اسکوم تراپی چیست؟ (تکنیک های آموزشی، تسهیل و پیچیدگی)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1506
:: باردید دیروز : 1763
:: بازدید هفته : 8913
:: بازدید ماه : 8729
:: بازدید سال : 68869
:: بازدید کلی : 443669

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

اسکوم تراپی چیست؟ (تکنیک های آموزشی، تسهیل و پیچیدگی)
جمعه 13 آبان 1401 ساعت 7:48 | بازدید : 5658 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

اسکوم تراپی اسکوم تراپی
امروزه افراد به خصوص خانم ها دارای چین و چروک های مرتبط با افزایش سن در صورت خود هستند. روش جدیدی به نام Eskom Therapy برای جوانسازی و استفاده از تکنیک های خاص برای جوانسازی پوست افراد ساخته شد.در این مقاله سعی می کنم شما را به طور کامل با این تکنیک زیبا آشنا کنم پس با من همراه باشید.
اطلاعیه درمان اسکوم
اسکوم تراپی چیست؟
به پاکسازی صورت با دستگاه اسکوم اسکوم تراپی می گویند. دستگاه Eskom با امواج یونی و اولتراسوند کار می کند و به طور خاص صورت را تمیز می کند. علاوه بر این در این کار از ژل های ساخته شده از مواد معدنی و طبیعی نیز استفاده می شود. این ژل ها می توانند به سطح پوست نفوذ کنند و اولین اثر باعث افزایش علاقه افراد شده است.
امروزه اسکوم تراپی در ایران بسیار رایج شده است و البته کسب دانش و آموزش های لازم در این زمینه برای انجام این تکنیک ها در سالن های زیبایی ضروری است.برای تاسیس سالن اسکوم تراپی باید مجوز دریافت کرد. از مراکز زیر
نقش اسکوم در درمان جامعه چیست؟
اسکوم تراپی یکی از روش های جوانسازی و جوانسازی پوست انسان است. برای از بین بردن چین و چروک، لک و آکنه و اگر پوست تیره ای دارید، می توانید از این طریق آن را سفید کنید. اسکوم تراپی آبرسانی بهتری به پوست صورت می دهد. امروزه از این روش بیشتر برای صورت و دور چشم استفاده می شود و در صورت نیاز می توانید از آن برای سایر نقاط بدن خود استفاده کنید.
همچنین بخوانید: تزریق دائمی ژل به لب، پیشانی، گونه و بینی
یکی از روش های توصیه شده برای اسکوم تراپی ماساژ صورت است که نشاط و شادابی از دست رفته را به شما باز می گرداند. اسکوم تراپی با امکان ماساژ یکی از خدمات ویژه در درمان های پوست و کلینیک های زیبایی می باشد. البته اسکوم تراپی نیاز به هزینه بالایی دارد اما نتیجه درست و تاثیرات آن را می توانید از همان جلسه اول مشاهده کنید و با توجه به نتیجه عالی آن قطعا هزینه بالا توجیه می شود.
مزایا و فواید درمان اسکوم:
اسکوم تراپی یکی از تکنیک های عالی ماساژ پوست است که تمام مشکلات پوستی شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد، در زیر برخی از مزایای اصلی اسکوم تراپی را توضیح خواهیم داد.
از بین بردن کک و مک، جوش و لکه های صورت امکان پذیر است
توانایی جوانسازی پوست صورت و گردن
قابلیت بالا و پایین بردن صورت
توانایی لایه برداری پوست
امکان تامین آب
درمان ترک های پوستی و آکنه
توانایی درمان خشکی و آلرژی
یکی دیگر از مزایای مهم درمان اسکوم
اسکوم تراپی با توجه به خواص منحصر به فرد خود توانایی رفع حساسیت پوست و رفع تیرگی و بهبود کیفیت پوست را دارد. توانایی باز کردن منافذ پوست و کمک به افرادی که از مشکلات پوستی رنج می برند باعث زیبایی پوست می شود. همچنین این قابلیت را دارد که پوست دور چشم و خطوط لبخند را صاف کرده و گونه های او را صاف کند.
توانایی پاک کردن آکنه و تسریع روند بهبود آکنه و پاکسازی پوست چرب بدون ایجاد حساسیت و خشکی پوست را دارد. همچنین قادر است پوست صورت و گردن را جوان کند. اسکوم تراپی در واقع یک روش کاملا غیر تهاجمی محسوب می شود و برای پوست های حساس بسیار مناسب است و هیچ گونه التهاب و تحریکی ایجاد نمی کند.
لی تو: کی جان رد، هیجاب ایک مکیاز حضرت فاطمه (پوبوچ) ته یه؟
تاثیر ژل های داخل و تاثیر آنها بر روی لایه های کلاژ سریعتر دیده می شود و از همان مراحل اولیه می توانید نتیجه را ببینید. یکی از ویژگی های خاص این روش، درمان آفتاب سوختگی برای افرادی است که زیاد در معرض آفتاب هستند. این روش به دلیل فواید فراوانی که دارد حتی برای افرادی که مشکل پوستی ندارند نیز مناسب است.
این یک روش کاملا بدون درد است و می توان از آن در تمام نقاط حساس بدن مانند دور چشم استفاده کرد. توانایی تأثیر عمیق بر سلول های پوست، اثری طولانی مدت بر جای می گذارد. توانایی بهبود اثرات مضر زخم ها و بسیاری از خواص درمانی که به طور اساسی مشکلات پوستی را حل می کند. این روش بهترین جایگزین برای ژل و بوتاکس است که خطوط ریز و کم عمق را پر می کند. همچنین، اگر در اطراف چشم‌ها، گونه‌ها، گردن، لب‌ها و پلک‌ها دچار افتادگی شده‌اید، رفع آن آسان است. این یکی از بهترین راه ها برای آماده سازی پوست برای آرایش است.
عوارض جانبی اسکوم تراپی
این روش به دلیل روش درمانی غیر تهاجمی و ایمن برای همه افراد بی خطر است و این روش درمانی هیچ گونه ناراحتی برای افراد ایجاد نمی کند. پس اصلا نگران عوارض بعد از اسکیم تراپی نباشید، اگر پوستتان قرمز شد نگران نباشید چون موقتی است و بعد از مدتی برطرف می شود.
تعداد دوره های مورد نیاز برای درمان اسکوم
برای زیباتر شدن پوست خود باید هفته ای یک یا دو بار به اولین درمان بروید، بعد از یک ماه یا بیشتر برنامه درمانی خود را طبق نظر متخصص مرور کنید. تداوم برنامه برای حفظ نتایج بسیار مهم است.
درمان اسکوم چگونه کار می کند؟
این دستگاه با یک مبدل فلزی گرد با بیش از یک میلیون ارتعاش اولتراسوند در ثانیه کار می کند و سلول های پوست از یکدیگر جدا می شوند و انرژی یونیزاسیون به طور کامل به پوست نفوذ می کند. این فعالیت خونرسانی به وریدها و تحریک قسمت لنفاوی بدن می شود و مواد مغذی و اکسیژن بیشتری برای تجدید و پر کردن سلول های اپیدرم ایجاد می شود. شما می توانید به راحتی در منزل از این روش استفاده کنید و به راحتی می توانید بدون مراجعه به مطب یا سالن زیبایی این دستگاه را خریداری کرده و در منزل خود روند درمان را ادامه دهید.
همچنین بخوانید: فناوری پوست کره ای (هزینه آن چقدر است؟)
مزایای استفاده از ژل در اسکوم
این ژل ها به لطف ترکیبات طبیعی ضد پیری و ضد چروک می توانند پوست شما را کاملا جوان کرده و چین و چروک و خطوط ریز را کاهش دهند. خیلی سریع روی پوست تاثیر می گذارد. استفاده آسان برای انواع پوست، حتی آقایان.
ژل های مورد استفاده در پزشکی اسکوم از چه موادی تشکیل شده است؟
از جمله مواد اصلی تشکیل دهنده ژل های اسکوم تراپی می توان به اسید هیالورونیک (خاصیت ضد پیری)، آلوئه ورا (که آبرسانی پوست را افزایش می دهد)، آرژیلین (ماده اصلی ضد چروک)، پانتنول (خاصیت تسکین دهنده درد)، بابونه و جوجوبا اشاره کرد. استخراج کردن. .
دستگاه اسکوم تراپی چه می کند؟
این ابزار قادر به تمیز کردن، تغذیه، ماساژ، لیفت، روشن کردن و کاهش چین و چروک روی پوست است.
به علاوه این دستگاه شامل برنامه هایی مانند C برای پاکسازی پوست، کاهش و درمان چین و چروک، L برای لیفتینگ پوست، ماساژ پوست و W برای جوانسازی و سفید شدن پوست می باشد.
دوره آموزشی اسکوم تراپی
یکی از دوره های ویژه ای که به صورت کاملا ویژه ارائه می کنم دوره آموزشی اسکوم تراپی است که زیرمجموعه دوره آموزشی پاکسازی پوست در تهران می باشد و شما می توانید به راحتی در این دوره ثبت نام کنید. در این دوره شما را به طور کامل با روش و کار با تجهیزات پزشکی اسکوم آشنا می کنم تا پس از اتمام این دوره وارد بازار کار شوید.

اسکوم تراپی چیست؟ (تکنیک های آموزشی، تسهیل و پیچیدگی)




|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: