عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1917
:: باردید دیروز : 1763
:: بازدید هفته : 9324
:: بازدید ماه : 9140
:: بازدید سال : 69280
:: بازدید کلی : 444080

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

نمایشگاه هنری چیست؟
شنبه 25 شهريور 1402 ساعت 8:13 | بازدید : 262 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


همه ما با دیدن اعتماد به نفس برخی از مجریان و گویندگان تلویزیون متحیر می شویم و با خود فکر می کنیم که این افراد چگونه در بیان خود خوب هستند؟ یکی از مهم ترین مهارت هایی که به شما کمک می کند در زندگی شخصی، شغلی و تحصیلی خود به موفقیت برسید، مهارت های ارتباطی است. در این مقاله با نتایج شگفت انگیز فن بیان در زندگی آشنا می شوید و با تمرین های عملی برای تقویت فن بیان آشنا می شوید. با ما بمان.

بیان هنری چیست؟

به زبان ساده، هنر صحبت کردن، توانایی صحبت کردن روان و شیوا است. این مهارت بر ارائه پیام گفتاری به شیوه ای خوب و با نتایج خوب تمرکز دارد. برای داشتن مهارت های گفتاری خوب، باید از تمام مهارت های ارتباطی خود استفاده کنید. پس برخلاف تصور غلط بسیاری از مردم، فن بیان تنها به کلام شما محدود نمی شود. به این ترتیب، ممکن است لازم باشد زبان بدن خود را تقویت کنید یا لحن صدای خود را تغییر دهید. در ادامه مقاله تمامی مهارت های بیان را توضیح خواهیم داد.

اهمیت بیان در زندگی

شاید فکر کنید که فقط سخنرانان به هنر صحبت کردن نیاز دارند. اما هزاران موقعیت دیگر در طول زندگی ما وجود دارد. استفاده از عبارت فنی تجربه بهتری را فراهم می کند.

به عنوان مثال، تصور کنید که پس از مدت ها دوباره کسی را پیدا کرده اید که دوستش دارید. اما نمی توانید درست با او صحبت کنید. اگر بلد باشید خوب صحبت کنید، می توانید از خودتان خوب صحبت کنید و او را متقاعد کنید (که دیگران را متقاعد می کند). اما در غیر این صورت ممکن است شانس خود را از دست بدهید. یادگیری این مهارت ها به هر کسی در هر زمینه ای کمک می کند تا به فردی شادتر و موفق تر تبدیل شود.

با استفاده از تکنیک های بیانی، دیگران را تحت تأثیر قرار می دهید و دوستی بهتری با دیگران ایجاد می کنید. یادگیری این مهارت ها تاثیر بسزایی در دستیابی به اهداف دارد و روابط اجتماعی قوی تری در محیط کار خواهید داشت. اهمیت این موضوع را دست کم نگیرید و همین حالا برای تقویت آن تمرین کنید

با یادگیری مهارت های سخنرانی در جمع، تغییرات مثبت بزرگی در زندگی خود ایجاد خواهید کرد. موارد زیر برخی از فواید بی شمار هنرهای بیانی در زندگی ما انسان ها است.

1. اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

2. باعث می شود با دیگران احساس راحتی بیشتری کنید.

3. به بهینه سازی ایستگاه کاری شما کمک می کند.

4. اطلاعات عمومی شما را افزایش می دهد.

5. شما را از افراد دیگر جدا می کند.

6. کیفیت روابط دوستانه شما را بهبود می بخشد.

7. فرصت ملاقات با افراد جدید را افزایش می دهد.

8. به غلبه بر ترس از سخنرانی در جمع کمک می کند.

9. احساس رضایت از خود را در شما ایجاد می کند.

10. از شما شنونده بهتری می کند.

دانش سخنرانی در جمع.

با توجه به مزایای فراوان یادگیری فنون بیانی؛ نباید آن را نادیده گرفت و آموزش آن را به تعویق انداخت. قبل از شروع تمرین، باید با تمام مهارت های هنرهای بیانی آشنا شوید.

به طور کلی، ما مهارت های سخنرانی در جمع را به سه دسته تقسیم می کنیم: مهارت های زبان بدن، مهارت های صوتی و مهارت های گفتاری. تخصص در هنرهای بیانی؛ شما باید تمرینات را در این سه قسمت انجام دهید.

1. مهارت های زبان بدن

شما به چیزی بیش از کلمات نیاز دارید تا پیام خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کنید. زبان بدن به شما کمک می کند تا ارتباط موثرتری داشته باشید و دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. اگر می خواهید یک فرد موفق واقعی باشید؛ زبان بدن را دست کم نگیرید.

مطالعات نشان می دهد که زبان بدن 55 درصد در طول مکالمه تأثیر دارد. این درصد در زبان های گفتاری تنها 7 درصد است. این بدان معنی است که شما می توانید قلب کسی را بیشتر از کلمات با زبان قوی و هماهنگ تسخیر کنید.

2. مهارت های رای دادن

یکی از مهم ترین مهارت های بیانی، تولید صدا است. نوع بیان کلمه، لحن، صدا و سرعت گفتار از عواملی هستند که در این مهارت مورد توجه قرار می گیرند. به عنوان مثال، برخی افراد کلمات را سریع تلفظ می کنند و بین هر کلمه به درستی نفس نمی کشند.

گوش دادن به چنین افرادی برای شنوندگان بسیار دشوار است. بنابراین معمولا بعد از چند دقیقه توجه خود را به چیز دیگری معطوف می کنند. این امر در مورد لهجه های غلیظ و نامشخص یا صحبت کردن با صدای آهسته نیز صدق می کند. برای داشتن ارتباط دو طرفه مثبت، باید روی مهارت های صوتی خود کار کنید و تمرینات مختلفی را انجام دهید.

3. مهارت های گفتاری

دایره لغات شما، انتخاب کلمات و نوع جملاتی که به کار می برید دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر می خواهید مانند افراد موفق رفتار کنید، یاد بگیرید که از کلمات استفاده کنید. به عنوان مثال، کلماتی که در یک مصاحبه شغلی استفاده می کنید با کلماتی که در مکالمه با دوست ده ساله خود استفاده می کنید متفاوت است. افزایش دایره لغات؛ شما باید از تکنیک های مختلفی مانند دانستن کلمات موثر در بحث استفاده کنید.

تمرینات بیانی

با تمرینات زیر می توانید تکنیک بیان  شیراحمدی  را تقویت کنید

کنترل صدا

هدف از کنترل صدا تنظیم لحن و زیر و بم صدای شما است. به عنوان مثال، صدای شما هنگام صحبت با فردی که دو متر با شما فاصله دارد. با آدمی که ده متر با شما فاصله دارد فرق می کند. علاوه بر این، مخاطب هرگز برای مدت طولانی به کسی با همان صدا گوش نمی دهد.

برای این تمرین می توانید هر روز یک ربع تا نیم ساعت تمرین کنید. روی صندلی بنشین و به مخاطب افکار دور از خود نگاه کن. صحبت كردن. سعی کنید صدای خود را با توجه به فاصله مخاطب کم و زیاد کنید.

با بالا و پایین بردن صدایتان بر نکات مهم تاکید کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید در مورد مزایای استفاده از رسانه های اجتماعی صحبت کنید. هنگام ذکر ویژگی های خوب، صدای خود را کمی بالاتر ببرید.

کلمات و جملات را با سرعت مناسب بیان کنید

زیرا آهسته صحبت کردن مخاطب شما را آزار می دهد. تند تند صحبت کردن نیز اجازه تفکر را از شنونده سلب می کند. اگر می خواهید یک استراتژی انتشار قدرتمند داشته باشید. شما باید سرعت صحبت کردن خود را کنترل کنید. یاد بگیرید که صحبت کنید؛ تمرینات زیر را انجام دهید.

یک متن کوتاه انتخاب کنید سعی نمی کنید سرعت خود را کنترل کنید. شروع به خواندن کنید و در صورت امکان صدای خود را در حین تمرین ضبط کنید.

بار دوم که متن را می خوانید، آگاهانه مکث بین کلمات را افزایش دهید این تمرین را سه بار انجام دهید و هر بار سرعت خود را کاهش دهید انجام هر روز این تمرین به طور ناخودآگاه کنترل شما را بر حرکت کلمات افزایش می دهد

استرس خود را کنترل کنید

پذیرش استرس و اضطراب ناشی از صحبت کردن در جمع زمان می برد. دوره آنلاین فن بیان زهرا شیراحمدی اما تاثیر زیادی روی روابط اجتماعی و زندگی شما دارد. تلاش مستمر شما مهمترین رمز موفقیت در این امر است. مدیتیشن و یوگا را در برنامه خود بگنجانید. این کار آرامش زندگیما را افزایش می دهد و باعث می شود از حضور در جمع نترسید.


ریشه ترس خود را پیدا کنید. به طور کلی، تجربیات بد گذشته دلایل اصلی این ترس هستند. دریابید که چرا در آن تجربه شکست خوردید و برای رفع آن مشکل برنامه ریزی کنید. خودتان را در موقعیتی قرار دهید که صحبت کنید و اجازه دهید تجربیات جدید و خوب خاطرات بد گذشته را از بین ببرد.

صحبت کردن را تمرین کنید

هرگز تمرین را متوقف نکنید. از حمایت خانواده و دوستان نزدیک خود بهره مند شوید و با آنها صحبت کنید. با هر تجربه جدید در هنر بیان قوی تر خواهید شد. تکرار و تمرین به شما کمک می کند تا اشتباهات خود را بیابید و آنها را یکی یکی از بین ببرید.

کتاب را بخوانید

یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود مهارت‌های گفتاری، خواندن کتاب است. کتاب خواندن دایره لغات شما را افزایش می دهد. سعی کنید زیباترین و الهام بخش ترین کلماتی را که می خوانید در صفحه اول هر کتاب و هر بار که کتاب را باز می کنید بنویسید. دوچرخه درست کن برای تاثیرگذاری بیشتر این تمرین، از آن برای ضبط کلماتی که در طول مکالمه روزانه خود انتخاب می کنید در فرهنگ لغت خود استفاده کنید.

از کلمات قدرتمند استفاده کنید

حتی کلمات هم نمی توانند همین احساس را در انسان ایجاد کنند. برای مثال، واژه‌های «عالی» و «فوق‌العاده» کاربرد نسبتاً مشابهی دارند. اما حس متفاوتی را به مخاطب شما منتقل می کنند. استفاده از زبان موثر با عبارات مناسب، طرف مقابل را تحت تاثیر قرار می دهد و توجه او را به سمت شما جلب می کند. در زیر تعدادی از کلمات و افعال موثری وجود دارد که می توانید در مکالمات خود از آنها استفاده کنید.

با یکدیگر

در اسرع وقت

ارسال

مقایسه

جالب هست

آسان

بنابراین

تنها

فقط

ویژه

اول/آخر/دوم،….

کشف

عشق

تایید / تایید


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن
دو شنبه 20 شهريور 1402 ساعت 7:17 | بازدید : 292 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

پکیج یکی از سیستم های گرمایشی کاربردی برای ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری می باشد. در این نوشتار قصد داریم تا به معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن بپردازیم. همان طور که می دانید برای انجام امور مختلف در هر ساختمان نیاز به آبگرم داریم و بدون آن نمی توان این امور را به راحتی انجام داد‌. به همین دلیل سری های مختلفی از پکیج ها ساخته می شوند تا تقاضای بازار را پوشش دهند. به عنوان مثال برای استحمام، آشپزی و پخت و پز نیاز به آبگرم داریم که توسط پکیج تامین می شود.

معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن
برای تامین گرمایش محیط نیز، سیستم های رادیاتور شوفاژ، گرمایش از کف و فن کویل نیاز به آبگرم دارند که توسط این سیستم فراهم می گردد. معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن کمک می کند تا حین خرید مشخصات محصول مورد نظر را هم در نظر گرفته و بهترین انتخاب را داشته باشیم که پاسخگوی نیاز باشد. در گذشته از سیستم موتورخانه برای تامین آبگرم استفاده میشد که صدای بسیار زیادی حین عملکرد ایجاد می کند و نیاز به در نظر گرفتن فضایی جداگانه دارد. برای همین منظور امروزه از پکیج ها استفاده می شود که فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و حین عملکرد نیز آلودگی صوتی ایجاد نمی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی لیست قیمت انواع پکیج بیتا می توانید صفحه ی مربوطه آن در دماپویا را مشاهده کنید و انتخابی موفق داشته باشید.

بیتا زیرمجموعه ای از برند بوتان می باشد که توسط شرکت توسعه قطعات الیکا طراحی می شود. بیتا از سال ۱۳۹۷ این برند با اتکا به دانش فنی کارشناسان بوتان و تجربه موفق آن، فعالیت خود را آغاز کرد‌. در واقع می توان گفت پکیج دیواری بیتا محصول مشترک ایران و چین می باشد و کنترل کیفی آن توسط مجموعه ی صاحب نام و موفق بوتان انجام می گیرد. پیش از معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن ناگفته نماند که سیستم های این برند دارای گواهینامه واحد نمونه صنعتی از موسسه ی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می باشد. از مزایای مهم آن این است که طول عمر 89 درصد داشته و تولید گرمایش قوی را دارد.

سیستم های پکیج تولید شده توسط بیتا به صورت محفظه احتراق بسته و محفظه باز طراحی و تولید می شوند. از جمله مدل های رایج و پرفروش این برند سری دیواری می باشد. پکیج دیواری بیتا قابل استفاده در مصارف مسکونی، اداری و تجاری می باشد. گفتنی است که دارای دو مبدل حرارتی گرمایش بوده و آب گرم مصرفی جدا از گرمایش سیستم های حرارتی تامین می شود. مبدل اصلی به کار رفته در آن آب گرم گرمایشی را تامین کرده و مبدل صفحه ای به کار رفته در آن نیز آب گرم مصرفی را فراهم می کند. برای معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن می توان به دیگر مشخصات مدل های دیواری این برند اشاره داشت.

ایمنی این دستگاه بسیار بالا می باشد و مجهز به سیستم تنظیم خودکار جریان گاز و سیستم ضدنوسان دمای آب گرم می باشد. مدل های دیگر آن بر اساس دسته بندی مجهز بودن آن به فن و یا بدون فن دار است. مدل های فن دار دود حاصل از احتراق را به سرعت تخلیه می کنند و فن قوی تعبیه شده در آن هوای تازه را از طریق جداره خارجی دودکش جایگزین می کند. از دیگر مشخصه های آن این است که مشعل اتمسفریک دستگاه با سیستم جرقه زن خودکار روشن می شود. برای کاهش نوسانات آب مجهز به سیستم کنترل فشار حداقل و حداکثر میزان دمای آب است. برای بررسی بیشتر معرفی انواع پکیج بیتا و کاربرد آن می توان اشاره داشت که شیر سه طرفه از دیگر مزایای به کار رفته در آن است. همچنین برند بیتا آن را مجهز به سیستم ضدگیرپاز ارائه می دهد تا رضایت خاطر مشتریان در تجربه مصرف تامین شود.

https://irjavan.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a8%db%8c%d8%aa%d8%a7-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%86/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آهنگ جدید حامد همایون به نام دل من قایق دریاچه ی چشمان تو است
چهار شنبه 15 شهريور 1402 ساعت 8:4 | بازدید : 299 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

متن آهنگ دل من قایق دریاچه ی چشمان تو است حامد همایون

دل من قایق دریاچه ی چشمان تو است مگذاری قد یک پلک به گل بنشیند!♫!

 آهنگ جدید حامد همایون به نام دل من قایق دریاچه ی چشمان تو است


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک روکش صندلی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
پنج شنبه 2 شهريور 1402 ساعت 8:45 | بازدید : 1022 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )



بسیاری از افرادی که به دنبال روکش خودرو برای خودروی خود هستند در انتخاب روکش پارچه ای یا چرمی تردید دارند و نمی دانند چه جنس و چه رنگی را انتخاب کنند. معمولا صاحبان خودرو برای نو ساختن خودرو و تغییر دکوراسیون خودرو روکش صندلی را تعویض می کنند. در مقاله زیر اطلاعات کلی در مورد روکش صندلی ها را بررسی می کنیم.

چگونه بهترین متریال برای روکش مبل را تشخیص دهیم؟

روکش های صندلی خودرو به 2 دسته پارچه ای و چرمی تقسیم می شوند و هر روکش مزایا و معایب خاص خود را دارد. اگر قصد خرید روکش صندلی پارچه ای را دارید، روکشی با دوخت ریزتر انتخاب کنید.

علاوه بر این، روکش صندلی پارچه ای خوب وزن بیشتری نسبت به روکش های پارچه ای دیگر دارد. بنابراین مقاومت بیشتری در برابر خوردگی خواهد داشت. لازم به ذکر است که پوشش های نازک و سبک تر عمر مفید کمتری دارند.

برای شناسایی بهترین پوست، باید پوست را لمس کنید تا کیفیت آن مشخص شود. پشت چرم اصل بالا شبیه پشم است و از نظر کیفیت نرمتر از چرم مصنوعی است.

اگر دیوار چرمی که انتخاب می‌کنید تقلبی باشد، پس از مدتی ترک می‌خورد و از جای خود خارج می‌شود.

چه رنگ هایی برای روکش صندلی مناسب است؟

بسیاری از افراد می پرسند روکش صندلی چه رنگی مناسب است؟ در پاسخ به این موضوع باید گفت که علاوه بر ترجیحات، راه اساسی و صحیح، انتخاب رنگ مناسب برای فضای داخلی خودرو است.

البته با توجه به رنگ بدنه می توانید رنگ روکش را انتخاب کنید. اما این روش اغلب برای خودروهایی با رنگ های خاص استفاده می شود و مشکی، سفید و خاکستری رنگ خاصی محسوب نمی شوند.

مزایا و معایب روکش های پارچه ای صندلی

یکی از مهمترین مزیت های روکش صندلی پارچه ای، تنوع زیاد طرح ها و رنگ ها است. این روکش ها راحت تر و ماندگارتر از پوشش های چرمی هستند. علاوه بر این، روکش های پارچه ای تغییر رنگ کمتر و ثبات رنگ بیشتری نسبت به چرم دارند.

استفاده از آنها در تابستان عرق نیست. در زمستان، دما کمتر کاهش می یابد. بنابراین مسافران گرم نگه داشته می شوند.

یکی از معایب روکش های پارچه ای صندلی این است که به سختی تمیز می شوند. چون تمیز کردن سخته

مزایا و معایب روکش چرمی صندلی

روکش های چرمی برای وسایل نقلیه شخصی و اداری مناسب است. همچنین برای کسانی که از لباس کار در ماشین استفاده می کنند بهتر است از این نوع استفاده کنند.

در عین حال روکش چرمی ظاهر اسپرت تری به خودروی شما می بخشد و می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که به ظاهر اسپرت تر علاقه دارند.

یکی از مزایای صندلی های پارچه ای، سهولت در نظافت است. زیرا کثیفی ها در این نوع پوشش به راحتی پاک می شوند. بنابراین برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند بسیار مناسب است.

یکی از معایب روکش چرمی گرم بودن آن در تابستان و سرد بودن آن در زمستان است.

مواد کامپوزیت چرم و پارچه

برای روکش صندلی، ترکیب چرم و پارچه انتخاب خوبی است. زیرا قسمت نشیمن و قسمت مربوط به بدن از پارچه و بقیه روکش از چرم است. به همین دلیل است که در این نوع محفظه می توان دما را در زمستان و تابستان تنظیم کرد و در صورت کثیف شدن به راحتی تمیز می شود.

ویژگی های بهترین نوع پوشش

هنگام انتخاب روکش صندلی خودرو، روکشی را انتخاب کنید که دارای ویژگی های زیر باشد:

هنگام انتخاب روکش صندلی، روکش مقاوم در برابر سایش را انتخاب کنید.

رنگ آن نیز باید طوری انتخاب شود که باعث خستگی چشم نشود.

شستن آن آسان است.

جلوی نور تغییر رنگ ندهید.

باعث تعریق کمتر می شود.

ماخذ مقاله:  ory/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/سایپا/روکش-صندلی-پراید-صبا/https://behnikan.ir/product-categ


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سردار سلیمانی به شهادت رسید
سه شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 7:40 | بازدید : 314 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

امروز صبح وقتی بیدار شدم ، تلگرام را باز کردم و تصویری از ترندهای توییتر را دیدم که از دیشب به راه افتاده بودند. قاسم سلیمانی … ایران …

دیشب پهبادهای آمریکایی کاروان قاسم سلیمانی که از فرودگاه بغداد به سمت شهر بغداد راه افتاده بود را هدف گرفتند و آتشی به جان و دل ما انداختند.

جنگ جهانی سوم
یکی از برجسته ترین هشتگ هایی که به راه افتاده بود.هنوز باورم نمیشد این اتفاق افتاده…

مردی که برخلاف خیلی از مسئولین به مردم نزدیک تر بود و باعث افتخار خیلی از مردم منطقه است.

به همین راحتی ؟ طی یک عملیات ؟

و تبریک و تهدید سال نوی ترامپ معنی پیدا کرد که چه فکری در سر داشتند.

مجله ها و روزنامه های وابسته به پنتاگون اعلام کردند که روزهاست که حرکات و مسیرهای تردد قاسم سلیمانی زیر نظر بوده و پهبادهایشان اینطور تیر آخر را بر سنبل غرور مردم کوبیدند.جوان ایرانی (irjavan.com)

تصاویر وحشتناکی از این جنایت پخش شده که واقعا دیدنی نیستند.

انگشتر سردار قاسم سلیمانی پس از شهادت
انگشتر سردار قاسم سلیمانی پس از شهادت
اما چیزی که بیشتر باعث نگرانی همه شده اینه که:

چه اتفاقی خواهد افتاد ؟
آیا باید منتظر یک جنگ علنی و تمام عیار باشیم ؟

این قضیه با بیرون کردن نیروهای آمریکایی از منطقه تمام می شود؟

باید منتظر ترور یک شخصیت بزرگ آمریکایی مثل ترامپ باشیم؟
چه واکنشی برای وضعیت مناسب خواهد بود ؟ چه تصمیمی توسط بزرگان گرفته خواهد شد؟

این سالهای ایران و عراق آرامش کاملی وجود نداشته و همیشه استرس کوچکی بر زندگی ما بوده که چه خواهد شد؟

آیا باید منتظر بیشتر از اینها باشیم؟

نمی دانم چه خواهد شد اما این قضیه نباید بی جواب بمونه …

هرچند که آمریکا این ترور را به دلیل حمله حشد الشعبی به سفارت انجام داد و هرچند که می گوید به این دلیل بوده که قاسم سلیمانی قصد داشته چند نفر از سران آمریکا را ترور کند…

و اما غمگین ترین شخص امروز دختر قاسم سلیمانی است …

او همزمان پدر و همسرش را در این ترور وحشیانه از دست داد.

اسامی شهیدان حادثه تروریستی بغداد و به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی
شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه
حاج ابو مهدی المهندس نایب رئیس حشد شعبی عراق
سامر عبدالله داماد شهید عماد مغنیه
داماد شهید سلیمانی
محمد رضا جابری مدیر تشریفات حشد شعبی در فرودگاه
حسن عبدالهادی، حشد شعبی
محمد الشیبانی، حشد شعبی
حیدر علی، حشد شعبی
رسانه های تحت کنترل
یکی از زشت ترین اتفاقات بعد از این حادثه حذف شدن تمام پست های مربوط به قاسم سلیمانی توسط شبکه اینستاگرام بود.

یک حرکت دستوری به چه دلیل ؟

که مردم کمتر بدانند ؟

اما پا را از اینجا هم فراتر گذاشت و تمام مطالب منتشر شده توسط قاسم سلیمانی را هم حذف کردند.

ننگ بر رسانه های تحت نفوذ

تلخ تر آنکه وقتی خبر را به دوست نزدیکم دادم فورا اینستاگرام را باز کرد

گفت نه بابا ، شایعه س… تو اینستاگرام که هیچی نیست !

و باز هم می دانیم که این قضیه نباید بی جواب بماند و به شدت منتظر یک جواب و یک مشت کوبنده به دهان این ظالمان هستیم.

سردار سلیمانی به شهادت رسید


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
گویندگان فیلم مستند، باید دوره‌های آموزشی به خصوصی را بگذراند
چهار شنبه 25 مرداد 1402 ساعت 8:10 | بازدید : 6238 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )



مجری مستند با مجری تلویزیون و رادیو چه تفاوت هایی دارد؟

پخش در زمینه های مختلفی صورت می گیرد و تفاوت بین هر یک بر اساس موضوع کاری است که گوینده انجام می دهد، ماهیت تلویزیون با رادیو متفاوت است و هر دو تفاوت قابل توجهی با سینما دارند، تلویزیون و رادیو رسانه هستند، اما تفاوت این است که اینکه سینما یک رسانه جمعی رسانه ای نیست و حداقل در بیشتر مواقع رسانه جمعی نبوده و البته فیلم ذاتا تلویزیون و رادیو نیست، بنابراین پخش در هر یک از این حوزه ها به لحاظ نهادی متفاوت خواهد بود.

این تفاوت ها شامل چه مواردی می شود؟

این تفاوت ها شامل جنسیت، رنگ، محتوا و ساختار  آیتم ساز  است. از آنجایی که اهداف آنها نیز متفاوت است، مثلاً تولید در تلویزیون با رادیو یکی نیست و هر دو از پروژه های تولید فیلم، تلویزیون و رادیو فاصله دارند، فیلمبرداری مستند در تلویزیون نیز چارچوب و سبک خاص خود را دارد.

* صدا و سیما رشته ای است که علاقه مندان زیادی دارد، این افراد باید چه آموزش هایی در این زمینه ببینند؟

امروزه عموماً برای سخنران شدن باید دوره های خصوصی را طی کرد. در تلویزیون و رادیو دوره های آموزشی برای گویندگان و مجریان برگزار می کنند و در واقع پرسنل مورد نیاز خود را آموزش می دهند، در دوبله کلاس ها و دوره های ویژه ای به طور مرتب برگزار می شود و علاقه مندان با گذراندن این دوره ها آماده فعالیت در حوزه خود می شوند. دوره های ویژه گویندگی فیلم مستند در نظر گرفته نشد و معمولا گویندگان و دوبلورهای صدا و سیما نیز به گویندگی فیلم مستند می پرداختند که اغلب نتایج ناگواری داشت زیرا گویندگان اطلاعات دقیقی نداشتند. دانش سینمای مستند و در بیشتر فیلم ها خوب نیست، برای تبلیغ سینمای مستند نیاز به گذراندن دوره های آموزشی خصوصی است. .

* آیا صدا و سیما که در این صنعت کار می کند، درک خوبی از داستان گویی مستند دارند؟

بسیاری از صدا و سیما کوچکترین شناختی از سینمای مستند ندارند و به یک مستند مانند برنامه تلویزیونی یا رادیویی یا حتی فیلم داستانی نگاه می کنند. تاکید می کنم اعلام فیلم مستند نه خبرخوانی است و نه بازیگری، نه دو تا، بلکه یک حرفه تخصصی است و دانش و آگاهی خاصی می خواهد. به همین منظور با تلاش مدیران و مسئولان این مرکز، دوره سخنرانی فیلم مستند نویسندگی و گویندگی را در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طراحی و برگزار کردیم. زمین لازم برای تملک آن.

* تاکنون فیلم های زیادی در ژانرهای مختلف ساخته شده است. با توجه به تفاوت ماهیت متن، آیا این تفاوت در نحوه نگارش هم هست؟

از ابتدا اصرار داشتم که در کنار کلاس های نویسندگی و قصه گویی، درباره مستندسازی و مبانی مستندسازی هم بحث شود، چون معتقدم باید مستند بنویسی و قصه گو باشی. اصول و مبانی ساخت مستند را بدانید وگرنه نتیجه مشابه خواهد بود.برنامه های تلویزیونی و رادیویی شبیه آنچه امروز در برخی از مستندها می بینیم خواهد بود.

*روایت بالا نیاز به صدا و حس جذاب دارد تا این حس را به مخاطب منتقل کند، آیا داستان مستند هم همین ویژگی ها را دارد و باید حس متفاوتی را به مخاطب منتقل کند؟

اگرچه انتقال معنا و مفاهیم موجود در متن از جنبه های رایج گفتار در همه زمینه ها است، اما تفاوت های آشکاری وجود دارد، مثلاً در رادیو، گوینده سعی می کند با تجسم عبارات و جملات، کلمات را به تصویر ذهنی نزدیک کند. او می خواند. همان طور که نویسنده سعی می کند با کلمات تصویر روشنی از وقایع داستان منتقل کند، اما گفتار مستند نمی خواهد توضیح دهد، بلکه سعی می کند تفسیر لازم را از تصاویر ارائه شده انجام دهد. راوی مستند سعی در انتقال معانی در این جهت دارد متن فیلم را با احساسی که بیننده نیاز دارد و می خواهد منتقل کند.

* تفاوت متون ارائه شده به راوی مستند خوان با دیگر راویان چیست؟

زمینه متن نوشتاری فیلم ضرورتی است که ممکن است فیلم به آن نیاز داشته باشد، در اصل تصاویر، ایده ها و مفهوم فیلم را ارائه می دهند، اما جایی که تصاویر توضیح داده می شوند، بیان می شوند و معنا پیدا می کنند، صحبت کردن است. از متن شروع می شود یا کارگردان برای ایجاد منطق یا بیان ذهن به گفتار متن اشاره می کند که البته گفتار متن توضیح هر پلان فیلم نیست.

آیا همه مستندها نیاز به راوی دارند؟

مجموعه تصاویر در یک فیلم مستند معانی و ایده های فیلمساز را در بر می گیرد و گفتمان متن گاهی به درک این معانی و مفاهیم کمک می کند. تصاویر باید خود توضیحی باشند و اهداف کارگردان و در برخی موارد را توضیح دهند. بدون متن یا صدای مترجم مورد نیاز است.

* آیا روایت در فیلم های داستانی و مستند حیات وحش متفاوت است؟

به ویژه هر تصویر با دیگری متفاوت است و نیاز به حس، لحن و ریتم متناظری دارد، در واقع ساختار تصویر در کار راوی و در واقع در ژانر نوشتاری تفاوت ایجاد می کند. بنابراین هر فیلم موضوع متفاوتی دارد. و مهمتر از آن با ساختار متفاوت و نگارش خاص، کار گوینده را تغییر می دهد.

* چه شد که به این کار علاقه مند شدید و تصمیم به انتشار فیلم گرفتید؟

من از اواخر دهه 1960 در این حرفه به خلق هنر پرداختم. بیشتر کارهای من برای خواندن مستند است. به همین دلیل مستند را انتخاب کردم، شاید به این دلیل که سازندگان فیلم من را انتخاب کردند. من مستندساز هستم، اما کمتر به سایر حوزه های برنامه سازی علاقه دارم و بیشتر به مستند و مستند علاقه دارم.

* این حرفه چه ویژگی هایی دارد و وقتی صحبت می کنید چه فکری می کنید که با  گویندگان مستندسازی بیشتر به مخاطب ببخشید؟

هر زمان که قصد بازی دارم، قطعا اجرای کامل و دقیق مفاهیمی است که فیلم به دنبال آن است. در فیلم مستند این راوی نیست که حس میل خود را به مخاطب منتقل می کند، بلکه بدون دخالت احساس لازم در خدمت فیلم است. محتوا و محتوای متن و تصاویر را با استفاده از اصول حرفه ای ثبت می کند. ویژگی بارز این حرفه، واقع گرایی است که در هر متن فیلمی نهفته است. روایت مستند مانند خود مستند است، راستگو، بی طرف و بی طرف.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
6 ایده برای دیسک کمر
دو شنبه 23 مرداد 1402 ساعت 14:21 | بازدید : 83227 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

دیسک ها مثل بالشتک های لاستیکی هستند که بین مهره ها قرار دارند. دکتر رضا سنجری یکی از بهترین جراحان مغز و أعصاب ستون فقرات در ایران میباشند از خدمات ایشان میتوانیم به درمان دیسک کمر، درمان تنگی کانال نخاعی، سیاتیک درمان کمر درد درمان أنواع تومور های مغزی اشاره نماییم برای دریافت نوبت از ایشان کافیست با شماره های مندرج در مطب پزشک در تماس باشید .سابقه دکتر رضا سنجری میتوانیم به فارق التحصیلی از دانشگاه تهران اشاره نماییم همچنین از سابقه جراحی این پزشک میتوانیم به جراحی بیش از ۵۰۰۰ عمل ستون فقرات و بیش از ۳۰۰۰ عمل تومور مغزی اشاره نماییم . دکتر رضا سنجری جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات فارق التحصیل از دانشگاه تهران دارای سابقه بیش از ۵۰۰۰ جراحی ستون فقرات میباشد از خدمات دکتر رضا سنجری میتوانیم به جراحی دیسک کمر، تنگی کانال نخاع ، جراحی تومور های مغزی ،جراحی ستون فقرات اشاره نماییم جهت دریافت نوبت آنلاین کافیست با شماره های مندرج در سایت در تماس باشید . به گفته دکتر محسن القاسی جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات، آسیب دیدگی های دیسک کمر خفیف با ترکیبی از روش های درمانی نگهدارنده به خوبی مدیریت شده و می توان از تشدید آنها و بدل شدنشان به آسیب دیدگی دیسک کمر شدید جلوگیری نمود.

از این رو این روش متقاضیان زیادی دارد. برای درد دیسک کمر، هدف این روش این است که درد را از ساق پا (سیاتیک) دور کند و آن را بیشتر در قسمت پایین کمر متمرکز نگه دارد. یکی از فواید فیزیوتراپی کمر، یادگیری اصولی و صحیح، در جهت بهبود وضعیت کمر و همچنین جلوگیری از آسیبات بعدی و احتمالی در نواحی دیگر بدن می باشد. دیواره بیرونی فیبری و محکم دیسک ضعیف شده و دیگر نمیتواند نوکلئوس ژله مانند را در میان خود نگه دارد. افتادگی دیسک انواع و شدت های مختلفی دارد که در بخش های دیگر این مطلب به آن می پردازیم اما نگران نباشید زیرا دیسک کمر شما نمی تواند به این راحتی دچار لغزش شود. فرد دیگر از طرفی که درد وجود دارد به آرامی پا را به سمت بالا می برد. دیسکوژل جراح پس از تزریق دیسکوژل در داخل فضای دیسکی دیگر کنترلی بر روی آن ندارد اما در روش لیزری از آنجا که همه اشعه لیزر یکباره وارد بدن نمی شود جراح کنترل بر روی ورود اشعه لیزر کنترل دارد . درست است که روند درمان در افراد جوان سریع تر از افراد پیر است، اما با این حال نباید در درمان عارضه های کمر تردید کرد.

مزیت ان این است که تقریباً بلافاصله تسکین درد را در طی 24 ساعت انجام می دهد. علاوه بر درد، ممکن است عضلات پایتان ضعیف شده یا رفلکس مچ پا یا زانویتان را از دست بدهید. برای درمان دیسک کمر علاوه بر روشهای ذکر شده، روشهای دیگری مانند اوزون تراپی، استفاده از کمربند طبی و … در حلقه دیسک نیز میزان کلاژن افزایش پیدا می کند و حلقه دیسک سفت و شکننده می شود علاوه بر آن با افزایش سن تغذیه مختلف می شود و همین باعث ضعیف شدن دیسک می شود. روش لیزر پرتوان یکی از بهترین روشهای انجام فیزیوتراپی است که دارای هیچگونه آسیبی نیست اما اگر پرتوهای آن به چشم برخورد کند باعث ایجاد آسیب میشود. فتق دیسک با نام بیرونزدگی دیسک نیز شناخته میشود. بنابراین همه افرادی که دیسک کمر دارند و منظور این است که فتق دیسک کمر یا بیرون زدگی دیسک کمر دارند. وظیفه این اعصاب این است که تحریک های ارادی و غیر ارادی را به نخاع انتقال دهند و در صورتی که این رشته اعصاب در فشار ناشی از بیرون زدگی دیسک قرار بگیرند ممکن است توانایی خود در انتقال پیام را از دست بدهند. درد سیاتیک از کمر آغاز شده و در باسن، پشت ران تا پشت پا حس میشود.

روش هایی که باعث کاهش درد دیسک کمرمان میشود ؟ وقتی این بالشتک ها در اثر کشش شدید یا ضربه های مهلک دچار خستگی ، انحطاط یا پارگی شوند برآمدگی کوچک داخل این هسته می تواند ریشه عصبی را تحریک کرده و تحت فشار قرار دهد و این موضوع باعث ایجاد سوزش یا درد شود که ممکن است به ران پا یا پایین ساق هم ادامه یابد. کشش و درد در پشت ران هنگام بلند کردن پا ارتباطی به دیسک کمر ندارد. همانطور که میدانید با کمک اشعه لیزر می توان موزاییک سنگ یا فلز را برید و بسیاری از کارهای ظریف که بر روی اجسام فلزی انجام میشود در واقع توسط لیزر انجام میشود به همین ترتیب لیزر در جراحی از جمله جراحی ستون مهره ها به سرعت رایج شد. در موارد شدید نیز دچار افتادگی پا شده (موقع راه رفتن مچ پا شل شده و روی زمین کشیده میشود) یا کنترل مدفوع یا ادرارتان را از دست میدهید. ستون فقرات از 26 استخوان به نامه مهره تشکیل شده است. احتمال موفقیت تزریق اپیدورال در درمان دیسک کمر و علائم سیاتیک چقدر است؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهترین متخصص ارتوپد تهران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
آینه و کنسول چیست؟ + نکات کاربردی برای تزئین
جمعه 20 مرداد 1402 ساعت 8:42 | بازدید : 339 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


آینه و کنسول انواع میزهای تزیینی لوکس و شیک هستند که کاربردهای متعددی دارند. با کمک میز کنسول می توانید طراحی داخلی منزل خود را جذاب تر و متفاوت تر کنید.

مروری بر کاربرد آینه و کنسول در دکوراسیون داخلی منزل

امروزه استفاده از آینه های کنسول در دکوراسیون منزل رو به افزایش است، از این رو آینه و میز کنسول در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند. در مقاله زیر به انواع آینه و میز کنسول و مزایای استفاده از آینه و کنسول در دکوراسیون منزل می پردازیم.

آینه کاری کنسول چیست؟

آینه و میز کنسول با سبک و لوکس ساخته شده اند و شما می توانید با کمک میز کنسول و آینه مناسب جذابیت طراحی داخلی منزل خود را کامل کنید. در گذشته از میز کنسول برای نگهداری اسناد و لوازم با ارزش استفاده می شد. امروزه از آینه کنسول برای ایجاد تغییر مثبت در طراحی داخلی خانه استفاده می شود. می توانید از میز کنسول برای نگهداری ظروف در اتاق نشیمن استفاده کنید و همچنین می توانید سوغاتی های خود را در داخل یا در کشوها و قفسه های این میز نگهداری کنید.

آینه ها و کنسول ها در طرح های مختلف دیوار و پایه طراحی می شوند. اگر فضای مناسبی در خانه خود دارید، بهتر است از آینه و میز کنسول استفاده کنید. آینه کنسول دیواری نیز جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد و انتخابی مناسب برای خانه های کوچک به حساب می آید.

مزایای استفاده از کنسول آینه در دکوراسیون منزل

مزایای استفاده از آینه کنسول در دکوراسیون منزل

استفاده از آینه و میز کنسول در منزل مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک فضای داخلی شیک ایجاد کنید:

استفاده از آینه ای با ابعاد مختلف، فضای داخلی منزل شما را زیباتر و خاص تر می کند.

تعمیق فضای اتاق های خانه:

استفاده از آینه فضای خانه را عمیق تر می کند و اگر خانه شما کوچک است بهتر است از کنسول دیواری آینه ای استفاده کنید.

مدل های مختلفی از آینه های کنسول ارائه شده است

آینه ها و کنسول ها انواع مختلفی دارند که از محبوب ترین مدل های آینه و میز کنسول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آینه کنسول چوبی اسپرت:

اگر علاقه مند به استفاده از مبلمان چوبی در منزل خود هستید، مدل آینه و کنسول چوبی ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. به یاد داشته باشید که آینه و کنسول چوبی با سایر وسایل چوبی خانه هماهنگی دارد و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد.

میز کنسول بازی شیشه ای و فلزی:

آینه های کنسول فلزی اسپرت گزینه ای عالی برای دکور خانه های مدرن و امروزی هستند.

میز کنسول ورزشی آینه و فانتزی:

اگر می خواهید از وسایل لوکس در فضای خانه خود استفاده کنید، یک آینه کنسول تزئینی جدید می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این مدل از میز آینه و کنسول برای خانه هایی با دکوراسیون جدید و مدرن انتخابی ایده آل است.

میز کنسول اسپرت و شیشه ای با ترکیب فلز و چوب: Mirror and console table

 



فلز و چوب در کنار هم جذابیت بی نظیری ایجاد می کنند. اگر می خواهید از آینه و کنسول با طرح خاصی در خانه خود استفاده کنید، بهتر است آینه و میز کنسول از این مدل را خریداری کنید.

آینه کنسول ورزشی و میز قهوه مشکی:

مشکی یکی از رنگ هایی است که با رنگ های روشن و تیره به خوبی ست می شود. آینه کنسول مشکی انتخاب ایده آل برای افراد خاص در نظر گرفته می شود.

آینه کنسول رنگ روشن:

میز آینه و کنسول با رنگ روشن انتخاب خوبی برای خانه های کوچک است. در مورد شما می توانید رنگ آینه و میز کنسول را از رنگ های روشن مانند کرم، صدفی، سفید و ... انتخاب کنید.

تصویر کنسول در رنگ روشن

مدل آینه و کنسول چوبی

آینه ها و کنسول تانیل چوب   از شیک ترین و پرطرفدارترین طرح ها هستند. برای ساخت این مدل از آینه و میز کنسول از چوب قهوه ای و چوب سفید استفاده شده است.

چوب قهوه ای کیفیت خوبی دارد و این رنگ چوب هرگز از مد نمی افتد. شما به راحتی می توانید یک مجسمه زیبا روی این نوع چوب بسازید.

چوب روشن و چوب رنگ روشن زیبایی و زیبایی را در طراحی آینه و کنسول ایجاد می کند. روی آینه و میز سفید راحت هم قابل نصب است.

آینه و کنسول چوبی را می توانید در قسمت های مختلف خانه مانند پذیرایی، پذیرایی، اتاق خواب و راهروی ورودی قرار دهید. راهروی بین اتاق ها نیز محل مناسبی برای قرار دادن آینه و کنسول چوبی است.

آینه چوبی تانیل چوب نمونه ای از کنسول است. 

استفاده از آینه و میز کنسول در پذیرایی و اتاق نشیمن را بررسی کنید

اگر اتاق نشیمن یا غذاخوری شما بزرگ است، می توانید یک آینه و میز کنسول بزرگ را در این قسمت از خانه خود قرار دهید. در صورت تمایل می توانید میز کنسول را به عنوان یک نقطه کانونی در اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری در نظر بگیرید و سپس مبلمان اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری را با توجه به آن نقطه کانونی بچینید.

در صورت تمایل می توانید در کنار میز ناهار خوری آینه و میز کنسول قرار دهید. برای تزیین میز کنسول نیز می توانید از شمع، شمعدان، ظروف و ... استفاده کنید. ذکر این نکته ضروری است که میز کنسول به تنهایی نقش بوفه، کمد و میز تزئینی در پذیرایی یا پذیرایی را دارد.

استفاده از آینه و میز کنسول در پذیرایی و پذیرایی

بررسی استفاده از آینه و کنسول در اتاق خواب و در راهرو بین اتاق ها

آینه کنسول به دلیل طراحی جذابی که دارد می تواند در قسمت های مختلف خانه استفاده شود. اتاق خواب و راهروهای خانه برای قرار دادن میز کنسول ایده آل هستند.

در صورت تمایل می توانید به جای میز آرایش در اتاق خواب از میز کنسول استفاده کنید. برخی از افراد از میز کنسول در اتاق خواب یا دفتر کار به عنوان میز مطالعه مجلل نیز استفاده می کنند، میز کنسول کشو دار بیشتر برای اتاق خواب مناسب است زیرا می توانید از فضای کشو برای نگهداری وسایل مختلف استفاده کنید.

چگونه آینه و میز کنسول را با وسایل منزل هماهنگ کنیم؟

این سوال ممکن است هنگام خرید آینه و میز کنسول شما را آزار دهد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در انتخاب آینه و میز کنسول بهتر است به سبک دکوراسیون منزل خود توجه کنید. میز کنسول کلاسیک و سلطنتی در طرح های سنتی و سلطنتی قابل استفاده است. آینه و کنسول جدید و موثر برای استفاده در دکوراسیون های مدرن و ساده نیز مناسب است.

خوب است رنگ آینه کنسول را با توجه به رنگ سایر مبلمان چوبی خانه انتخاب کنید. اگر می خواهید رنگ آینه و میز کنسول را به راحتی با رنگ سایر وسایل منزل هماهنگ کنید، بهتر است از بین رنگ های خنثی مانند سفید، کرم، قهوه ای روشن و ... انتخاب کنید.

آینه ها و کنسول های جذاب

قیمت آینه و میز کنسول

آینه و کنسول با قیمت های مختلف در بازار و فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد. شما می توانید با توجه به بودجه خود آینه های ارزان یا گران قیمت و راحتی را انتخاب کنید. عوامل زیر بر قیمت آینه و میز کنسول تأثیر می گذارد:

مبلمان میز کنسول با شیشه

کیفیت آینه و کنسول

ابعاد و اندازه آینه و میز کنسول

مدل

رنگ و مدل میز آینه و کنسول

طراحی زیبای آینه کنسول

کلمات اخر:

قبل از خرید آینه و کنسول بودجه خود را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه خود آینه و کنسول مناسب را خریداری کنید. هنگام خرید این ابزار کاربردی، مواد آینه و میز کنسول؛ سبک طراحی بهتر است روی رنگ و اندازه تمرکز کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
آهنگ امروز نه آغاز و نه انجام جهان است
یک شنبه 25 تير 1402 ساعت 10:10 | بازدید : 302 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

متن آهنگ سالار عقیلی تیتراژ سریال وارش

امروز نه ” آغاز و نه ” انجام جهان است ♩♪
ای بس غم و شادی که ” پس پرده ” نهان است ♩♪
گر ♪♪ مرد رهی غم مخور ♪♪ از دوری و دیری ♩♪
دانی که ” رسیدن هنر ♪♪ گام زمان است ♩♪
تو رهرو دیرینه ” ی سر ♪♪ منزل عشقی ♩♪
بنگر ♪♪ که ” ز خون تو به ” هر ♪♪ گام نشان است ♩♪
آبی که ” بر ♪♪ آسود زمینش بخورد زود ♩♪
دریا شود آن رود که ” پیوسته ” روان است ♩♪
باشد که ” یکی هم به ” نشانی بنشیند ♩♪
بس تیر ♪♪ که ” در ♪♪ چله ” ی این کهنه ” کمان است ♩♪
از روی تو دل کندنم آموخت زمانه ♩♪
این دیده ” از آن روست که ” خونابه ” فشان است ♩♪
روزی که ” بجنبد نفس باد بهاری ♩♪
بینی که ” گل و سبزه ” کران تا به ” کران است ♩♪
ای کوه ” تو فریاد من امروز شنیدی ♩♪
دردی ست درین سینه ” که ” همزاد جهان است ♩♪
خون می چکد از دیده ” در ♪♪ این کنج صبوری ♩♪
این صبر ♪♪ که ” من می کنم افشردن جان است ♩♪

 

 آهنگ امروز نه آغاز و نه انجام جهان است


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
سالن زیبایی نوجا سادات آباد
دو شنبه 19 تير 1402 ساعت 11:56 | بازدید : 20376 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )



این موضوع کاملاً معتبر است و همه باید در انتخاب سالن زیبایی و آرایشگاه دقت کرده و بهترین را انتخاب کنند. به ویژه با معرفی خدمات زیبایی دائمی که تحت بی حسی موضعی و روش های کم تهاجمی انجام می شود، اهمیت این موضوع بیشتر می شود. اگر می خواهید در مورد خدمات سالن زیبایی و متداول ترین خدمات زیبایی دائمی اطلاعات کسب کنید، با ما همراه باشید.

خدمات سالن زیبایی

خدمات زیبایی آرایشگاه های زنانه به بخش های مختلفی تقسیم می شود و بسیار گسترده و متنوع می باشد. این خدمات برای قسمت های مختلف صورت و بدن انجام می شود که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات زیبایی پوست و مو

خدمات زیبایی ناخن

خدمات زیبایی با دست

خدمات زیبایی پا

خدمات زیبایی ابرو

خدمات زیبایی لب

خدمات زیبایی چشم

خدمات آرایشی دائمی

و...

بسیاری از خدماتی که نام بردیم سال هاست که وجود دارند، اما با گذشت زمان بهبود یافته اند، مدل ها و روش های جدیدی به آن ها اضافه شده است. اما در مقابل، خدمات زیبایی دائمی روشی کاملاً جدید است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد و توجه خانم ها و آقایان را به خود جلب می کند. به عبارت دیگر می توان گفت امروزه بیشتر درآمد سالن های زیبایی از خدمات منظم زیبایی به دست می آید و استفاده از این روش باعث موفقیت های جدیدی در آرایشگاه ها شده است.

فرمول 1

خدمات زیبایی دائمی

خدمات زیبایی دائم به طور کلی نوعی از خدمات سالن زیبایی است که در قسمت های مختلف صورت مانند ابرو، لب، ناخن، پوست و چشم انجام می شود و در زیبایی بسیار موثر است. خدمات دائمی واقعا طولانی مدت و طولانی تر از درمان های زیبایی معمولی است. به همین دلیل است که به آنها خدمات دائمی می گویند. اما شایان ذکر است که این خدمات زیبایی دائمی تا پایان عمر اثر ماندگاری ندارند، بلکه برای این منظور باید بازگردانده شوند تا بتوان مدت زمان بیشتری از نتایج آن لذت برد.

میکروبلیدینگ ابرو بهترین خدمات زیبایی است

در بین خدمات زیبایی دائمی که در آرایشگاه های زنانه استفاده می شود، آرایش ابرو رایج ترین و پرتقاضاترین انتخاب محسوب می شود که اگر کمی به اطراف خود نگاه کنید متوجه آن خواهید شد. میکروبلیدینگ در واقع کم تهاجمی ترین نوع خدمات زیبایی دائمی است که باید تحت بی حسی موضعی انجام شود.

یک مرد

در این روش از دستگاه خاصی ساخته شده از نانوسوزن های ریز استفاده می شود که با کمک اپراتور، رنگ میکروبلیدینگ خاصی را به پوست زیر مو منتقل می کند. خط نخ هایی روی ابروها ظاهر می شوند. تقاضا برای میکروبلیدینگ ابرو در سالن های زیبایی رو به افزایش است زیرا نتیجه این روش بسیار طبیعی و زیبا با فواید فراوان است.

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

از مهمترین مزایای میکروبلیدینگ ابرو به عنوان یکی از بهترین خدمات سالن های زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آنها یک نتیجه طبیعی ارائه می دهند

زیبایی ابرو و صورت را افزایش دهید

امکان اصلاح عیوب ابرو

فرصتی برای تغییر فرم ابروها

قابلیت حذف اسکار، بریدگی، بخیه و سوختگی

نتایج طولانی مدت و ماندگار را تضمین می کند

عدم وجود درد و خونریزی

بیهوشی لازم نیست

برای خانم ها عارضه ای ندارد

بدون محدودیت سنی

امکان از بین بردن اثرات میکروبلیدینگ در صورت لزوم

این روش قیمت مناسبی دارد.

برای این کار امکان استفاده از رنگ های مختلف وجود دارد

دوره نقاهت سه روزه

۽....

Microblading metodom fibroze

وقتی در مورد میکروبلیدینگ ابرو صحبت می کنیم، اخیراً با اصطلاح فیبروز ابرو مواجه می شویم. در واقع باید گفت که فیبروز ابرو یک نوع بسیار پیشرفته میکروبلیدینگ است که طراحی و مدل ابرو با توجه به فرم صورت متقاضیان و مطابقت با آن با در نظر گرفتن نسبت طلایی و ... انجام می شود. در نتیجه میکروبلیدینگ به روش فیبروز بسیار طبیعی تر، زیباتر و مناسب تر است و رضایت بیشتری از آن حاصل می شود.

میکروبلیدینگ ترین کیست؟

در استفاده از روش میکروبلیدینگ محدودیتی وجود ندارد و تمامی خانم هایی که مایل به استفاده از این روش هستند می توانند از آن استفاده کنند. با این حال، شناخته شده ترین افرادی که از این روش استفاده کرده اند، این زنان هستند:

خانم هایی که از شکل و فرم ابروهای خود ناراضی هستند

زنانی که موهای ابروی کمتری دارند

خانم هایی که خواهان ابروهای پرپشت تر هستند

زنانی که روی ابروهای خود جای زخم دارند

زنانی که به زیبایی صورت اهمیت می دهند

زنان قصد استفاده از روش های غیر طبیعی را ندارند

خانم هایی که خواهان ابروهای زیبا و بدون آرایش هستند

زنان علاقه مند به خدمات زیبایی دائمی

زنان در سنین مختلف

زنانی که بافت ابروی خود را به دلیل سرطان و شیمی درمانی از دست داده اند

زنانی که از آلوپسی و ریزش ابرو رنج می برند

و...

ذکر این نکته ضروری است که میکروبلیدینگ نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان نیز کاربرد دارد.

اخرین حرف

اگر می خواهید از خدمات سالن دائمی بهره مند شوید خدمات زیبایی نوزاسالون از آدرس اینترنتی نوژاسالون قابل دسترسی است.سالن زیبایی نوجا یکی از بهترین آرایشگاه های تهران است که خدمات زیبایی دائمی برای ابرو و سایر قسمت های صورت ارائه می دهد.توسط بهترین آرایشگاه های سطح شهر که دوره های تخصصی و تخصصی را گذرانده اند. ارائه خدمات با کیفیت بالا و مناسب. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موسسه زیبایی از طریق تلفن با ما تماس بگیرید

مشاهده منبع: https://www.tejaratefarda.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/44686-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%86%D9%88%DA%98%D8%A7-%D8%B3%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3