عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 250
:: باردید دیروز : 1937
:: بازدید هفته : 250
:: بازدید ماه : 9410
:: بازدید سال : 69550
:: بازدید کلی : 444350

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

کنترلر آبیاری آکوا گاردن تایوان
جمعه 26 فروردين 1401 ساعت 14:4 | بازدید : 652 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

واكسن AE زنده و بدون تخفيف حدت است و در w8 و w12 در آب مصرف ميشود. سیستم مه پاش برای خنک کردن محیط های باز استفاده می گردد که با کم کردن دما تا 40 درجه بدون زیاد شدن رطوبت هوای اطراف را سرد و خنک می نماید. از جمله بارز موفقیت و اعتبار پمپ کارواش اینترپمپ می توان به فشرده بودن اندازه پمپ های تولیدی، کم صدا بودن و نیز قابلیت دسترسی، نگهداری و تعمیرات آسان آن ها اشاره کرد. که در این حالت نازل مه پاش به علت خروج آب به منطقه ی کم فشار ذرات را به صورت پودری شکل شبیه به مه خارج می کند. در حین خروج از نازل، ذرات ریز از مرکز نازل خارج شده و ذرات درشت تر به بیرون از شعاع پاشش هدایت می شود. آب در داخل مخزن دستگاه با این توان، بصورت پرفشار از شلنگ عبور میکند و با تبدیل شدن به قطعات ریز میکرونی از نازل های دستگاه خارج میشود.

پمپ پیستونی با حرکت پیستون درون سیلندر و حرکات رفت و برگشت باعث فرآیند مکش و پمپاژ می شود. پمپ کارواش اینتر که در کارواش ها استفاده می شود از سری مدل پیستونی است به همین دلیل به این پمپ ها، پمپ پیستونی می گویند. • این کار با کاهش تدریجی اندازه خطوط مورد استفاده انجام می شود مانند شروع با یک خط 2ft در پایه مخزن و سپس کاهش اندازه هر 1-4ft به طوری که پس از آن 1ft ، 6in ، 3in ، 1in ، 1/2 اینچ ، تا انتشار دهنده های 1/8 اینچی در خطوط قطره ای وجود داشته باشد. این امر و سایر ویژگی ها و مشخصه های منحصر به فرد این نوع پمپ، با هماهنگی یکدیگر کمک کرده اند تا انواع پمپ کارواش اینترپمپ، در زمره پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات پمپی قرار گیرند. محصولات آبپاش مخفی شونده هانتر از شرکت آب نیرو در دو نوع ثابت و چرخان مخفی­شونده عرضه می شوند که در شکل­های زیر نمایش داده شده­اند.

در خرید غیر حضوری یا آنلاین باید به سایت مربوط به این نمایندگی ها وارد شوید و بعد از مشاهده محصولات و مشاهده قیمت ها محصول خود را خریداری کنید و در مکان مورد نظر تحویل بگیرید و در وقت خود صرفه جویی کنید. این سیستم آبیاری ضمن صرفه جویی در مصرف آب و کاهش هزینه مربوط به آن موجب افزایش باردهی محصول و همچنین راحتی و آسودگی در آبیاری می شود. اما باید توجه نمود که خرید دستگاه کارواش با حداکثر فشار عملیاتی بالا برای انجام عملیات شستشوی نیازمند فشارهای بسیار کمتر از آن، از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست زیرا با افزایش بیشینه فشار عملیاتی دستگاه های جت واتر، قیمت آنها بصورت فزاینده افزایش می یابد. مه پاش سرد مدل SPP-FC1 یکی از تجهیزات کشاورزی و صنعتی برای ضدعفونی فضا و مبارزه با انواع آفات گیاهی و دامی « مه پاش سرد » می باشد. مه پاش سرد مدل SPP-FC1 بر اساس فرایند تولید ذرات بسیار ریز آب کار می کند.

استفاده از مه پاش سرد مدل SPP-FC1 در اماکن صنعتی و نیمه صنعتی که امکان پخش گرد و غبار و براده ابزار در هوا وجود دارد نیز بسیار ضروری است. همچنین مه پاش های صنعتی در دامداری و مرغداری ها نیز استفاده می شود و به راندمان و بازدهی کار کمک می کند. این مورد از کارواش را می توان در منزل و محیط های بزرگتر نیز استفاده نمود. سیستم فشرده سازی دستگاه ، آب مورد نیاز را از داخل مخزن می گیرد. فیلترهای آب که در دو الی چهار مرحله جهت سختی گیری آب مورد استفاده قرار می گیرند. جهت خنك كردن سالنها در دماي بالاي ۲۷ درجه از سيستم تبخير استفاده ميشود. جهت خرید و مقایسه پمپ کارواش به لینک های زیر مراجعه نمایید. مه پاش مناسب برای محیط گلخانه جهت برای مطبوع نمودن و پایین آوردن دمای محیط و خنک شدن گلخانه، استخرها جهت فضای رویایی، مکان مذهبی و تاریخی، مرغداری و دامداری و محیط های صنعتی می باشد. از پمپ مه پاش برای آبیاری منظم استفاده می شود به ویژه در فصل های تابستان. هرچند از انواع آن ها همان گونه که از نامش هم بر می آید به منظور عملیات های متنوع صنعتی همچون لایه بری، لکه بری، رنگ زدایی و تخریب کثیفی و آلاینده های گوناگون در اماکن صنعتی استفاده می شود، اما در حالت کلی تمامی متریال های این دستگاه به گونه ای طراحی شده که با برخورداری از قابلیت پاشش پر فشار آب، برای محیط های خانگی و نیمه صنعتی نیز به کار برده می شود.

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/

 


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8