عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 147
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1164
:: بازدید ماه : 13196
:: بازدید سال : 59959
:: بازدید کلی : 434759

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

ده راه‌ها ایجاد بهتر موزه آینده دبی
دو شنبه 10 مهر 1402 ساعت 19:19 | بازدید : 40630 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

با جمع بندی موارد فوق درخواهید یافت که هرچه نیاز داشته باشید در مرکز خرید ابن بطوطه پیدا خواهید کرد. با مراجعه به مرکز خرید وافی دبی می توانید تمام نیاز های خود را به منظور خرید برطرف سازید. ساختمان موزه یک قلعه قدیمی است که زمانی محل زندگی حاکمان دبی بوده و بنایی با معماری عربی خلیجی می باشد. این موزه از بخش تپه سبز که نماینگر استواری، ماندگاری و ریشه داشتن در مکان و زمان و تاریخ و فضای بالای ساختمان نشانگر قدرت بشر و ذوق هنری و توانایی برای خلق و ایجاد بنایی در هارمونی با محیط پیرامونش می باشد و بخش توخالی ابتکار و نو آوری را به نمایش می گذارد. بنایی که در سال 1787 ساخته شده و زمانی هم پایگاه نظامی پادشاهی، اقامتگاه دفاعی و اسلحه خانه و زندان بوده است و در طی حکمرانی شیخ رشید بن سعید المکتوم مورد بازسازی قرار گرفت. چند تن از حاکمان قبلی شهر دبی در این خانه زندگی کردند. به یکی از بزرگترین آکواریومهای جهان در مرکز خرید دبی مال بروید! برای کسب اطلاعات بیشتر و پیدا کردن جدیدترین تخفیفها به این لینک سر بزنید.پل ارتباطی سرپوشیده مترو به دبی مال. روش های مختلفی برای دسترسی وجود دارد که از جمله این روش ها می توان به تاکسی، اتوبوس دبی و مترو دبی اشاره نمود. را مشاهده کنید. در بخش صمعی بصری نیز فیلمهای مختلفی از نحوه شکلگیری دبی کنونی نمایش داده می شوند. برای این که رایگان از آکواریوم دبی دیدن کنید می توانید تنها از ماهی های بزرگ و اصلی که در بیرون از مجموعه آکواریوم دیدن نمایید. فراموش نکنید که باید مروارید ها و ماهی ها را باید چک کنید تا ببینید چه چیزی به چنگ آورده اید! چه چیزی در موزه توهمات در انتظار شماست؟

در موزه دبی از چه چیزهایی می توان بازدید کرد؟ موزه آینده که در بزرگراه شیخ زاید دبی و در فاصله کمی از برج خلیفه واقع شده است، به چالش ها و فناوری هایی که دنیای آینده را شکل می دهد، خواهد پرداخت. هزینه بلیط ورودی به دهکده جهانی و باغ گل توسط تور پرداخت میشود. پس در خرید تور دبی زمان آنچنان نمیتواند تأثیرگذار باشد. هتل البندر روتانا دبی هتلی ۵ ستاره و فوق مدرن در موقعیتی بسیار عالی در حاشیه کریک دبی واقع شده است. هتل و برج 5 ستاره شرایتون کریک ، در موقعیتی ممتاز، در کنار آبنمای شهر دبی واقع و اتاقهای مشرف به شهر و آبنمای خود را با پنجره های بزرگ قدی به میهمانان ارائه میدهد اجاره ماشین در دبی . جالب است بدانید این قلعه در سال ۱۷۸۷ میلادی برای محافظت از شهر در برابر دشمنان ساخته شده بود ، از آنجا که این مکان جزو قدیمی ترین ساختمان شهر دبی می باشد ، مدتها از آن برای سکونت حاکمان وقت دبی و مقر حکومتی نیز استفاده شده است تا اینکه حاکمان این شهر تصمیم می گیرند که در سال ۱۹۷۰ این مکان را برای استفاده و استارت این موزه مورد بازسازی قرار دهند . تمام این ظروف در قلعه فهیدی در زمان سکونت حاکم دبی استفاده میشدند. موزه آینده ایده ای مبتکرانه برای ایجاد یک قطب جهانی در گردشگری دبی می باشد. در موزه دبی بخشی را برای نمایش ظروف نفیس و قدیمی در نظر گرفتهاند. موزه آینده دبی یکی از خلاقانه ترین ساختمان های جهان و داشتن پیشرفته ترین نیروی مهندسی و یک طراحی فوق العاده و منحصر بفرد و پیچیده می باشد. جالب است بدانید به محض این که وارد این بازار قدیمی و فوق العاده زیبا می شوید، عطر ادویه جات محلی و عربی را می توانید با جان و دل احساس کنید!

اگر نمی خواهید هزینه ای برای آکواریو دبی بپردازیدف می توانید ماهی های رنگارنگ و بزرگ آکواریوم را از محوطه ی خارجی دبی مال نیز تماشا کنید. شرایط بازدید از موزه دبی چیست؟ موزه آینده (The Museum of the Future) یک موزه در شهر دبی می باشد که براساس اطلاعات منتشر شده در سال ۲۰۲۱ میلادی افتتاح خواهد شد. این بخش هم دارای رستورانهایی است که غذای اصیل و خوش خوراک عربی را طبخ میکنند، قطعا با دیدن غذاخوریها گرسنه خواهید شد. ایشالا بهتون خوش گذشته باشه. همچنین میتوانید وسایل زندگی و مشاغل مختلفی که در دوران گذشته رواج داشتند در این محوطه ببینید. میدان عظیمی است که اطراف آن ساختمان ها و دیدنی های مختلفی برپا شده است. حجره ها در سوق های تاریخی دبی: در این حجره ها می توان کالاهای مختلفی از فرش تا انواع ادویه را از دوره تاریخی مشاهده کرد. در این برج حدود 40 مغازه وجود دارد که فرش های پاکستان، ایران و افغانستان را به فروش می رسانند. این مرکز خرید حدود 320 فروشگاه را دارا بوده و تنها مکانی برای خرید محصولات نمی باشد و شما می توانید با حضور در این مرکز خرید از تفریحات بی نظیری نیز برخوردار شوید. اما یکی از شیرین ترین تفریحات در ساحل لامر که افراد در تمامی سنین می توانند در آن شرکت کنند، هاوا هاوا نام دارد. ساحل صخرهای (Rocky Shore): در ساحل صخرهای باغ وحش زیرآبی دبی، پنگوئنهای هومبولت و عنکبوتهای خرچنگوار را از نزدیک خواهید دید. ورود مجدد به آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب مجاز نیست. برای رزرو تور دبی و سفر به این کشور، فصلهای پاییز و زمستان بهترین زمان است. در آکواریوم عظیم و زیبای دبی امکانات متنوعی برای بازدیدکنندگانی که تور دبی را تهیه کرده و برای تماشای این آکواریم آمده اند در نظر گرفته شده است.

او درآمدهای عظیم نفتی را در جهت پیشرفت کشور به کار گرفت و آن را صرف ساخت آسمانخراشهای بلند و اماکن مذهبی و فرهنگی نمود. یکی از موزه های معروف کشور امارات، موزه دبی می باشد که از موزه های اصلی و مهم این کشور هم محسوب می شود. البته اگر اهل تجربه سفرهای جنجالی هستید، پس از خرید بلیط چارتر دبی و همچنین رزرو آنلاین هتل در دبی، توصیه میکنیم علاوه بر سافاری و گردش در صحرا حتما به دیدن موزه توهمات نیز بروید. ارتفاع همیشه یکی از ترس ها و البته هیجان آور ترین اتفاقات برای انسان محسوب می شود. در تمام دنیا موزه ها جزء مکان های دیدنی محسوب می شوند و درباره دبی نیز همین امر صادق است و موزه دبی یکی از مکان های دیدنی دبی می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد. اطلاعات تکمیلی درباره آخرین قوانین و محدودیتهای کرونایی امارات را از رسانه قطبنما دنبال کنید. برای بهترین تجربه، بازدید خود را از چرخ و فلک دبی در ساعات غروب خورشید که خورشید نور گرم خود را در سراسر خط افق شهر می تاباند، برنامه ریزی کنید. در می 2015 بود که امارات از ساخت بزرگترین چرخ و فلک دنیا خبر داد. هتل صدف هتلی 3 ستاره می باشد که ساختمانی 4 طبقه دارد و در سال 2015 در نزدیکی میدان ماهی ساخته شد و در مرکز شهر دبی قرار دارد. هتل کارلتون پالاس دبی هتل کارلتون پالاس دبی که نام قدیم آن متروپولیتن پالاس بود یک هتل 5 ستاره لوکس در منطقه دیره دبی است که در سال 1997 ساخته شده و در سال 2015 پس از بازسازی کامل، فعالیت خود را با نام جدید مجددا آغاز کرده است. می توانید این کارت ها را از بادجه ی فروش بلیط آکواریوم دبی تهیه کنید و در اختیار کسانی که دوستشان دارید قرار دهید.

«دقت کنید که چنین تجربهای برای افراد ترسو یا بیمار مناسب نیست؛ چون قرار است ضربان قلب شما بسیار بالا رود و مملو از آدرنالین شوید. زیباییهای آبزیان آب شور مانند عروسهای دریایی یا دلقک ماهیها را نمیتوان با ماهیهای آب شیرین مقایسه کرد. در این بخش میتوانید ماهیهای پیرانا، گربه ماهیهای غولپیکر، سمور و مراکالی (نوعی موش آبزی) را مشاهده کنید. برای رزرو تور دبی به سایت علاءالدین تراول مراجعه کنید و یا با بخش تور خارجی تماس بگیرید. دیدنی این موزه در صورتی که در تور دبی تمایل داشتید توصیه می شود. هتل ارکید دبی یکی از هتل های دبی با لول 3 ستاره و ارزان قیمت در شهر دبی است که همین امر سبب شده هتلی محبوب نزد گردشگران تور دبی باشد. ضمنا در سال 1955 میلادی نگارخانه و همچنین چندین اتاق نیز به موزه افزوده شد و در ورودی موزه ، مجموعه ای از نقشه های قدیمی امارات و خلیج فارس را همراه با عکس های هوایی از که رشد و توسعه شهر دبی را به وضوح نشان می دهد و برای شما عزیزان به نمایش گذاشته شده است شما گردشگران را واقعا متحیر خواهد کرد و اینکه در این نگارخانه شما تصاویری از منطقه خور دبی ، خانه های عربی قدیمی ، مساجد ، بازارها ، باغ های نخل خرما ، زندگی ساحل نشینان و بیابان نشینی که جزو تمدن و فرهنگ مردم دبی است را در معرض دید عموم مردم قرار داده شده است . در نتیجه خرید در دبی و گشت و گذار در بازار مدینه جمیرا، تجربهای متفاوت و منحصر به فرد را برای گردشگران به یادگار میگذارد. هتل د تاور پلازا دبی با هفت وادی همراه شو..

4- رویال پلازا (Royal Plaza): در این بخش با سبک جدیدی و لوکسی از تئاتر و نمایش روبرو می شوید. هتل Crowne Plaza Dubai با هفت وادی همراه شو… هتل City Avenue دبی با هفت وادی همراه شو… هتل Sun And Sands Downtown Dubai با هفت وادی همراه شو … ↑ "Preliminary 2012 World Airport Traffic and Rankings". شما همچنین میتوانید از ایستگاه مترو برج خلیفه/دبی مال با اتوبوس به این مرکز خرید بروید.اتوبوس: دو خط اتوبوس ۲۷ و ۲۹ در دبی شما را به دبی مال میرسانند. این مکان مذهبی نام یک مسجد در دبی، امارات عربی متحده میباشد که بسیار مورد احترام مسلمانان و همچنین دیگر ادیان هایی است که در دبی زندگی می کنند. در ساخت این مسجد از سبک معماری تماما اسلامی استفاده شده است و تاریخ ساخت آن به سال 1976 میلادی و تاریخ پایان ساخت آن هم به سال 1979 میلادی می رسد. بنابراین برای دسترسی به این موزه بایستی خود را به بور دبی، روبروی مسجد جامع در خیابان الفهیدی برسانید. در مارچ 2008 نیز موزه حدود 80000 بازدید کننده داشت. بازدید از پنگوئنها و زیر نظرگرفتن رفتارهای روزمره آنها برای هر بازدیدکنندهای جذاب خواهد بود. اشیای این بخش ظروفی هستند که از منطقه القصیص امارات کشف شدهاند و قدمت برخی از آنها به هزارههای پیش از میلاد باز میگردد. ” یک سوال معمولی است که بارها از آنها پرسیده میشود، بنابراین از پرسیدن آن خجالت نکشید. درساخت نمای اصلی آن از شیشه و استیل استفاده شده است.

شما باید بهازای هر کیلومتر نیز ۱٫۶ درهم (۰٫۴۴ دلار آمریکا) پرداخت کنید.سرویسهای رایگان دبی مال: گردشگرانی که در هتل سوفیتل (Sofitel)، هتل ریکسوس (Rixos)، هتل د وستین (The Westin)، هتل له مریدیان مینا سیاحی (Le Meridian Mina Seyahi)، هتل هابتور گرند (Habtoor Grand)، هتل له رویال مریدیان (Le Royal Meridian)، هتل د ریتز کارلتون (The Ritz Carlton)، هتل موونپیک (Movenpick)، هتل ریکسوس پریمیر (Rixos Premier) یا هتل هیلتون (Hilton) اقامت دارند، میتوانند با استفاده از سرویسهای رایگان مجموعه به دبی مال برسند.به طبقه همکف مرکز خرید دبی مال که بروید، ورودی آکواریوم را پیدا خواهید کرد. این فیلم ها تنها در اختیار شما قرار می گیرند، شما کافیست با پرداخت هزینه ای این فیلم را ضبط و دریافت کنید. به غیر از دبی، اگر مایل باشید میتوانید در کشورهای دیگری مانند عمان، اتریش، آلمان و همچنین مالزی نمونههایی از این موزهها را تجربه کنید. همچنین تنوع انواع پارچه ها با کیفیت های مختلف و قیمت های متنوع سبب شده که گردشگرانی که به پارچه علاقه مند هستند، زمان زیادی را در این بازار سپری کنند. برای گردشگرانی که علاقه مند به یادگیری فرهنگ امارات هستند، بازدید از این مکان، ضروری است. برنامه کودک "Junior Aquarist" که شامل کودکان 5 تا 7 ساله است 157.5 درهم هزینه دارد.

Free photo top view of numerous cars in a traffic in dubai, united arab emirates بله این محله، محله بر دبی نام دارد که یک بهشت افسانهای واقعی برای کودکان 3 تا 14 ساله با جاذبه ها و زمینهای بازی هیجان انگیز را درون خود جای داده است. این موزه در نزدیکی خور دبی است و دسترسی به آن آسان میباشد. طرح کلی این برج در نگاه اول به شکل بادبان کشتی است اما از زوایهای دیگر به نظر شبیه به یک صلیب میباشد. کارمندان آکواریوم در این سفر همراه شما هستند و با سطلهای ماهی، توجه کوسهها را به خودشان جلب میکنند؛ به این ترتیب شما تنها با فاصله چند سانتیمتر، شاهد غذا خوردن کوسهها خواهید بود.منبع عکس: insydo.comبرنامه اسنورکلینگ (غواصی سطحی) در قفس نیم ساعت به طول میانجامد و شما بهغیر از تماشای کوسهها، به بخشهای دیگر آکواریوم نیز خواهید رفت تا غذا خوردن بچه کوسهها را از نزدیک ببینید و اطلاعات جالبی درباره نحوه رشد و پرورش کوسهها به دست آورید. اما توبیاس باولی (Tobias Bauly)، مدیر پروژه کمپانی ساخت و ساز Buro Happold درباره این پروژه می گوید: ” هدف از طراحی موزه آینده، فراهم ساختن کاتالیزوری برای پیشبرد مفاهیم و ایده های خلاقانه بود! باید خاطر نشان کنیم که این موزه بزرگترین موزه خیالات و توهمات در سراسر جهان است و از نمونههای قبلی خود که برای اولین بار در زاگرب، در کشور کرواسی افتتاح شد به مراتب بزرگتر و مجهزتر است.

در این محتوا میخواهیم فرودگاه بینالمللی دبی را معرفی کنیم و تاریخچه و اطلاعات کامل آن را در اختیار شما بگذاریم. در شهری که دائماً مرزهای معماری را جابجا می کند، چرخ و فلک دبی آخرین شاهکار Meeras ،شرکت پیمانکاری دبی، است که تقریباً 228 میلیون یورو هزینه داشته است. بزرگی این چرخ و فلک باعث شده تا هر دور 360 درجه آن، بیش از 37 دقیقه طول بکشد. یک دور چرخش کامل این فانفار حدود ۴۸ دقیقه طول میکشد؛ ازاینرو شما با سوار شدن در آن میتوانید از حضور در دل آسمان شهر دبی و تماشای منظرههایی مسحورکننده، نهایت لذت را برده و لحظات منحصربهفردی را برای خود خلق کنید. حدود ۳۲ دقیقه زمان لازم است تا این چرخ و فلک یک دور کامل را طی نماید. نکته جالب توجه این است که نام این چرخ و فلک “عین دبی” ( چشم دبی ) است و چرخ و فلک لندن “چشم لندن” را که تنها 135 متر ارتفاع دارد را در مکان دوم بلندترین چرخ و فلک های دنیا قرار می دهد. نکته مهمی که در زمان خرید پوشاک از دبی مال باید مد نظر شما باشد، مراجعه به این مرکز خرید عظیم در حراجی های فصلی است. نکته مهم این بازار این است که یکی از کارهای پر طرفداری که شما گردشگر می توانید در این بازار انجام دهید داد و ستد طلا است ، داد و ستد تاکنون بخش مهمی در تاریخ این بازار بزرگ و مهم دبی بوده و هست . کشور دبی دارای آب و هوای گرم و شرجی است، بنابراین دو تا از بهترین فصل ها برای بازدید از آکواریوم دبی پاییز و زمستان است.




|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: