کردهاند.

منبع : پیشگامان شیمی (https://irchem.ir/dietary/)


|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16