کنترلر شکارچی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

کنترلر شکارچی
سه شنبه 15 اسفند 1402 ساعت 17:3 | بازدید : 8113 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


شما باید معنی را از نام دستگاه فهمیده باشید. این دستگاه برای مدیریت سیستم آبیاری به بهترین شکل ممکن طراحی شده است نصب یک کنترل کننده آبیاری به شما این امکان را می دهد که میزان آبی که برای گیاهان و درختان مختلف مصرف می کنید را به طور دقیق کنترل و برنامه ریزی کنید. در واقع این ابزار به صاحبان زمین های کشاورزی و باغداران این امکان را می دهد که بسته به نوع برنامه کاری و نیاز، برنامه های هفتگی، ماهانه یا سالانه ایجاد کنند.

شرکت مشهور Hunter America این مجموعه از کنترلرهای هوشمند را برای صرفه جویی در مصرف آب و زمان ارائه می دهد. به طور خاص، بدنه کنترلر هانتر از پلیمر جامد ساخته شده و دارای نمایشگر دیجیتالی برای آبیاری قطره ای هوشمند است. کنترلرها بخش مهمی از آبیاری قطره ای هوشمند هستند و تمام شیرهای الکتریکی توسط تایمر آبیاری هانتر برنامه ریزی و کنترل می شوند. با هر یک از این تایمرها می توانید تعداد مشخصی شیر برقی را کنترل کنید. https://blogstyle.ir/hunter-irrigation-controller/
 
چگونه کنترل کننده آبیاری را تنظیم کنیم؟

همچنین باید بدانید که یکی از بهترین راه ها برای مراقبت از چمن خود نصب یک آب پاش روی آن است. اما متأسفانه بسیاری از افراد حتی زمانی که با مقادیر کم یا زیاد از آن استفاده می کنند نمی دانند چگونه از آن به درستی استفاده کنند. توجه داشته باشید که اگر پس از نصب کنترلر شکارچی، چمن خود را آبیاری کنید، نه تنها به چمن آسیب می رساند، بلکه به چمن شما آب می دهد و از رشد گیاه جلوگیری می کند که در نهایت باعث از بین رفتن چمن می شود.

از طرفی در صورت عدم استفاده به خصوص در تابستان حیاط خانه شما خشک و بدون علف می شود. به همین دلیل امروزه یکی از بهترین گزینه ها برای آبیاری فضاهای مسکونی و تجاری استفاده از سیستم آبپاش است. کنترلر آبیاری شکارچی دارای ویژگی های هوشمند و مزایای منحصر به فردی است که به شما این امکان را می دهد تا بر اساس سیستم کنترل و ماشین حساب زمان بندی به راحتی زمان آبیاری را کنترل کرده و آن را خاموش و روشن کنید.

ماشین حساب زمان اجرا Hunter چیست؟

می توانید از ماشین حساب زمان اجرا Hunter Controller برای محاسبه میزان آب مورد نیاز خود استفاده کنید. نیازی به گفتن نیست که این الزام تنها یک بار در سال می تواند اتفاق بیفتد، بنابراین سیستم از شما می پرسد که کجا زندگی می کنید. اگر شهر شما در پایگاه داده نیست، می توانید یکی از شهرهای نزدیک را انتخاب کنید.

مشخصات فنی کنترل کننده آبیاری

لازم به ذکر است که کنترل کننده آبیاری در دو نسخه باز و بسته تولید و عرضه می شود. تفاوت این دو مدل در این است که در مدل بسته دستورات لازم برای آبیاری، دریافت بازخورد از سنسورهای تعبیه شده در آن و همچنین تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی را صادر می کند. اما در یک مدل باز، سیستم با تغییرات از پیش تعیین شده به قسمت های مختلف آب می دهد. به همین دلیل نیازی به سنسورهایی مانند: دما، نور خورشید و رطوبت ندارد. لازم به ذکر است که مدل باز کنترلر شکارچی دارای قیمت مقرون به صرفه تر و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به نوع بسته می باشد. از دیگر ویژگی های تایمر آبیاری هانتر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دارای باتری قابل تعویض در صورت قطع برق (با باتری کتابی 9 ولت کار می کند، مدت زمان کارکرد یک سال)

استفاده از سنسور استاندارد برای حفظ کاربرد کنترلر.

سازگار با سنسورهای ساخت Hunter

علاوه بر تولید نیروی فرمان

امکان تنظیم برنامه آبیاری سالانه در قالب سه برنامه مجزا

صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب

می توانید تایمر را هر 1-4 ساعت تنظیم کنید

وزن استاندارد (قطر 8.9 سانتی متر، ارتفاع 6.4 سانتی متر، وزن 550 گرم)

قابلیت اتصال با سنسورها برای بهینه سازی عملکرد آبیاری

اتصال به اینترنت و کنترل از راه دور (در برخی مدل ها)

انواع کنترل کننده های آبیاری

Hunter Controller NODE-100 (1 و 2 ایستگاه)

مدل BTT (ایستگاه 1 و 2)

مدل X-Cor (2،4،6 و 8 ایستگاه)

کنترلر Wi-Fi Hunter مدل X2 (سایت های 4، 6، 8 و 14)

کنترلر مدل Pro-C (4، 12 و 16 ایستگاه)

مدل I-Cor (6 تا 42 ایستگاه)

مدل ACC2 (12 تا 54 کانال)

مدل ICC2 (8 تا 54 ایستگاه)

آبیاری با کنترل کننده آبیاری آسان و کارآمد است

سیستم کنترل آبیاری یک سیستم منحصر به فرد است که توسط صنایع Hunter ساخته شده است. این کنترلر دارای بسیاری از ویژگی های مفید است که برای صرفه جویی در مصرف آب و زمان مهم است. مجموعه کنترلر هانتر از مدل های زیادی تشکیل شده است که از ویژگی های هوشمند بسیاری بهره می برند. علاوه بر این، کنترلر هانتر در برخی مدل ها کنترل آب و دسترسی آسان از طریق اینترنت را در سراسر جهان فراهم می کند.




|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: