عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 83
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 346
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 517
:: بازدید ماه : 16989
:: بازدید سال : 77129
:: بازدید کلی : 451929

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

اهمیت تمیزی دندان ها در جلوگیری از بیماری های دهان و دندان
دو شنبه 6 آذر 1402 ساعت 10:56 | بازدید : 201 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

بیماری های دهان و دندان از جمله مشکلات شایع در جامعه هستند که می توانند تأثیرات جدی بر روی سلامت عمومی فرد داشته باشند. از جمله عوامل مهم در جلوگیری از بیماری های دهان و دندان، تمیزی مناسب دندان ها و دهان است. در این مقاله، به بررسی اهمیت تمیزی دندان ها در جلوگیری از بیماری های دهان و دندان می پردازیم و تأثیر آن را بر روی سلامت دهان و عمومی بیماران بررسی می کنیم.

 

۱. پیشگیری از پوسیدگی دندان:

تمیزی منظم دندان ها به وسیله مسواک زدن، استفاده از نخ دندان و معجون دندان حاوی فلوراید می تواند به پیشگیری از پوسیدگی دندان کمک کند. پوسیدگی دندان به وجود آمدن تخریب در ساختار دندان ها منجر شده و می تواند منجر به دردها، عفونت ها و از دست دادن دندان ها شود.

 

۲. کاهش ریسک عفونت های لثه:

تمیزی دندان ها و لثه به وسیله مسواک زدن و استفاده از نخ دندان می تواند به کاهش ریسک عفونت های لثه مانند التهاب لثه و عفونت های باکتریایی کمک کند. این بیماری ها می توانند منجر به خونریزی لثه، تورم و درد در منطقه دهان شوند و در صورت عدم درمان، باعث ایجاد مشکلات جدی تری مانند ضعف لثه و از دست دادن دندان ها شوند.

 

۳. پیشگیری از بوی بد دهان:

تمیزی دندان ها و دهان به وسیله مسواک زدن و شستشوی دهان می تواند به کنترل بوی بد دهان و افزایش اعتماد به نفس شما در تمامی مجالس دوستانه و نیز محل کار کمک کند. تجمع باکتری ها و ذرات غذایی در دهان می تواند منجر به تولید ترکیبات بوزای بد شود. با تمیز نگه داشتن دندان ها و دهان، بوی بد دهان کاهش می یابد و افزایش اعتماد به نفس فرد در تعاملات اجتماعی و حرفه ای را ایجاد می کند.

 

۴. ارتباط با سلامت عمومی:

تمیزی دندان ها و دهان تأثیر مستقیمی بر سلامت عمومی فرد دارد. برخی بیماری های دهان و دندان، می توانند تأثیرات جدی بر سلامت کلی بدن داشته باشند. به عنوان مثال، بیماری های لثه می توانند با عفونت های باکتریایی مرتبط باشند و احتمالاً به بیماری های قلبی، دیابت، و مشکلات تنفسی مرتبط شوند. علاوه بر این، بیماری های دهانی مانند ترک ها و التهاب های لثه می توانند منجر به درد و عدم راحتی دهانی شوند، که این موضوع می تواند بر کیفیت زندگی فرد تأثیر منفی بگذارد.

 

نتیجه گیری

تمیزی مناسب دندان ها و دهان از اهمیت بسیاری برخوردار است. با رعایت بهداشت دهان و استفاده منظم از مسواک، نخ دندان و معجون دندان، می توان از بیماری های دهان و دندان پیشگیری کرده و سلامت دهان و عمومی را حفظ نمود. همچنین، مراجعه منظم به دندانپزشک و انجام تمیزی دندان ها و درمان های لازم نیز برای حفظ سلامت دهان و دندان بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که سلامت دهان، بخشی اساسی از سلامت کلی بدن است و دقت به تمیزی دندان ها به عنوان یک عادت روزانه می تواند به بهبود کیفیت زندگی و رفاه عمومی کمک کند. وب سایت دندانپزشکی لبخند به شما امکان میدهد که بهترین دندانپزشکان تهران یا سایر شهرهای کشور را بشناسید و خدمان دندانپزشکی مناسبی را دریافت کنید.


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
دولت قبرس جنوبی
یک شنبه 28 آبان 1402 ساعت 4:53 | بازدید : 247 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


پس از خروج از مستعمره بریتانیا در سال 1960، جزیره قبرس دستخوش تغییرات زیادی شد که در نهایت منجر به این شد که دولت قبرس جنوبی دولتی جدا از قسمت شمالی جزیره باشد. این تغییرات شامل موارد زیر بود:

استقلال سیاسی: پس از 300 سال استعمار بریتانیا، قبرس به یک کشور مستقل تبدیل شد. این امر منجر به افزایش احساسات ملی و هویت قبرسی در میان جمعیت شد. اما در این دوره، بریتانیا سیاستی را اتخاذ کرد که دو جمعیت اصلی جزیره، ترک‌ها و یونانی‌ها را بیشتر تقسیم کرد.

یکی از اقدامات مهم انگلستان در این زمینه ایجاد دو جامعه مجزا برای ترک ها و یونانیان بود. در نتیجه، دو نظام آموزشی مجزا، دو نظام حقوقی و دو نظام سیاسی متفاوت پدید آمدند. این امر به تدریج روابط دو جامعه را تحت الشعاع قرار داد و بین آنها شکاف و اختلاف ایجاد کرد.

بریتانیا نیز سیاستی را اتخاذ کرد که هویت ملی یونانی را در قبرس euromy تقویت کرد. این کار از طریق کلیسای ارتدکس یونان و آموزش به زبان یونانی انجام شد این سیاست باعث شعله ور شدن ناسیونالیسم یونانی در قبرس شد و به تدریج تنش بین یونانی ها و ترک ها را افزایش داد. برخی از مورخان و تحلیلگران معتقدند که انگلستان در ایجاد و تشدید شکاف بین قبرس ترک و یونان نقش داشته است. آنها استدلال می کنند که بریتانیا از این تقسیم برای حفظ نفوذ خود در منطقه استفاده کرد.


جدایی قبرس و جدایی دولت قبرس شمالی از دولت قبرس جنوبی: در سال 1974 ترکیه به قبرس حمله کرد تا ارتش یونان را از کشتن مردم ترک زبان باز دارد. این امر منجر به ایجاد دو کشور قبرس شمالی (تحت حمایت ترکیه) و قبرس جنوبی (تحت کنترل دولت قبرس) شد.

الحاق قبرس جنوبی به اتحادیه اروپا: قبرس در سال 2004 به اتحادیه اروپا پیوست. این در حالی است که قبرس شمالی بخشی از اتحادیه اروپا نیست، اما کل جزیره از نظر جغرافیایی بخشی از قاره اروپا محسوب می شود.

دولت قبرس جنوبی یک جمهوری پارلمانی است. رئیس جمهور رئیس دولت و نخست وزیر رئیس دولت است.

انتخاب رئیس جمهور قبرس جنوبی

رئیس جمهور حکومت قبرس جنوبی توسط مردم برای مدت پنج سال انتخاب می شود. رئیس جمهور رئیس دولت قبرس و رئیس نیروهای مسلح این کشور است.

پارلمان قبرس جنوبی

پارلمان قبرس یک مجلس قانونگذاری متشکل از 80 عضو است. نمایندگان مجلس برای یک دوره پنج ساله انتخاب می شوند.

دولت قبرس جنوبی

دولت قبرس توسط نخست وزیر و شورای او اداره می شود. نخست وزیر توسط رئیس جمهور کشور منصوب می شود و اعضای شورای وزیران توسط رئیس جمهور کشور انتخاب می شوند.

احزاب سیاسی قبرس جنوبی

دولت قبرس جنوبی دارای چندین حزب سیاسی است. دو بخش اصلی قبرس عبارتند از:

حزب محافظه کار دموکراتیک (DILY)

حزب سوسیال دموکرات قبرس (AKEL)

قانون اساسی و ساختار سیاسی قبرس جنوبی

قانون اساسی قبرس در 16 اوت 1960 به تصویب رسید. به دو بخش اصلی تقسیم می شود:

بخش اول: اصول کلی

بخش دوم: حقوق و آزادی های اساسی

قسمت اول

بخش اول قانون اساسی قبرس اصول کلی حکومت قبرس را تعریف می کند. این کلمات عبارتند از:

جمهوری بودن: قبرس یک جمهوری آزاد و مستقل است.

فدراسیون: قبرس یک جمهوری فدرال است که از دو بخش یونان و ترکیه تشکیل شده است.

تفکیک قوا: قدرت در قبرس به قوه مقننه، مجریه و قضایی تقسیم می شود.

حقوق و آزادی های اساسی: حقوق و آزادی های اساسی در قبرس تضمین شده است.

قسمت دوم

بخش دوم قانون اساسی قبرس حقوق و آزادی های اساسی شهروندان قبرس را تعریف می کند. این حقوق و آزادی ها عبارتند از:

حق زندگی

حق آزادی بیان

حق آزادی تشکل

حق آزادی مذهب

حقوق مالکیت

حق برابری

با تمام این اوصاف، مشکلاتی بین ترک‌ها و یونانی‌زبان‌های ساکن در جزیره وجود داشت که منجر به درگیری‌های نظامی بین یونانی‌ها و ترک‌ها در سال ۱۹۶۳ شد که در نتیجه این درگیری‌ها، جزیره به دو بخش شمالی و شمالی تقسیم شد. جنوب. قطعات.

وضعیت سیاسی و حکومت در قبرس جنوبی

قبرس جنوبی کشوری دموکراتیک است. این کشور دارای نظام حقوقی مستقل است و آزادی بیان و تجمع در آن تضمین شده است.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ساده ترین راه برای تهیه موچی (آب نبات ژاپنی) در خانه
یک شنبه 7 آبان 1402 ساعت 7:37 | بازدید : 2033 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


شاید نام موچی را شنیده باشید. موچی یک دسر خوشمزه و پرطرفدار است که منشا آن کشورهای آسیای شرقی است و در ژاپن و کره به طور گسترده در دسترس است. شیرینی موچی از آرد گندم یا برنج تهیه می شود و خمیری و بسیار نرم با بافتی بسیار نرم و متمایز است که آن را از سایر شیرینی ها و دسرها متمایز می کند.

برای تهیه موچی نیازی به اجاق گاز ندارید و مواد اولیه آن ساده است. در این مقاله طرز تهیه موچی را مرحله به مرحله از سایت کارمادئو به شما آموزش می دهیم.

موچی چیست؟

موچی یکی از شیرینی‌های معروف و پرطرفدار ژاپنی است که اغلب برای استقبال از سال نو و شب کریسمس موچی‌های رنگارنگ و متنوع درست می‌کنند، زیرا به اعتقاد آنها حالت خمیری و کشیده آن نمادی از طول عمر و باورهای قدیمی است. در اساطیر اعتقاد بر این است که پینه دوزان و نگهبانان سفید دارای قدرت معنوی هستند. موچی انواع مختلفی دارد و در طعم ها و رنگ های مختلفی ساخته می شود.

موچی یک دسر شیرین است و معمولا با شکلات، مارمالاد، میوه و آجیل پر می شود. شکل اصلی این دسر گرد و ساده است اما می توانید آن را با مدل های دیگر هم درست کنید. در این مقاله از کارمادیو تجهیزات مورد نیاز و نحوه آشپزی آن را شرح خواهیم داد.

مواد تشکیل دهنده دسر موچی

دو فنجان آرد موچی (چسبیده)

دو سوم فنجان آرد گندم

دو سوم پیمانه پودر قند

نظر شما در مورد 35 گرم چیست؟

170 گرم از این

طرز تهیه کوکی های موچی آسان

درجه نخست

آرد، چی و نشاسته ذرت را با هم مخلوط کرده و دو یا سه بار از صافی رد کنید.

فاز دیگر

پودر قند را به مخلوط آرد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد به طور یکنواخت پخش و با هم ترکیب شوند.

سطح سوم

شیر را کم کم و آهسته به خمیر اضافه کنید و مدام هم بزنید تا گلوله ای نباشد. به هم زدن ادامه دهید تا مواد کاملا با هم ترکیب شوند.

مرحله چهارم

تابه نچسب را روی حرارت ملایم قرار دهید. مواد را در قابلمه بریزید و با لیسک هم بزنید تا غلیظ شود. مواد را حدود 10-15 دقیقه روی آتش بگذارید و در این مدت نباید هم زدن را قطع کنید.

مرحله پنجم

کره را بیرون از یخچال بگذارید تا به دمای محیط برسد و کمی آب شود. تابه را از روی حرارت بردارید تا کمی خنک شود. کره را به خمیر اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

مرحله ششم

پس از فرم گرفتن خمیر، آن را به سطح صاف منتقل کنید و خوب ورز دهید تا حالت کشسانی پیدا کند. در این مرحله سریع کار کنید تا مواد در معرض هوای زیاد قرار نگیرند.

گام هفتم

آرد ذرت را روی یک سطح صاف یا سینی بپاشید و آرد را روی آن بریزید. سپس با وردنه خمیر را به شکل دایره منظم (به همان قطر) باز کنید.

مرحله هشتم

خمیر را با قالب یا فنجان فلزی شکل دهید. شما خودتان شکل قالب را تعیین می کنید، اما شکل گرد بیشتر در هنگام ساخت موچی رایج است.

آماده سازی برای پر کردن

می توانید از انواع آجیل، نوتلا، خامه، میوه تازه و غیره استفاده کنید. در فیلینگ موچی هر کدام از این مواد فیلینگ را به مقدار دلخواه بین خمیر موچی قرار دهید و آن را مانند کیسه بپیچید.

مرحله نهایی

موچی را در لیوان های کاغذی یکبار مصرف بریزید و در یک کاسه قرار دهید. روی موچی را با سلفون بپوشانید و به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

این مقدار مواد حدود 10 موچی با اندازه متوسط ​​به شما می دهد و 30-40 دقیقه از وقت شما را می گیرد.

دستورالعمل تهیه موچی

1- اگر می خواهید موچی رنگ دیگری درست کنید، می توانید قبل از اضافه کردن شیر، رنگ خوراکی را به شیر اضافه کنید و سپس به آرد اضافه کنید. با این روش رنگ به راحتی پخش می شود و نیازی به ورز دادن زیاد نیست.

2- مهمترین عوامل در تهیه خمیر موچی خاصیت ارتجاعی و نرمی خمیر است. این بستگی به ورز دادن مناسب خمیر و کیفیت آرد مصرفی دارد.

3- برای تهیه موچی شکلاتی به جای 10 گرم آرد موچی پودر کاکائو اضافه کنید. سایر مراحل مانند مرحله ساده موچی که در بالا ذکر شد را دنبال کنید.

4- تهیه موچی با شیر توت فرنگی یکی از روش های جذاب تهیه موچی است، موچی صورتی و خوشمزه می دهد، نیازی به استفاده از رنگ های مصنوعی نیست و طعم بهتری دارد. برای تهیه شیر توت فرنگی، مقداری توت فرنگی را له کرده و با شیر مخلوط کنید یا می توانید از آنها به عنوان جایگزین شیر استفاده کنید.

5- به جای آرد موچی از آرد برنج استفاده نکنید زیرا کیفیت آرد برنج چسبنده را نخواهد داشت.

6- پارچه را در معرض جریان هوا قرار ندهید. اگر به اندازه کافی سریع نیستید، در هر مرحله روی خمیر را بپوشانید تا از خشک شدن آن جلوگیری کنید و خاصیت ارتجاعی آن حفظ شود.

7- بهترین زمان نگهداری موچی یک روز در ظرف در بسته است. بهتر است برای هر وعده به اندازه کافی آماده شود تا مرغوب و تازه باشد.

8- بهترین فیلینگ برای موچی مخلوط خامه، شکلات و میوه است. انبه، هلو، موز و توت فرنگی از میوه های محبوب برای پر کردن موچی هستند.

آخرین کلمه

در مقاله بالا طرز تهیه موچی ژاپنی خوشمزه در خانه را توضیح می دهیم. توصیه می کنیم تجربه تهیه و لذت بردن از طعم های مختلف را از دست ندهید. این دسر به دلیل محبوبیتی که دارد دستور پخت سختی ندارد و مواد اولیه آن تقریبا ساده و مقرون به صرفه است. خواندن مقاله طرز تهیه شله زرد برای 4 نفر + نکات طلایی و بهترین طرز تهیه این غذای خوشمزه ایرانی در خانه توصیه می شود.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی سال ۱۴۰۱
سه شنبه 2 آبان 1402 ساعت 9:33 | بازدید : 27022 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

مرور کنید: درسهایی که همان روز در کلاس خوانده را با هم مرور کنید. پیش از ادامه به یک نکته مهم توجه کنید: بهتر است هنگام آموختن زبان انگلیسی، زبان گوشی خود را نیز به انگلیسی تغییر دهید تا بیشتر در آن غرق شوید و تمرکز بیشتری بر زبانآموزی داشته باشید. کودکانی که علاوه بر زبان مادری، به زبانی دیگر مسلط هستند خلاقیت و انعطاف پذیری بیشتری در مقایسه با سایر هم سن و سالان خود دارند. وقتی کتاب داستانی را میخوانید، کلمات جدیدی را در متن میبینید که باعث میشود آنها را با درک موقعیت یاد بگیرید درست مانند زبان مادریتان. همچنین کتاب شامل آموزش انواع مهارت های زبان است به همین دلیل بسیار کاربردی خواهد بود. برنامههایی که در قسمت قبل معرفی شدند، برنامههایی بودند که به آموزش زبان میپرداختند. برخلاف اپلیکیشنهایی که تا کنون معرفی کردیم، این اپلیکیشن روشی آسان برای آموزش گرامر انگلیسی به کودکان و نحوه استفاده از آنها در جمله به شمار میرود.

اما در اینجا، برنامههایی را معرفی خواهیم کرد که به صورت حرفهای به آموزش زبان انگلیسی پرداختهاند و ما هم سعی کردیم بهترین اپلیکیشنهای آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم. آنها نمیتوانند توجه ما را به خود جلب کنند. هرچند که در نسخه رایگان هم اجازه دانلود درسها به شما داده میشود، اما برای استفاده از آنها باید حتما به اینترنت متصل باشید. جالب اینکه همه لغات بر اساس تصاویر آموزش داده میشوند. جالبتر آنکه از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند و شما میتوانید با معنای لغات نیز آشنا شوید و با خود نرمافزار هم سادهتر و بهتر کار کنید. مهمتر آنکه این برنامه در تلاش است تا تمرین روزانه زبانآموزی را به یک عادت تبدیل کند. واقعیت این است که اغلب زبانآموزان ایرانی پیش از شروع به صحبت درباره هر چیزی، در ابتدا آن قدر مقدمه چینی میکنند که در نهایت ممکن است یادشان برود چه میخواستند بگویند و یا این که دیگر فرصتی برای صحبت برایشان باقی نماند. مزایای زیادی از جمله افزایش مهارت و توانایی روان صحبت کردن زبانی دیگر با شروع زود هنگام آموزش زبان به کودکان وجود دارد مطالعات نشان می دهدکه آموزش زبان دوم به کودکان در سنین پایین تر باعث بهبود مهارت های شناختی آنها هم می شود.

این اپلیکیشن، همانطور که از اسمش پیداست، برای تقویت و تمرین مهارت صحبت کردن تهیه شده است و ویژگیهای متعددی دارد. بعد از عبور از سطوح اولیه و آشنا شدن با اپلیکیشن، در صورتی که آن را قابلاعتماد و خوب یافتید، میتوانید نسخه کامل آن را خریداری کنید تا با آن زبان انگلیسی خود را دستمزد تدریس خصوصی زبان انگلیسی تقویت کنید. هر یک از سطوح کتاب آموزش انگلیسی کودکان از 10 فصل تشکیل شدهاند و هر فصل نیز دارای 6 درس با موضوعات مختلف و متنوع در زمینه موضوعات روزمره هستند که باعث تقویت هر چهار مهارت زبان انگلیسی، در زبان آموزان و کودکان میشوند. البته این برنامه چندان وارد سطوح حرفهای زبان نمیشود و برای آن، باید به صورت تخصصیتری آموزش انگلیسی را دنبال کنید. در بسیاری از دانشگاهها و مدارس، این اپلیکیشن به عنوان یک سیستم مکمل برای تدریس زبان استفاده میشود. به عنوان مثال، شما به عنوان والدین کودک میتوانید هر روز بعد از مدرسه یا کلاس آموزش زبان انگلیسی فرزندتان، یک بازی انگلیسی با او انجام دهید و یا قبل از اینکه کودکانتان بخوابد، یک داستان انگلیسی برای او بخوانید.

نشان دهید و اجازه دهید او نیز احساس محبتش را به شما نشان دهد. مثلاً: با اشاره کردن به اشیای مختلف معادل انگلیسی آن را نام برده و از او بخواهید که آن را تکرار کند. فراگیری زبان دوم به یادگرفتن هر زبانی علاوه بر زبان مادری اشاره دارد. فلش کارت ها روشی عالی برای آموزش و اصلاح واژگان هستند و بازی های مختلفی وجود دارد که می توانید با فلش کارت بازی کنید، مانند فلش کارت حافظه. اگر در درک محتوا و مقالات انگلیسی مشکل دارید می توانید از این سری کتاب ها استفاده کنید تا مشکل شما مرتفع شود. این کتاب مقدماتی برای کودکان 5 تا 7 ساله در نظر گرفته شده است. کتاب داستان یکی دیگر از روش های آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. این شبکه اجتماعی بزرگ هزاران کانال آموزش زبان انگلیسی دارد که می توانید از آنها برای یادگیری استفاده کنید. این اپلیکیشن دارای یک شبکه اجتماعی برای زبانآموزان در تمام جهان است که ارتباط و دوستیابی برای یادگیری بهتر و عمیقتر را ممکن کرده است. برنامه Duolingo در گوگل پلی دارای امتیاز 4.5 از 5.0 می باشد که تا به این لحظه 10,000,000 - 50,000,000 بار دانلود شده است.

با این حال، هیچ چیزی مانند گفتن اینکه در حال یادگیری زبان دیگری برای حمایت از فرزندتان هستید، فشار را بر شما تحمیل می کند، بنابراین آن را برای خودتان نگه دارید. این کار با پخش ویدیوهای کوتاه ضبطشده از آدمهای عادی کشوری که شما در حال آموختن زبان آن هستید، در بین دروس انجام میگیرد. این اپلیکیشن که از سال ۲۰۱۰ کار خود را آغاز کرده، از آن زمان به سرعت رشد کرده و در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون کاربر ثابت در ۱۸۹ کشور جهان دارد. این متد تا به حال در ایران و خارج از کشور (بیشتر خارج از کشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده کرده است. عجیب است، اما به خاطر عدم جذابیت درسها و تکالیف است. اپلیکیشن زبان انگلیسی Pimsleur همچنین حالتی برای یادگیری در طول رانندگی دارد، که به شما این اجازه را میدهد بدون نگاه کردن به صفحه گوشی درسها را بیاموزید. در ماشین و حین رانندگی به اخبار زبان انگلیسی گوش دهید و در منزل فیلم انگلیسی ببینید. در ابتدا شما زبان مورد نظر خود را انتخاب میکنید و بعد به درسهای صوتی ۳۰دقیقهای گوش خواهید کرد (که قابلدانلود و سازگار با الکسا هستند).

این یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی است که بر مبنای سیستم آموزش زبان انگلیسی به صورت شهودی طراحی شده است و همین امر باعث شده که یادگیری با آن لذتبخشتر شود. و توانایی برقراری ارتباط بیشتر کلید مفیدتر و سرگرم کننده تر کردن یادگیری یک زبان خارجی است. اما خب صحبت کردن به زبان انگلیسی آن هم بدون هیچ عیب و نقصی همیشه جزء چالشهای مهمی بوده که افراد با آن دست و پنجه نرم میکنند. همچنین امکان پایش وضعیت کاربر در آن گنجانده شده است و ویدئوهای آموزشی هم میتوانند تأثیر مطلوبی روی بهبود مهارتهای شنیداری داشته باشند. در ضمن، دروس ارائهشده در آن، به دو سطح آسان و دشوار تقسیم شدهاند که میتوانند به شما در حرفهایتر شدن کمک زیادی کنند. در ضمن، در نسخه کامل دو نوع آموزش دیگر نیز به شیوههای یادگیری افزوده خواهند شد. اما این به خاطر استفاده آن از روش غوطهوری در آموزش زبان است، و در صورتی که به تمرین و یادگیری ادامه دهید، خواهید دید که اثر فوقالعادهای خواهد داشت. طی تحقیقات منتشرشده، یک دوره ۲۲ساعته این اپلیکیشن، نتیجهای معادل یک ترم کلاس زبان را به دنبال خواهد داشت. زبان رمان منعکس کننده مشکلات ارتباطی کریستوفر به دلیل آسپرگر است.

شاید کار با ممرایز در ابتدا اندکی مشکل باشد؛ چرا که بار درک مطالب و نکات بر دوش زبانآموز است و هیچ ترجمهای صورت نمیگیرد. کار با رزتا استون شاید در ابتدا تا حدودی اعصابخردکن و سخت به نظر برسد. همچنین در صورت استفاده از نسخههای مختلف رزتا استون بر روی پلتفرمهای مختلف، از طریق همگامسازی فرآیند آموزشی خود میتوانید به سادگی از هر جایی خودآموزی را ادامه دهید. به همین خاطر هم به دقت بالایی برای یادگیری درست و کامل نیاز دارد، تا فرد نکات مهم را کشف و خودآموزی کند. این طبقهبندیها باعث میشوند که افراد با توجه به نیاز خود دانش خود را گسترش دهند. این اپلیکیشن بیشتر برای افرادی با سطح متوسط به بالا طراحی شده است و باعث میشود که مهارت نوشتن خود را به میزان زیادی افزایش دهید. بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی، شنیدن و تکرار مکالمات است. با استفاده از مقیاس جهانی انگلیسی، نمرات بین ۱۰ تا ۹۰ است و نمره مورد قبول بین ۵۰ تا ۶۰ است. اگر هزینه ماهی ۱۰ دلار را پرداخت نکنید، مجبورید بین هر دو درس ۱۰ ساعت فاصله بیندازید. درسهای این برنامه برای موقعیتهای متفاوت طبقهبندی شدهاند، و فقط به ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تمرین در روز نیاز دارند.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
6 دلیل برای ایجاد سایت وردپرسی
دو شنبه 1 آبان 1402 ساعت 17:52 | بازدید : 11861 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


اول از همه با هم نگاهی به گزارش های مربوط به وردپرس می اندازیم که چند درصد از وب سایت های دنیا از وردپرس استفاده می کنند و از بین این سایت ها که سایت های محبوب و پرطرفداری هستند که از وردپرس استفاده می کنند یا نه.

توجه داشته باشید که بسیاری از مفاهیم، ​​نظریه ها و بدیهیات وردپرس را در این مقاله توضیح نمی دهیم. خوب، ما می خواهیم ابهامات و سوالات شما را در مورد وردپرس برطرف کنیم و با پاسخ به آنها بتوانید تصمیم بگیرید که آیا وردپرس انتخاب شماست یا خیر. بیایید بر روی تعریف مختصری از وردپرس تمرکز کنیم.

وردپرس چیست؟

وردپرس ابزاری است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را طراحی کنید. وردپرس یک سایت ساز بسیار پیشرفته با قابلیت ساخت سایت های تجاری، آموزشی، تجاری، شخصی، آگهی های شغلی و سایر سایت ها می باشد.

این ابزار بسیار منعطف است زیرا اگر کدنویسی بلد باشید و در صورت داشتن دانش کد صفر از شما استقبال می کند بهترین ابزار ممکن را برای پیاده سازی وب سایت خود با ویژگی ها در اختیار شما قرار می دهد.

این ابزار سایت ساز با نام WordPress CMS نیز شناخته می شود. این یعنی سیستم مدیریت محتوا. بنابراین اگر این کلمه را در فضای جستجو پیدا کردید، گیج نشوید.

کاربرانی که سایت را در مرورگر مشاهده می کنند با دو مشکل اساسی روبرو هستند. اول ظاهر و ظاهر سایت و دوم عملکرد و رفتار سایت. در وردپرس قسمت های مربوط به شکل و ظاهر سایت توسط پوسته و قالب سایت مدیریت می شود در حالی که قسمت هایی که جزء ویژگی های سایت هستند توسط افزونه ها مدیریت می شوند. بنابراین، از این به بعد، وقتی در مورد پوسته‌ها، قالب‌ها، افزونه‌ها و افزونه‌ها صحبت می‌کنیم، بدانید منظورمان چیست.

چند درصد از وب سایت ها وردپرسی یا غیر وردپرسی هستند؟

جستجوی گوگل چندین گزارش را نمایش می دهد که ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند. با این حال، در این بخش می‌خواهم گزارشی از سایت ژوئن 2022 W3Techs.com قرار دهم که وردپرس را با سایر ابزارهای سازنده سایت مقایسه می‌کند.

در گزارش زیر کاملا مشخص است که وردپرس با 64.2 درصد آمار برگزیده ترین سایت است و نکته مهم این است که سایر رقبا تفاوت های زیادی با وردپرس دارند.

در مرحله بعد، می خواهیم به آمارهای دیگر مربوط به عبارات جستجو در مورد سازندگان وب سایت نگاهی بیندازیم. گزارش زیر به وضوح نشان می دهد که تعداد قابل توجهی از کاربران برای وردپرس جستجو کرده اند که نشان می دهد این سازنده وب سایت چقدر محبوب است. اگر آمار را اندازه گیری کنیم، با 35,948,360 جستجو، محبوب ترین ابزار ساخت وب سایت امروزه وردپرس است.

6 دلیل برای راه اندازی وردپرس

در این قسمت می خواهیم مشکل را از دو زاویه بررسی کنیم. یکی از دیدگاه شخصی است که می خواهد یک وب سایت طراحی کند و نمی داند وردپرس را انتخاب کند یا وب سایت شخصی یا میزبان وب دیگری. دوم اینکه شخصی می خواهد طراحی وب بیاموزد و سوال دارد که آیا بهتر است وردپرس را یاد بگیرد یا شروع به یادگیری سایر وب مسترها کند.

1. وردپرس بهترین ابزار ایجاد وب سایت با ویژگی های بسیار است

یکی از دلایل اصلی که وردپرس را از سایر سایت سازها متمایز می کند این است که وردپرس به روز است و تعداد زیادی افزونه و پوسته رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار می گیرد و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود. نکته بعدی تعداد توسعه دهندگانی است که روی تم ها و افزونه های وردپرس کار می کنند.

به عنوان مثال، اگر بخواهیم قابلیت اشتراک پیامک و ورود به وب سایت خود را اضافه کنیم، ده ها افزونه برای افزودن این قابلیت وجود دارد. اما این شرایط را در سایت سازهای دیگر مشاهده نخواهید کرد و گاهی اوقات این امکان وجود دارد که گزینه مورد نظر شما که به تعداد زیاد در وردپرس موجود است، در سایر سازندگان وب سایت اصلا موجود نباشد.

مثال عضویت و ورود پیامکی تنها یک نمونه است. در حال حاضر، بیش از 60000 پلاگین رایگان؛ بیش از 27000 افزونه پولی و بیش از 48000 تم پولی و رایگان برای وردپرس موجود و در دسترس است. این ابزارهای سایت سازی اکنون توسط شرکت های قدرتمندی که افزونه ها و قالب های وردپرس را معرفی و به فروش می رسانند پشتیبانی می شوند.

وب سایت های خارجی مانند Themforest.net، codecanyon.net و وب سایت های ایرانی مانند ژاکت، راستچین، ابزار وردپرس و سایر وب سایت هایی که امکان خرید دلاری و ریالی را به شما می دهند.

به نظر شما چرا این مهم است؟

وردپرس هسته ای است که پوسته یا افزونه ای ندارد و شما با استفاده از پوسته ها و افزونه های رایگان و پولی که در سایت خود نصب می کنید وب سایت خود را می سازید. با این تعداد سرویس قطعا می توانید وب سایت های قدرتمندی را راه اندازی کنید. این در حالی است که در هیچ ابزار ساخت وب سایت دیگری به این تعداد افزونه، پوسته و برنامه نویس نخواهید یافت.

2. جامعه وردپرس بسیار بزرگ و وسیع است

بسیار مهم است که اگر من به عنوان صاحب سایت یا طراح سایت وردپرسی با مشکل و چالشی مواجه شدم، بتوانم آن را جستجو کرده و پاسخ سوال خود را بیابم. با وجود اسناد و سایت های زیادی که بر روی وردپرس کار می کنند، به جرات می توان گفت که نمی توانید چالش ها و سوالات وردپرس را مطرح کنید که بی پاسخ می مانند.

این حجم از مستندات و راهنمایی به شما کمک می کند، نگران نباشید و اگر به هر دلیلی در مورد وردپرس سوالی داشتید می توانید در سایت های خارجی و همچنین سایت های ایرانی جستجو کنید.

جالب است بدانید که انجمن های وردپرس خارجی و ایرانی با کیفیت بالایی وجود دارد که به راحتی می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. با مراجعه به این انجمن ها می توانید سطح دانش خود را افزایش دهید و در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی می توانید سوال بپرسید و پاسخ بگیرید.

3. یادگیری وردپرس بسیار آسان و در دسترس است و رابط کاربری ساده و جذابی دارد

برای این منظور می خواهیم دو موضوع را بررسی کنیم. ابتدا وب سایت شما با استفاده از وردپرس توسط شخص دیگری طراحی شده است و صاحب سایت از شما می خواهد که بدانید چگونه عملکردهای اساسی را در وب سایت خود انجام دهید. دوم، شما می خواهید یک طراح سایت وردپرس شوید.

اول اینکه وب سایت من با وردپرس طراحی شده و با وردپرس آشنایی ندارم. رابط کاربری وردپرس ساده و کاربردی است و زبان محیط بنا به انتخاب شما تغییر می کند و البته فارسی را به طور کامل پشتیبانی می کند. با تماشای چند فیلم ساده می توانید مقاله اضافه کنید، ویدیوها را در سایت اضافه کنید، تصاویر را در سایت اضافه کنید، محصولات را اضافه کنید، قیمت ها را ویرایش کنید، موجودی را تنظیم کنید، صفحات ایجاد کنید، با ما تماس بگیرید، با ما تماس بگیرید، سفارشات را مشاهده کنید و موارد دیگر. اگر علاقه مند هستید، لطفاً برای یافتن منابع بیشتر یا خارجی مراجعه کنید.

دوم اینکه من می خواهم یک طراح وب سایت وردپرسی شوم. همچنین می توانید این بخش را به دو قسمت تقسیم کنید. افرادی که می خواهند بدون دانش کدنویسی طراح وب سایت شوند، افرادی که می خواهند وردپرس را به صورت ساختاری یاد بگیرند و شروع به کدنویسی پوسته ها و افزونه های وردپرس کنند. وجه اشتراک هر دو بخش این است که تعداد زیادی دوره آموزشی در سطوح مختلف به زبان های خارجی و ایرانی دارند، بنابراین می توانید با حضور در این دوره ها شروع به یادگیری وردپرس کنید. می توان گفت که ساختار آن در اکثر دوره ها استاندارد است. بله، یادگیری وردپرس ساده و آسان است.

4. هر نوع وب سایتی را که می خواهید طراحی کنید

انعطاف پذیری وردپرس به قدری بالاست که شما را برای طراحی انواع خاصی از وب سایت ها محدود نمی کند. مثلاً نمی گوید که فقط با وردپرس سایت های خبری طراحی کنید. در عوض، می‌توانید خرید، آموزش، بارگیری دارایی‌های شخصی و هر نوع وب‌سایتی دیگری را که می‌خواهید بر روی پلتفرم وردپرس بسازید.

وردپرس به هر دلیلی بر پایه زبان برنامه نویسی PHP است. اگر ویژگی یا عملکرد مورد نظر شما برای افزونه اعمال نمی شود. توجه داشته باشید که می توانید آن را طبق معمول کدنویسی کنید. بنابراین هیچ محدودیتی برای امکانات یا فرصت هایی برای افزودن به سایت وجود ندارد. بنابراین هیچ محدودیتی برای طراحی سایت خود وجود ندارد. همانطور که در بالا ذکر شد، بسیاری از وب سایت ها به روش های مختلف از وردپرس استفاده می کنند.

5. وردپرس بازار کار بسیار خوبی دارد

بیایید در مورد بازار کار وردپرس صحبت کنیم. اما با این فرض که شما در صنعت وردپرس متخصص هستید. چهار راه برای ورود به بازار کار وردپرس وجود دارد که البته ترتیبی که در زیر به آن اشاره کردیم سفارشی است و اولویت ندارد.

یک فریلنسر شوید. در این صورت می توانید به سایت های خارجی و ایرانی که کارفرمایان درخواست پروژه دارند (Punisha, Carlancer, Freelancer) بپیوندید و به درخواست کاربران برای طراحی سایت های وردپرسی یا نوشتن افزونه های وردپرس و کار پاسخ دهید آنها با پرداخت پول موافقت می کنند. اگر فردی حرفه ای، خوش سلیقه، مصمم و منصف هستید و امتیاز شما در این سایت ها بالا می رود، می توانید پروژه های زیادی را در یک ماه انجام دهید.

یک شرکت طراحی سایت ایجاد کنید. می توانید توسعه دهندگان وب را استخدام کنید و روی پروژه ها کار کنید. در این مرحله از تجربه خود، شما دیگر یک توسعه دهنده وب نیستید، اگرچه می توانید به ساخت یک وب سایت کمک کنید. اما بهتر است برای چیزهای دیگر وقت بگذارید. مثلاً در جذب مشتری کار کنید. به همین دلیل است که برای کسب تخصص در موضوعات طراحی وب سایت و تبدیل شدن به یک حرفه ای کامل در کار، باید طراحی وب سایت را بدانید.

یک شرکت را به عنوان طراح وب استخدام کنید. روحیات همه مردم یکسان نیست و تمام خواسته های مردم یکسان نیست. اینکه فردی کسب و کاری را راه اندازی کند یا فریلنسر شود به شرایط و روحیه آن فرد بستگی دارد. شاید طراحی وب را یاد گرفته باشید. اما به هر دلیلی، شما نمی خواهید یک فریلنسر باشید یا کسب و کاری راه اندازی کنید. پس راه سومی هم وجود دارد و آن استخدام در یک یا چند شرکت است.

6. وردپرس درآمد خوبی دارد

با فرض اینکه شما یک کاربر حرفه ای وردپرس هستید، باید بگوییم که درآمد می تواند متفاوت باشد و این مقدار بسیار مهم است و البته این قسمت به روحیه، تلاش، شجاعت، تعهد، وضعیت عالی، بیانیه شما بستگی دارد. . و اطلاعات شخصی و خصوصی اما به طور متوسط ​​می توان یک نوع درآمد برای او در نظر گرفت و البته این نوع محدود است و استثنائاتی هم دارد. می‌توانیم یک عدد بگوییم و کسی که این مقاله را می‌خواند بگوید: نه، این اشتباه است. زیرا می توانید درآمد زیادی کسب کنید.

یک کارمند متخصص وردپرس می‌تواند در یک شرکت کار کند و حقوق ثابت و واقعی دریافت کند، برخلاف کارمند وردپرس که در شرکت کار می‌کند، تدریس می‌کند، پروژه‌های مستقل انجام می‌دهد و پروژه‌های داخلی را همزمان انجام می‌دهد. می بینید که محدوده درآمد یک کارگر وردپرسی با میزان کاری که انجام می دهد ارتباط مستقیم دارد. اگر واقعاً می خواهید بدانید این افراد چقدر درآمد دارند، می تواند از 6 میلیون دلار تا 100 میلیون دلار در ماه و مطمئناً بیشتر باشد. باز هم، همه چیز به شما بستگی دارد.

5 سوال رایج و سردرگمی که در مورد وردپرس ایجاد می شود

اگر به دنبال وردپرس هستید، ممکن است با مقالات، اخبار و اطلاعاتی در مورد اینکه چرا نباید از وردپرس استفاده کنید، برخورد کنید و البته هر کدام دلایل خاص خود را بیان می کنند. بیایید برخی از این موضوعات را با هم بررسی کنیم.

1. آیا وردپرس Zhaket یک سیستم ضعیف و بی ارزش است؟

همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم، وردپرس محبوب ترین CMS در جهان است و در آن شکی نیست. علاوه بر این، با کمک وردپرس می توانید انواع نامحدود سایت های فروشگاهی، آموزشی، دانلودی، املاک، اخبار و شخصی را طراحی کنید. محیط کاری بسیار ساده و قدرتمندی دارد و این نکته مورد استفاده پربازدیدترین و سودآورترین سایت ها قرار می گیرد. اگر وردپرس یک سایت ساز یا سیستم ضعیف و بی فایده بود، مطمئناً در سطح بالایی از آن استفاده نمی کردند.

2. آیا وردپرس امن است؟

بر اساس گزارش مجمع جهانی اقتصاد، 95 درصد از موارد نقض امنیت سایبری ناشی از خطای انسانی است. گفتنی است، ما خودمان بر بسیاری از مسائل امنیتی نظارت نداریم. ما از رمزهای عبور ساده و کوتاه استفاده می کنیم، معمولا رمز عبور خود را تغییر نمی دهیم و در برخی موارد با بی دقتی خود رمز عبور خود را به راحتی در اختیار دیگران قرار می دهیم.

هیچ CMS یا وب سایتی 100% امن نیست. بنابراین، ما باید به دنبال پلتفرمی باشیم که مسائل امنیتی را جدی گرفته و به طور مداوم در مورد مسائل امنیتی به روز شود. در طول مسیر، هسته وردپرس، قالب ها و افزونه های استاندارد این روحیه را دارند و دائماً به روز رسانی های امنیتی را ارائه می دهند. هنگام استفاده از قالب ها و افزونه ها باید مراقب باشید.

اگر از افزونه ها و قالب های دیوانه و صفر استفاده می کنید، قطعا ضریب نفوذ سایت خود را افزایش خواهید داد. حتی در برخی موارد مشاهده شده است که فایل های مخرب در افزونه ها و قالب های کرک شده قرار می گیرند که به سایت شما دسترسی دارند و زمانی که شخص دیگری به سایت شما دسترسی پیدا می کند، این به معنای از بین رفتن امنیت است. بنابراین با استفاده از افزونه ها و قالب های نسخه اصلی و به روز رسانی های معمولی می توانید اکثر مشکلات امنیتی را برطرف کنید.

در قسمت بعدی باید موارد امنیتی سرور و هاست را ارائه دهید. میزبان خوبی پیدا کنید که به توصیه های ایمنی احترام بگذارد. برای مثال می توانید از هاست هایی استفاده کنید که فضای رایگان در اختیار شما قرار می دهند یا هاست هایی که پشتیبانی ضعیفی دارند و سایت های روی سرورهای خود را نظارت نمی کنند. در نهایت، امنیت سایت هاست بسیار بسیار مهم است.

3. آیا سئوی وردپرس پایین آمده است؟

سئو (بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو مانند گوگل) ساختار خاصی دارد که می توانید برای بهینه سازی محتوای وب سایت خود از آن پیروی کنید. وردپرس افزونه های خوبی دارد که می تواند به شما در ایجاد محتوای بهینه به بهترین شکل و قدم به قدم کمک کند.

به عنوان مثال به شما می گوید که محتوای شما باید حداقل چند کلمه باشد، از یک کلمه یا کلمات کلیدی استفاده کنید، تعداد کلمات کلیدی که استفاده می کنید کافی است یا خیر، با این حال چه لینک های خارجی و داخلی ایجاد کرده اید، چه عنوان باشد. و پاراگراف ها درست است یا نه، استفاده از تصاویر در محتوای Ready or Not و بسیاری موارد ویژه دیگر که این افزونه ها به شما ارائه می دهند.

در مورد سئو و با توجه به رعایت استانداردهای سئو توسط وردپرس و افزونه های موجود می توان گفت وردپرس از نظر سئو بسیار خوب عمل کرده است و این یکی از نقاط قوت وردپرس است زیرا از ما می خواهد مفاهیم مرتبط را انجام دهیم. سئو به روش آسان

4. وردپرس sekinmi؟

سرعت وب سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد، اگر از هر نظر پیشرفت کنید قطعا رتبه و سرعت بهتری خواهید داشت. سرعت سایت وردپرسی به عوامل زیر بستگی دارد که البته از بیان جزئیات آنها خودداری می کنیم.

نوع قالب استفاده شده قالب باید استاندارد باشد

از افزونه های اولیه استفاده کنید

قوی ترین افزونه های سایت

نصب پلاگین برای افزایش سرعت وب سایت

بهینه سازی پایگاه داده

یک سرور و هاست قوی انتخاب کنید

استفاده از CDN

5. تفاوت طراحی وب سایت سفارشی با قالب استادیار  وردپرس چیست؟

در این زمینه دقت زیادی می شود. توسعه دهنده سایت اختصاصی می گوید وردپرس خوب نیست و البته کارمند وردپرس می گوید که سایت اختصاصی مشکلات و محدودیت هایی دارد که استفاده از سایت اختصاصی را توجیه نمی کند. بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.

هنگام تصمیم گیری در مورد داشتن یا نداشتن وردپرس، باید در نظر بگیرید که در چه سطحی از کسب و کار هستید. به عنوان مثال، اگر سطح کسب و کار شما دیجی کالا، اسنپ، آمازون، علی بابا، ایزی، جوباما و غیره باشد، منطقی است که سایت را منحصر به فرد فرض کنید. از آنجایی که بهترین حالت این است که تمام قسمت های سایت را طوری طراحی کنید که بتوانید آنها را ردیابی کنید و باید از ابتدا توسط تیم برنامه نویسی ایجاد شود، بهتر است یک CMS مخصوص بنویسید و سایت را در یک CMS مخصوص آپلود کنید.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
لایه برداری صورت و فواید آن
شنبه 29 مهر 1402 ساعت 7:53 | بازدید : 17939 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


شاید بارها نام لایه برداری صورت را شنیده باشید. لایه برداری به طور کلی برای انواع پوست استفاده می شود و یک لایه برداری ملایم است. اما در استفاده از آن باید مراقب باشید تا آسیبی به پوست وارد نشود.

هر زمان که از محصولات آرایشی استفاده می کنید و به سر کار می روید یا از خانه بیرون می روید، آلودگی، گرد و غبار و بقایای آرایش زیادی روی پوست جمع می شود و اگر این کثیفی و مواد اضافی به درستی از روی پوست پاک نشود، باید منتظر بمانید. باید دید چین و چروک، لکه های پیری، پوست خشک، منافذ مسدود پوست، رنگ پوست کدر و کدر و غیره.

اسکراب صورت چیست؟

اسکراب صورت سلول های مرده را از سطح پوست پاک می کند و آلودگی ها را از منافذ پوست پاک می کند و با اسکراب و زدودن آلودگی ها از سطح پوست پوست را نرم و صاف می کند، محصولات مراقبتی زیر بهتر و بیشتر عمل می کنند. به اسکراب به عنوان یک مرحله درمانی در مراقبت از پوست فکر کنید. گام مهمی است که باید با دقت و با برنامه انجام شود. در صورت استفاده بیش از حد و بی رویه از محصولات باعث ایجاد خراش و آسیب به پوست می شود. بهترین زمان برای استفاده از اسکراب در حمام است، زمانی که پوست مستعد تمیز کردن مکانیکی است.

از این اسکراب فقط یک یا دو بار در هفته استفاده کنید و همیشه در طول روز بعد از درآوردن از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و سلول های مرده روی پوست را بردارید زیرا پوست حساس است و می تواند به نور واکنش نشان دهد.

شستشوی صورت باعث زیبایی و طراوت پوست می شود و به آن درخشندگی خاصی می بخشد و به همین دلیل سلول های مرده روی پوست را از بین می برد و زمینه را برای جایگزینی و بازسازی سلول های جدید آماده می کند. شستشو را تمیز کردن مکانیکی نیز می‌گویند. برنزه کردن فرآیند بسیار ساده ای است و اگر با دقت انجام شود، آسیبی به پوست وارد نمی شود.

نحوه استفاده از شستشوی صورت

قبل از استفاده از اسکراب صورت، باید وضعیت پوست خود را بررسی کنید. به طور کلی، افراد مبتلا به آکنه التهابی، تبخال، اگزما، روزاسه، زگیل و لایه برداری و اسکار پوست صورت نباید از اسکراب استفاده کنند. زیرا اسکراب پوست می تواند این وضعیت پوستی را بدتر کند.

در مرحله بعد باید نوع پوست خود را مشخص کنید. شما باید بدانید که پوست شما چگونه است. آیا پوست شما چرب، خشک، مختلط، حساس یا نرمال است؟ پس بهترین و مناسب ترین اسکراب صورت را با توجه به شرایط پوست خود تهیه کنید.

ابتدا پوست خود را خیس کنید، محصول را روی پوست خود بمالید و به آرامی لایه برداری کنید. کل صورت، گردن و بالای سینه خود را اسکراب و ماساژ دهید. از ماساژ قوی و شدید خودداری کنید و مراقب باشید که چشمان خود را مالش ندهید. نواحی که کمی با قدرت مالیده می شوند، مانند پیشانی، بینی و چانه، مناطقی هستند که احتمال ایجاد جوش های سرسیاه در آنها بیشتر است.

هنگام استفاده از اسکراب روی سینه ها و بین سینه ها باید مراقب باشید، زیرا پوست این قسمت از بدن بسیار حساس و نازک است. بعد از حدود 5 دقیقه ماساژ صورت خود را با آب گرم و سرد بشویید. مطمئن شوید که تمام مواد را از پوست خود پاک کرده اید. وقتی همه مواد کاملا شسته شوند، پوستی نرم و لطیف خواهید داشت.

پوست خود را خشک کنید. پوست خود را به آرامی با یک حوله نرم خشک کنید و به محصولات مراقبت از پوست روزانه خود ادامه دهید. توصیه می شود پس از اسکراب، محصولات مرطوب کننده، مغذی و ضد چروک را از محصولات طبیعی و گیاهی که آسیب کمتری در مراقبت از پوست وارد می کنند، انتخاب کنید.

مزایا و معایب اسکراب صورت

سلول های مرده پوست را از بین می برد و به پوست درخشندگی و طراوت طبیعی می بخشد.

منافذ مسدود شده پوست را به خوبی تمیز می کند و به پوست طراوت می بخشد.

چربی اضافی صورت را از بین می برد و وضعیت پوست را متعادل می کند.

تنها با مالش صورت، پوست را به طور کامل و عالی تمیز می کند.

لایه برداری سلول های مرده پوست را از بین می برد و به شما کمک می کند تا پوستی صاف و یکدست داشته باشید.

اسکراب های پوستی در از بین بردن جوش های سر سیاه و آکنه بسیار موثر هستند و به صاف و یکدست شدن پوست کمک می کنند.

عوارض لایه برداری صورت

پاکسازی صورت فقط برای پاکسازی پوست از روی پوست انجام می شود و به هیچ وجه پوست را لایه برداری نمی کند. بنابراین هنگام شستن صورت باید در این مورد دقت کنید و پوست را زیاد و با فشار زیاد مالش ندهید تا پوست باعث لایه برداری یا قرمزی پوست نشود. بیش از یک دقیقه صورت خود را نزدیک چشم نمالید یا پوست خود را مالش ندهید. زیرا می تواند باعث حساسیت پوستی شود.

سایر عوارض جانبی چیزهایی که ممکن است بعد از شستشوی صورت خود تجربه کنید:

بثورات پوستی

رنگ قرمز

پوست خشک

خراش و زخم روی پوست

پوست نرم

تفاوت اصلی بین اسکراب صورت و ماسک صورت چیست؟

هم اسکراب صورت و هم ماسک صورت می توانند سلول های مرده پوست را از پوست شما پاک کنند و گاهی اوقات افراد در انتخاب اسکراب صورت و ماسک های طبیعی صورت دچار سردرگمی می شوند.

به طور معمول، اسکراب صورت یک محصول مبتنی بر کرم است که حاوی مقدار کمی لایه بردار است. بسیاری از انواع ماسک های صورت نیز همین کار را می کنند. تفاوت این است که اسکراب های صورت حاوی گرانول های لایه بردار هستند که از دانه های طبیعی (دانه زردآلو، دانه های طبیعی/پوست پوست و غیره) یا دانه های مصنوعی (کریستال های اکسید آلومینیوم، پلی اتیلن و غیره) ساخته شده اند.

اما انواع بیشتری از ماسک های صورت وجود دارد و ماسک های طبیعی صورت تنها ماسک هایی هستند که بسیار شبیه به اسکراب صورت هستند. تفاوت اصلی ماسک صورت و اسکراب صورت در ترکیبات موجود در آنهاست. ماسک های طبیعی صورت از خاک رس یا زغال چوب ساخته می شوند. اگر یک اسکراب طبیعی صورت حاوی ذرات خاک رس یا ذغال ذغال در مواد تشکیل دهنده آن نباشد، به احتمال زیاد یک اسکراب صورت است.

تفاوت بین اسکراب صورت و لایه بردار چیست؟

اسکراب ها و لایه برداری های AHA (آلفا هیدروکسی اسید) یا BHA (بتا هیدروکسی اسید) فواید کاملا متفاوتی دارند و به روش های بسیار متفاوتی عمل می کنند. در حالی که اسکراب ها بیش از حد پوست را لایه برداری می کنند، اما نمی توانند رسوبات ضخیم و مرده پوست را در اثر آسیب نور خورشید یا کنترل ضعیف منافذ از بین ببرند. اسکراب ها همچنین نمی توانند جوش های سرسفید یا سایر لک هایی را که لایه بردارها انجام می دهند کاهش دهند.

AHA ها و BHA ها می توانند به تمام لایه های مرده برسند و به احیا و جذب پوست از سطح کمک کنند. همچنین BHA می تواند به طور مستقیم در منافذ لایه برداری کند و عملکرد منافذ را بهبود بخشد. هیچ کس نمی تواند این کار را انجام دهد.

طرز تهیه اسکراب خانگی

شکر ساده صورت

عناصر:

یک قاشق چایخوری شکر، دو قطره آب، اسانس لیمو، پرتقال، درخت چای یا اسطوخودوس (اختیاری)

طرز تهیه و مصرف:

همه مواد را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید. اسکراب را به آرامی روی پوست تمیز با نوک انگشتان خود ماساژ دهید. مراقب باشید که پوست آن وارد چشمتان نشود. سپس پوست خود را با آب سرد بشویید و با یک حوله تمیز به آرامی خشک کنید. در صورت لزوم، پس از لایه برداری پوست از کمی روغن به عنوان مرطوب کننده استفاده کنید.

اسکراب صورت با ذرات قند

مواد:

یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل، دو قاشق غذاخوری شکر

طرز تهیه و خوردن:

روغن نارگیل و شکر را در یک کاسه کوچک بریزید و هم بزنید تا خوب ترکیب شوند. برای لایه برداری پوست، با حرکات دایره ای ملایم به مدت 60 ثانیه روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ دهید. سپس پوست خود را با آب گرم بشویید و خشک کنید. وقتی وقتتان کم است، با این دستور ساده اسکراب پوست درست کنید.

اسکراب صورت شکر و شکلات

عناصر:

یک چهارم فنجان شکر قهوه ای، یک هشتم روغن زیتون، یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو، یک چهارم قاشق چایخوری عصاره وانیل.

طرز تهیه و مصرف:

همه مواد را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید. برای لایه برداری مقدار زیادی از آن را روی پوست تمیز به مدت 60 ثانیه ماساژ دهید و در صورت تمایل به مدت 10 دقیقه بگذارید بماند سپس با آب گرم بشویید.

اسکراب صورت با شکر و شکلات

اجزاء:

یک فنجان شکر قهوه ای، یک هشتم فنجان روغن زیتون، یک قاشق چایخوری پودر کاکائو و یک چهارم قاشق چایخوری عصاره وانیل.

طرز تهیه و استفاده:

همه مواد را در یک کاسه کوچک با هم ترکیب کنید. برای لایه برداری، مقدار زیادی از اسکراب را روی پوست تمیز صورت به مدت 60 ثانیه ماساژ دهید و در صورت تمایل به مدت 10 دقیقه بگذارید بماند. سپس پوست خود را با آب گرم بشویید.

برداشت شده از: https://moorashin.com/product/اسکراب-کرم-محبوب-کلینیک-clinique-7day-scrub-cream/


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
آهنگ جدید احمد سلو به نام «منو ول کردی که چی شه»
شنبه 29 مهر 1402 ساعت 6:21 | بازدید : 299 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

متن آهنگ منو ول کردی که چی شه احمد سلو

مـــــــــنو وِل کردی???????? که چـــــــی شه

چقد میتونه ????دلــــــــــت سنگ باشه اصـــــــلا ????مگه مــــیشهMusicdel | موزیکدل

میکـــــــشه???????? قلبــــــــمو نیـــــــشت

قد دریا???? بشــــــــــم میدونی بازم کمـــــــه???? پیشت

گفتم اینجـــــــــوری ♫نمیشه

یا همین♫♫ الان برمـــــــــیگردی یا ♪دیگه میـــــــــری ♫♫واسه همیشه

دیدم ♪اینجــــــوری♪ نمـــــــیشه

باید ♪♪این دندون کــِـــرم خـــــــــورده رو میـــــکَــــندم ♪♪از ریشهMusicdel | موزیکدل

نمیـــــــــدونی♪♪ مـــــــــن چقد♪♪ اســـــــمتو ♪♪فریاد زدم

 https://musicdel.ir/single-tracks/213534/


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
فالوور فیک اینستاگرام
سه شنبه 25 مهر 1402 ساعت 15:27 | بازدید : 238897 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

در این شرایط با خرید فالوور واقعی ایرانی، فالوور ۱۰۰٪ واقعی ایرانی ضمن بازدید از مطالبی که به صورت روتین یا در برش های زمانی خاصی منتشر می کنید و حتی استوری هایتان همچنین به شناسایی و تبلیغ فعالیت های شما در این زمینه یا محصولات شما نیز یاری می رساند. خرید فالوور اینستاگرام یک استراتژی عالی برای افزایش محبوبیت است. برای منشن کردن باید از @ استفاده کرد. منشن کردن در کامنت نیز کاربرد دارد بدین صورت که پیج مورد نظر را برای معرفی به دوست و یا َآشنا از این طریق می توان معرفی کرد. منشن نیز نوعی دیگر از تگ کردن است که در کپشن معرفی می شود. در واقع تا فردی شما را در استوری خود تگ . ثبت اکانت کاربر بر روی عکس را تگ کردن می گویند. استوری یک قسمت جداگانه از اشتراک گذاری فیلم و عکس به صورت پست است که بعد از 24 ساعت پاک می شود. در واقع ربات اینستاگرام باعث می شود عملکرد شما دوبرابر شود به طوری که انگار شخصی را برای پیج خود استخدام کرده اید آن هم با روزانه حداقل ۱۲ ساعت فعالیت و حقوق بسیار ناچیز! «هنوز هم جواب این سوالمو نگرفتم که چرا یه نفر باید تو یه منطقه نظامی ساعت 6 صبح الکی از آسمون تاریک فیلم بگیره و بذاره؟ هشتگ ها باید در کامنت ها و یا کپشن ها نوشته شوند. برای سانسور کردن کامنت هایی حاوی الفاظ زشت و یا توهین آمیز ابتدا باید به تنظیمات پیج رفته و بر روی گزینه ی comment کلیک کنید. بستن و یا سانسور کردن کامنت ها راه حل پیشنهادی اینستاگرام می باشد. بعد از اعمال این مراحل کلمه و یا عبارت نابه هنجار در کامنت ها را مشاهده نمی کنید. برای بستن کامنت ها زیر یک پست باید زمان بارگذاری آن این گزینه را اعمال کرد.

برای اعمال این ترفند باید از سایت های دانلود استوری کمک گرفت. به کمک سایت حرفه ای فالووران شما می توانید، سرویس های مختلف اینستاگرام را با یکدیگر مقایسه و بعد از آن اقدام به خرید کنید. در نهایت، خرید فالوور فیک اینستاگرام میتواند یک استراتژی مؤثر برای افزایش تعداد فالوورها و در نتیجه افزایش تأثیرگذاری و دیدهبانی شما در اینستاگرام باشد. قدم چهارم. بعد از پرداخت موفق یک کد رهگیری به شما نمایش داده میشود که اکیداً تاکید میکنیم آن را یادداشت فرمایید، چرا که در صورت نیاز برای پشتیبانی به آن کد نیاز پیدا خواهید کرد. آجون در حال حاضر یکی از ثروتمندترین افراد ترکیه محسوب میشود. یکی از ترفندهای جذب فالوور اینستاگرام همین برگزاری مسابقههاست. در اصل این روزها فالوور یعنی مشتری. شما که نمیخواهید مشتری که از طریق پیج شما یکبار به مجموعه شما سرزده رو برای همیشه ازدست بدین؟ از این رو اگر میخواهید وارد صفحه اکسپلور شوید، حتماً از این فرمت برای تولید محتوا کمک بگیرید. در غیر این صورت برنامه هایی وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند: در انتهای مقاله بهترین شناخته شده ها را به نمایش می گذارم و بیشترین موفقیت را در بین کاربران دارند. اول از همه ، ما نشان خواهیم داد نحوه انتقال حساب کاربری اینستاگرام خود به یک شرکت، در صورتی که شما علاقه دارید بدانید کاربران شما چه ساعتی را متصل می کنند ، میزان رشد و غیره اگر نمی خواهید آن قدم را بردارید ، ما همچنین مجموعه ای از برنامه ها را به شما نشان می دهیم که می تواند در این زمینه و سایر موضوعات تکراری به شما کمک کند تا یک Instagramer حرفه ای باشید.

اگرچه ممکن است آن را باور نکنید ، اما قابل تأمل است ، زیرا اگر بدانید که فالورهای شما معمولاً چه ساعتی متصل هستند و در آن زمان پست می گذارید ، بدیهی است که دسترسی بیشتری خواهد داشت آن عکس ها یا فیلم هایی که در اینستاگرام بارگذاری می کنید. هر چقدر کار شما دقیق تر، قوی تر و حرفه ای تر باشد، بازدهی بیشتری به دست میآورید. این به این معنی است که هر دنبال کننده ای که به پیج شما اضافه می شود از طریق یک حساب فعال با یک مالک واقعی انسانی اداره می شود و اطمینان حاصل می کنید که همه چیز تا حد امکان طبیعی و قانونی به نظر می رسد. چنین شرکت هایی معمولا چندین وب سایت رو اداره میکنن. به عنوان مثال وقتی که بخواهید برای اکانت خود نامی انتخاب کنید که با استفاده از آن خودتون رو یه آدم جدی معرفی کنین این ترفند ها مفید هستند و معمولا در چنین شرایطی به شما پیشنهاد می شود که از مشتقات نام خودتون استفاده کنید. پس تمام توجهتان را بر روی رضایت کاربر بگذارید و ما به شما قول میدهیم با کمی صبر و فعالیت مداوم، کسبوکارتان را زیر و رو خواهید کرد! اگر کمی در اینترنت مرور کنید ، می توانید دوره های آنلاین را بیاموزید تا نحوه استفاده از اینستاگرام و بهبود موقعیت خود را در این شبکه اجتماعی ، رایگان یا حتی پولی ، از جمله آموزش ویدئویی در YouTube بیاموزید. مانند فیس بوک ، فیس بوک زنده به شما امکان می دهد با ویدیوهایی که بارگذاری می کنید این انتظار را ایجاد کنید ، همچنین می توانید از آن برای ارتباط بیشتر با دنبال کنندگان خود استفاده کنید.

ثبت نام از طریق شماره تلفن مانند ثبت نام از طریق ایمیل است با این تفاوت که در این نوع ثبت نام کد فعالسازی به گوشی ارسال می شود و این کد باید وارد شود تا به مراحل بعدی رفت. در مرحله ی بعدی از آموزش اینستاگرام از شما می خواهد برای صفحه ی خود عکسی انتخاب کنید که شما می توانید از آلبوم گوشی خود عکسی شخصی و یا برند تجاری خود را بارگذاری کنید. در این مرحله از آموزش اینستاگرام حساب کاربری برای شما ساخته شده است و شما در مراحل بعدی باید به تکمیل اطلاعات اولیه خود اعم از سن و نام گذاری پیج خود بپردازید. از طریق نوتیفیکشن است که اتفاقات پیج شما اعم از لایک و یا دایرکت به شما گزارش داده می شود. Impression همانند Reach تعداد بازدیدهای حسابهای کاربری مختلف از پستهای پیج شما را نشان میدهد، با این تفاوت که اگر یک کاربر چندین مرتبه از پیجتان دیدن کرده باشد، هر بار به مجموع بازدیدها اضافه میشود. آقای گلزار، با بازی در فیلم سینمایی “سام و نرگس” به شهرت رسید و بهعنوان یکی از سوپراستار های گرانقیمت سینما شناخته میشود ، اخیرا با خبر ازدواج او و حواشی آن به تعداد فالوور هایش افزوده شد. او از خوانندگان مشهور ایرانی در سبک پاپ است و با نام هنری ابی شناخته میشود. افراد و پیجهای شناخته شده تاثیر زیادی در تعامل شما با مخاطبین دارند. NatGeo یک اینستاگرام دارد که ارزش دنبال کردن دارد و به همین دلیل آن را دارند 128 میلیون دنبال کننده. بیانسه: این است 136 میلیون دنبال کننده و 1844 پست بارگذاری کرده است. نیمار از قبل می رسد 130 میلیون دنبال کننده، با بیش از 4600 نشریه. شما برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود از یک روش عالی استفاده می کنید و طرف انسانی را با طرف برند شخصی خود سازگار کنید ، مانند دروازه ای برای ورود شماست "زندگی واقعی" جایی که او افرادی را که روزانه او را دنبال می کنند ، درگیر می کند ، چیزی که مردم آن را دوست دارند ، تا نزدیک باشند و در محتوای آن شرکت کنند.

لیست پیشنهاد اینستاگرام یا Suggestion list قابلیتیه که باعث میشه در بعضی مواقع یه لیست پیشنهادی از اکانت یا صفحات شخصی کاربران دیگه به شما ارائه بده. برای جلوگیری از ریزش فالوور می توان راه کارهای زیر را پیشنهاد داد. در نام گذاری صفحه ی خود اینستاگرام بر اساس اطلاعات ایمیل شما اسمی را پیشنهاد می دهد که شما می توانید از آن استفاده کنید. همانطور که گفتیم، این افراد کار شگفت انگیزی نکردند فقط اطلاعات خوبی از اینستاگرام داشته اند و در آن موفق شده اند. هاستگ بهم نزنید ، به طور متوسط بین پنج تا ده پست در هر پست شما از قبل به تعداد خوبی از مخاطبان دسترسی خواهید داشت. بنا بر نیاز خود یک تا ده عکس را انتخاب کرده و با لمس گزینه ی NEXT وارد مرحله ی بعد می شوید. با لمس کردن و یا ضربه زدن بر روی برخی از عکس ها برچسب هایی نمایان می شود که نام کاربری و نشان دهنده ی صفحه ی افرادی است. بعد از به روز رسانی نرم افزار یک آیکون در سمت راست بالای صفحه ی پیج نمایش داده می شود بعد از لمس آن آیکون گزینه ی IGTV VIDEO برای شما نمایش داده می شود که با انتخاب این گزینه می توان ویدئو هایی با دقیقه های بالا ثبت کرد. با این روش کاملا رایگان می توانید نسبت به افزایش رایگان فالوور پیج اینستاگرام تان اقدام نمایید. ممکن است افراد مختلف اولویتها و سلایق مختلفی در انتخاب بهترین ربات اینستاگرامی داشته باشند؛ اما در حالت کلی برخی موارد هستند که در صورت وجود میتوانند باعث تمایز و برتری یک ربات نسبت به رباتهای اینستاگرامی دیگر شوند. شما فقط باید در نوار جستجو هشتگی را که می خواهید دنبال کنید بنویسید ، و موارد موجود با فشار دادن دکمه "دنبال کردن" که انجام داده اید ظاهر می شوند.

مرتبط را برچسب گذاری و جستجو کنید. ارسال پست در زمانهایی که اکثر مخاطبانتان فعال نیستند نتیجه خوبی را در بر ندارد. ویدئو فرمی است که به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد ، قادر به ایجاد تعامل زیاد بین پیروان است. یکی از این ملاکها افزایش تعداد ویوهای ویدئو اینستاگرام است. کامنت ها یا همان بازخورد های مثبت و منفی پست ها، یکی از جنجالی ترین قسمت اینستاگرام می باشد. از مخاطبان خود سوال بپرسید تا آنان در کامنت به شما جواب دهند. اینستاگرام گزینه جایگذاری را به شما می دهد تا 30 هشتگ در پست های شما برای برچسب زدن محتوای آنچه ارسال می کنید. با تولید محتوای منظم میتوانید الگوریتم اینستاگرام را با خودتان دوست کنید! با استفاده از خدمات فالورآنلاین شما میتوانید در رده بهترین ها قرار بگیرید. ما در این مقاله سعی کردیم روش های اصولی را برای جذب فالوور واقعی به شما معرفی کنیم. در این مطلب به طور کامل خرید فالوور فیک و ارزان اینستاگرام را مورد بررسی قرار داده و بهترین سایت برای خرید این سرویس را معرفی کردیم. لایک اینستاگرام همانطور که قبلا اشاره کردیم تاثیر زیادی در جلب توجه و دیده شدن محصولات و خدمات ما دارد؛ پس باید این سرویس را از یک سایت با تجربه و معروف خریداری کنید. برای آنکه بتوان اپلیکشن اینستاگرام را نصب کرد باید ابتدا با توجه به سیستم عامل گوشی خود از طریق گوگل پلی و یا اپ استور اقدام کرد. برای فالو کردن ابتدا باید به صفحه ی جست و جوی اینستاگرام رفته و نام پیج مورد نظر را تایپ کنید.

از بین رفتن هزینه ی پرداخت شده، بلاک شد پیچ اینستاگرام و هک شدن پیج تان از جمله مهمترین دردسرها در اثر خرید فالوور و لایک از پیچ های نامعتبر است. بلاک کردن برای پیج هایی با محتوای نامناسب نیز کاربرد دارد. این وب سایتها، فالوورهای بیکیفیت و بدون پروفایل را به یکباره به پیج شما تزریق میکنند و ممکن است به خاطر همین فرآیند، اینستاگرام شما را جریمه کند. این شبکه ی اجتماعی بی نظیر خیلی زود توانست نظر عموم مردم را جلب کند و میلیون ها کاربر را از سراسر جهان عضو کند. لئو مسی:الان داره 139.5 میلیون دنبال کننده، 227 حساب را دنبال می کند و 557 پست را بارگذاری کرده است. به همین دلیل در تمام سالهای فعالیت خود همواره سعی کرده که بهترین و باکیفیتترین سرویسها را قیمتی ارزان به مشتریان خود ارائه کند. همانطور که در پلن های بالا میبینید فالوور ارزان دارای سرویس های مختلفی می باشد؛ اما هر کدام از این پلن ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند و کدام یک از آنها برای شما مناسب است؟ هزینه ی خرید لایک اینستاگرام به پارامترهای مختلفی وابسته است و هر کدام از پارامترهای موجود به مقدار ویژه می تواند هزینه ی لازم برای فروش را تحت کنترل قرار دهد. فعالیت میکند. شما با خرید محصولات توربو فالوور میتوانید در مدت زمان کوتاهی سایت خود را بهینه کنید. اما شما میتوانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت، از هر سایتی که می خواهید خرید فالوور را انجام دهید. بایستی اول به این سوال پاسخ داده شود که آیا خرید فالوور اینستاگرام واقعا ارزش دارد یاخیر؟

آیا نورپردازی خوب است؟ پس فکر نکنید بحث اصلی شما فقط تعداد فالوور است. او فقط در اینستاگرام بیش از پانصد هزار فالوئر دارد. اگر پیجی با ۱۰۰ هزار فالوور ۱۰۰ میلیون فروش ماهانه دارد، در بدترین حالت شما می توانید با ۱۰ هزار فالوور ۱۰ تا ۱۵ میلیون فروش ماهانه داشته باشید. در نهایت به پیجی که وارد کردهاید، امتیاز میدهد که هر چقدر بالاتر باشد، نشاندهندهی باکیفیتتر بودن فالوورهاست. این خواننده و بازیگر مشهور ٢٩ ساله در برنامه Good Morning America روز دوشنبه در مورد تصمیمش برای بهبود سلامت روان خود با آفلاین بودن صحبت کرد. مثلاً اگر در زمینه فروش عطر فعال هستید تیتر بزنید: روش تشخیص تقلبی بودن بهترین عطرهای جهان، یا ناگفته های بازار عطرهای تقلبی. با اتمام این مراحل حساب کاربری شما در اینستاگرام ساخته شد و اکنون شما دارای یک پیج شخصی و یا کاری در اینستاگرام هستید. اگر عکاس هستید طبیعتا هدف شما باید انتشار بهترین عکسها از مجموعهی آثارتان باشد. قبل از به کار بردن این ترفند ها باید از آخرین نسخه ی نصب اینستاگرام اطمینان حاصل کنید. در تبلیغات اصولی شما تنها می توانید در بهترین حالت 20% از بازدید کنندگان را برای پیج خود جذب کنید که کاری بسیار دشوار و هزینه بر می باشد؛راه دوم این است که با استفاده از خرید فالوور، اعضای پیجتان را بالا ببرید تا هم در تبادلات جایگاه بهتری داشته باشید و هم اعتبار پیج تان بالاتر رود تا کاربران اعتماد بیشتری داشته باشند و پیجتان را آنفالو نکنند و در ادامه با بالا بردن کیفیت محتوای پیجتان، افراد جدیدی را به آن جذب کنید.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
عمارت عالی قاپو اصفهان برای ایجاد یک تاثیر در کسب و کار آنلاین شما است
یک شنبه 23 مهر 1402 ساعت 19:41 | بازدید : 31097 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

کاخ عالی قاپو متعلق به کدام دوره تاریخی است؟ در گذشته وسط این حوض مسی فوارههایی وجود داشته است که امروزه اثری از آنها نیست.منبع عکس: همشهری آنلاینتالار موسیقی عمارت عالی قاپو در بالاترین طبقه، بسیار زیبا طراحی شده است. حوض مسی وسط ایوان را با سنگهای مرمرین تزیین کردهاند. آفتابنیوز : عالی قاپو مرکب از ۲ کلمه عالی و قاپو است که با هم به معنای «سر در بلند» یا « درگاه بلند» هستند. به رضا عباسی، استاد نقاشی مینیاتور سفارش انجام تزیینات داخلی ساختمان داده شد و نقوش گیاهی، حیوانی و پرندگان که روی دیوارها و سقف عالی قاپو نقش بسته اند، اثر این استاد و شاگردان اوست. کافه افرا با منوی کامل صبحانه، فضای گرم و صمیمی و پرسنل خوشبرخورد، مکان مناسبی برای دورهمیهای دوستانه است.در منوی کافه افرا برای صبحانه میتوانید صبحانه ایرانی، انگلیسی، فرانسوی، مکزیکی، آلمانی، نیمرو کرهای، املت افرا، املت سوسیس، انواع کرپ و تست سفارش دهید. این کافه-رستوران که به خاطر رفتار دوستانه کارکنانش و دکور سفیدش معروف شده، یکی از بهترین صبحانه ها را در اصفهان ارائه میدهد. در این عمارت 3 پله وجود دارد که 2 تا از آن ها به صورت مارپیچ و قرینه در ضلع غربی عمارت و یک راه پله به طور پلکانی که به پله های پادشاهی هم معروف می باشد، در این کاخ قرار گرفته اند. تزئینات طبقه سوم مخصوصاً سالن موسیقی و کتیبه های نستعلیق موجود در کاخ، مربوط به پادشاهی شاه سلطان حسین (آخرین پادشاه صفوی) می شود. منابع عکسها و عکاس: خبرگزاری فارس، خبرگزاری تسنیم، همشهری آنلاین و علیرضا وثیق انصاریدر کتیبهها و نوشتههای باقی مانده در عمارت عالی قاپو، به مرمت بخشهایی از این بنا در زمان پادشاهی شاه سلطان حسین اشاره شده است. مهمترین اثر تاریخی به جا مانده از صفویان در میدان نقش جهان، مسجد شاه است. نقش های زیبای شکارگاه حیوانات، گل و بته یا مینیاتورهای تصویری رضا عباسی (نگارگر و خطاط مشهور ایرانی در عصر صفوی) از تزئینات اندرونی و داخلی کاخ هستند که با ظرافتی ماهرانه خلق شده اند.

البته میتوانید مسیر را برعکس بروید و در انتهای راه به باغ گل ها اصفهان هم سری بزنید. این عمارت در وسط باغ به اندازه دو متر از سطح زمین بلندتر ساخته شده است و ۳۰ متر طول و ۳۵/۲۶ متر عرض دارد. بنا هیچگونه تزیین خارجی ندارد و ارتفاع آن از سطح زمین ۲۵ و قطر آن ۱۱ متر است. وضع طاق بندی ها و سردر مناره ها طوری است که معرف نوعی مخصوص از معماری شهر تاریخی یزد به شمار میرود و به همین جهت نامش از تاریخ ۱۱ دی ۱۳۳۰ با شماره ۳۸۳ در فهرست آثار تاریخی و ملی قرار دارد. بعد از آن معماری سلجوقیان را می توان عنوان کرد که در معماری مخصوص آن ها شما ذره ذره زیبایی و عظمت را در آثار به جای مانده خواهید دید و تحت تاثیر آنی اثر قرار نخواهید گرفت. این دو طبقه مخصوص استراحت شاه و زنان حرمسرا بوده است. نکته قابل توجه و جالب در ساخت این بنای زیبا این است که از سمت میدان نقش جهان دو طبقه و از پشت ساختمانی پنج طبقه و از دو طرف کاخ بنایی چهارطبقه به نظر می اجاره خودرو برای سفر رسد. در دو طرف طبقه اول دو اتاق قرار دارد که در زمان شاه یکی اتاق رییس دیوانخانه و دیگری اتاق قاپوچی باشی دربار بوده است. از جمله مولانا عنیف الدین معمار در نیمه اول قرن هشتم هجری، مولانا ضیاء الدین محمد معمار به سال ۷۷۷ هجری، صنع الله معمار در سال ۹۴۷ هجری و عمر بن محمد حاج تاج الدین که نام او در کتیبه ای بی تاریخ بر سردر شرقی بنا دیده می شود.

روی نقاشیهای کاخ را با محلولی تثبیت کننده پوشاندهاند که باعث حفاظت بیشتر از این نقاشیها شده است.در میان تزیینات داخلی عمارت عالی قاپو، روی دیوارها، طاقها و سقفها، تذهیب با طلاکاری نیز دیده میشود. ↑ بنگرید به: حافظ ابرو، ج ۲، ص۶۹۳؛ منتخب التواریخ، ص۵۴۳؛ شمس الشموس، ص۲۶۴؛ تاریخ آستان قدس، ص۱۶۲؛ بعضی نیز ۸۰۷ق را نقل کردهاند: صمدی، «هشتمین بنای زیبای جهان»، یغما،ش ۷، ص۵۰۹؛ و برخی ۸۱۲ق نقل کردهاند: فاضل، میراث جاویدان، ص۱۸۷. در طول تاریخ و ساخت و سازهایی که در این مسجد انجام شد، قسمتهای دیگر ساخته شد که باعث تغییر نامهای مسجد عتیق و مسجد جامع نو شد. این بنای مهم که یکی از مراکز تفریحی و گردشگری اصفهان محسوب می شود، به دستور شاه عباس صفوی ساخته شد که ساخت آن از سال 973 هجری شمسی آغاز و در سال 977 هجری شمسی به اتمام رسید. کاخ عالی قاپو عمارتی 6 طبقه در قسمت غربی میدان نقش جهان، جایی است که شاه عباس صفوی بیشتر اوقات خود را در آن سپری میکرد و در همین کاخ پذیرای میهمانان و هیئتهای خارجی بود. تجربه من از عمارت عالی قاپو زیبا و باشکوه بود. کاخ عالی قاپو در ضلع غربی میدان نقش جهان در شهر تاریخی اصفهان قرار دارد. هرچند خود میدان نقش جهان به ثبت آثار یونسکو رسیده و یکی از مهم ترین جاذبه های تاریخی شهر اصفهان محسوب می گردد. در فصل پرگردشگری مثل بهار بعید است در اطراف میدان نقش جهان جای پارکی پیدا کرد برای همین تاکسی بهترین و راحت ترین وسیله دسترسی به میدان خواهد بود.

عالی قاپو در واقع ورودی دولتخانه صفوی بود و وسعت آن از میدان نقش جهان تا بلوار چهارباغ است. کاخ عالی قاپو اصفهان که اکنون قابل رویت است، در بازه های زمانی مختلف تشکیل شده که در ادامه به این مراحل اشاره می شود. شعرهایی نیز بر دیوارهای کاخ مکتوب است که بهدلیل آسیبهای زیاد تنها کلمهها و مصرعهایی از آنها قابل خواندن است.نقاشیهای گل و بوته، شاخ و برگ، اشکال وحوش و طیور و گچبریهای زیبای طبقه آخر که بهشکل انواع جام و صراحی در طاقها و دیوارها تعبیهشدهاند، از تزیینات دیدنی این بنای تاریخی به شمار میروند. مینیاتورهای هنرمندانه رضا عباسی، نقاش معروف عهد شاه عباس، نقاشیهای گل و بوته، شاخ و برگ، اشکال وحوش و طیور و گچبریهای زیبای آن به شکل انواع جام و صراحی در تاقها و دیوارها تعبیه شده است و شاه صفوی و مهمانان او، از تالار همین عمارت به تماشای نمایشهای میدانی میپرداختند. نکتهی مهم و جالب دیگه در ساختمون مسجد جامع یزد، این است که گچ سفید گنبد دیوارها باعث انعکاس نور به داخل میشه و این نکته از نکات مهم معماری در روزگاری است که تامین نور و روشنایی کار سخت و پرهزینهای بوده. در تالار زیبای پشت ایوان نیز، نقاشیهای برجسته در سراسر دیوارها زیبایی بنا را دو چندان میکنند. منبع عکس: vank.irدر همه کلیساهای اصفهان بخش قابل توجهی برای حفاظت از آثار تاریخی برجسته وجود دارند.

حتی این فرضیه نیز قابل تأمل است که بنای هشت ضلعی افراشته بر بلندترین قسمت بنا متعلق به دوران اسلامی باشد. این سبک از هنر گچبری نیز «تنگ بری» نامیده میشود که در عمارت عالی قاپو نمونههای آن فراوان است.از دیگر مشخصههای داخل کاخ عالی قاپو، استفاده از فرشهای پر نقش و نگار در این عمارت است. مرمت بنای عالی قاپو 12 سال به طول انجامید، اما کار بر روی مرمت فضای داخلی و سایر قسمت ها همچنان ادامه دارد. گرچه بزرگترین نگرانی در رابطه با چهارباغ عباسی، نقش ترافیکی این محور است اما نباید از یاد برد که این خیابان یک فضای شهری تلقی میشود که باید به زودی به یک مکان شهری ارتقا پیدا کند. همیشه در بناهای تاریخی نقاشی­ های مختلفی به چشم می­خورد که نباید ساده از آن­ها عبور کرد. • مجموعه بزرگ نقش جهان با بناهای تاریخی بی نظیرش مانند عمارت عالی قاپو، بازار قیصریه، مسجد شیخ لطف الله، مسجد امام. کسانی که بدون اجازه قصد ورود به عمارت را داشته باشند، باید زمین درگاه را بوسه می زدند تا اجازه ورود بگیرند. جانشینان شاه عباس نیز در 5 مرحله دست به توسعه عالی قاپو زدند. عمارت عالی قاپو اصفهان در قدیم، به دلیل نبود بناهای بلند، اولین چیزی که به محض ورود مسافران و تجار به شهر اصفهان جلب نظر می کرده کاخ شاه عباس اول یا همان کاخ عالی قاپو بوده. طبقه اول کاخ عالی قاپو دفاتر و بخش اداری را در خود جای داده بود و طبقه سوم نیز دارای تالاری با 18 ستون آینه کاری شده و همچنین سقفی مزین به نقاشی های چشم نواز است. یکی از برنامههای شهری دوره شاه عباس اول و پس از انتخاب شهر اصفهان به عنوان پایتخت در سال۱۰۰۷ هجری قمری، احداث خیابان زیبا و طویل چهارباغ و باغهای متعدد پیرامون آن بود.

آنگونه که در سرگذشتنامهها آمده، سوارهنظام ساسانی به هنگام صلح در سبزهزارهای پیرامون اسپهان بهویژه در بخش غربی این شهر تا دامنههای کوهها و سرچشمهٔ زایندهرود استقرار مییافت. بنای کاخ عالی قاپو را به دستور شاه عباس صفوی ساختهاند و گسترش و تزیین این عمارت در دوره شاه عباس دوم و شاه سلطان حسین صورت گرفته است. کاخ عالی قاپو اصفهان در زمان جانشینی شاه عباس اول (شاه عباس دوم و سلیمان شاه) بیشتر مورد توجه بود و بناهای بسیاری به آن افزوده شد که این عمارت بین 70 تا 100 سال تکمیل گردید. بازار اطراف عالی قاپو در ابتدا فقط یک طبقه بود و ورودی عمارت عالی قاپو مشرف به مغازه ها بود. هجوم افغان ها، جنگ های داخلی، انتقال پایتخت از اصفهان و بی توجهی شاهان صفوی پس از شاه عباس به این عمارت، از عوامل تخریب برخی از قسمت ها و آسیب دیدن بنای عالی قاپو بوده است. پس از حمله افغانها در سال 1134، مانند بسیاری از آثار تاریخی دیگر، قسمتهایی از مجموعه آسیب دید. در دوره قاجاریه متاسفانه بسیاری از تزئینات این عمارت زیبا آسیب دید اما با این وجود هنوزم این بنا زیبایی های خودش را دارد و تتعداد زیادی توریست جذب میکند و بازدید زیادی دارد. كنار در ورودی دخمه، پس از تهیه بلیط معمولاً پیر کهنسالی به نام «شهریار» را میبینیم كه در روزگار قدیم، خودش اینجا زندگی میکرده و اکنون میتواند تاریخ آن را، زنده برایمان بازگو كند. در واقع پارک رجایی جایی بین خیابان باغ گلدسته و چهارباغ عباسی خودش را جا داده است. مجموعهای از این باغها که در امتداد چهارباغ شکل گرفته بودند، یکی از شالودههای اصفهان عصر صفوی را شکل میدادند و نقش باغ چهلستون از این جنبه ممتاز است.

دهکده مازیچال - گروه گردشگری راینو آفرود - تورهای گردشگری - تجهیزات و خودروهای آفرود درگذشته پادشاهان عهد صفویه ، از ایوان این کاخ مسابقات چوگان ، آتش بازی و سایر نمایش ها که در میدان نقش جهان انجام می شده است را تماشا می کردند. این بنای چند منظوره برای شاه اهمیت زیادی داشته چرا که محلی برای دیدارها، جلسات و بازدیدهای مهم خارجی و داخلی بوده ، همچنین شاه عباس و درباریان وقت برگزاری مسابقات اسب سواری و چوگان اینجا می نشستن و بازی را تماشا می کردن. انتخاب ترسناک ترین اسکیپ روم اصفهان بر حسب سلیقه هر فردی متفاوته.در نتیجه بهتره که اطلاعات بازی رو در سایت اسکیپ زوم (EscapeZoom) با دقت مطالعه کنید تا بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید و از بازی مهیج اتاق فرار لذت کامل ببرید. اگر با مترو قصد سفر دارید ایستگاه میدان امام حسین پیاده شوید، وارد خیابان سپاه که شدید باز هم با کمی پیاده روی از این کاخ لذت ببرید. در طول تاریخ بر اثر جنگ ها و عوامل مختلف طبیعی خسارات زیادی به بنای عالی قاپو وارد شد. شرکت شیرین زرمان و گز دالمن مفتخر به استفاده از طرح عمارت عالی قاپو بر روی جعبه های بسته بندی محصولات خود می باشد ، تا شکوه و عظمت هنر ایرانی را یادآور شود. محمد تقی خان مشهور به خان بزرگ که در راس سلسله خانهای یزد در زمان زندیه بود، ابتدا قناتی به نام دولت آباد به وجود آورد، پس از آن عمارت باغ دولت آباد را در انتهای آن احداث کرد. مهم ترین سؤال مطرح شده این است که تمام قنات دولت آباد توسط محمدتقی خان احداث شده و یا این که او با تعمیر و احیای قنوات قبلی موجب تغییر مسیر و نام آن ها شده است؟ باغ دولت آباد یزد در دوره زندیه، در سال ۱۱۶۰ هجری قمری تاسیس شدهاست. کاخ و عمارت هشت بهشت (مکان دیدنی) در اصفهان و خیابان باغ گلدسته، هشت بهشت واقع شده است.

این عنارت از روبرو دو طبقه و از پشت ۵ طبقه می باشد از دیگر زیبایی های معماری این عمارت راه پله ی اضطراریشه. پاساژ خرید شقایق در ۴ طبقه بنا شده که دو طبقه آن اداری و دو طبقه هم تجاری است. بنابراین می توان گفت این عمارت همانند سایر جاذبه های اصلی این شهر و در کنار سوغات آن همچون خرید گز اصفهان ، از اصلی ترین مراکز دیدنی به شمار می رود. در سال ۱۳۳۴ هجری شمسی به دست «علیمحمد وزیری» تأسیس شده و طی سالهای بعد از آن با خرید خانههای اطراف کتابخانه، مساحت آن گسترش یافت. بسیاری از جاهای دیدنی اصفهان در میدان نقش جهان و خیابانهای اطراف آن قرار گرفتهاند. این عمارت در میدان نقش جهان اصفهان قرار گرفته و به بسیاری از هتل های اصفهان نیز دسترسی دارد. شکل مقرنسها از سه تا چند ضلعی تغییر میکند و اشکال مدور نیز در میان آنها دید میشود.منبع عکس: خبرگزاری فارسپادشاهان صفوی به هنر نگارگری و نقاشی علاقهمند بودند و نمونه کارهای باقی مانده در کاخ عالی قاپو، از مهمترین آثار هنری تاریخی باقی مانده در اصفهان هستند. اين بنای زيبا که با وجود مرور زمان با بزرگی و مشخصات آن سالم مانده است ارزش آن را دارد که برای ديدنش به اصفهان رفت، هر چند احتمالاً از کسی هم انتظار نمی رود که برای ديدن شايد باشکوه ترين پل جهان چنين کاری بکند.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
چگونه خیابان السیف دبی من را فروشنده بهتری از شما کرد
دو شنبه 17 مهر 1402 ساعت 17:42 | بازدید : 18440 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

ساحل الصفوح دبی - امکانات، نقشه، عکس و آدرس ☀️ این تودی روز را با سوار شدن بر امواج و کاوش در محیط های زیبا سپری کنید، یا به سادگی روی شن های طلایی استراحت کنید و غروب خورشید را تماشا کنید که آسمان را با رنگ های پر جنب و جوش رنگ می کند. این شامل دو بال است که به شکل V گسترش یافته و فضای بین آنها محصور در مرکز قرار دارد در ساختمانی است که به آسمان باز می شود. این رستوران دارای فضای داخلی مجلل به سبک معماری عربی و با تزئینات خاص مانند ستون های طلایی می باشد. به عنوان مثال، شما می توانید در میان اسکله خور و بازاری که در سایز واقعی ساخته شده است به قدم زدن بپردازید. این موزه در نزدیکی خور دبی است و دسترسی به آن آسان میباشد. به غیر از دبی، اگر مایل باشید میتوانید در کشورهای دیگری مانند عمان، اتریش، آلمان و همچنین مالزی نمونههایی از این موزهها را تجربه کنید. همان طور که به موزه دبی دقت کرده باشید بیشتر اشیاء و سایل درون آن جز سلاح ها و وسایل های نظامی است اما بد نیست بدانید که در این موزه علاوه بر سلاح از اشیا و سایلی از جنس سنگ مرمر سفید رنگ ، سفال و مس هم نگه داری می شود و همچنین شید جالب باشد که بدانید باستان شناسان در طی چند سال اخیر توانسته اند در این قلعه صد ها و هزاران شی سفالی ، اسلحه های قدیمی و باستانی و سکه های ضرب شده در هزاره سوم پیش از میلاد را کشف کنند و البته نا گفته نماند که تمامی این وسایل در قسمت باستان شناسی موزه در معرض دید همگان قرار گرفته است و افراد با ورود به این بخش می توانند از این وسایل جذاب هم دیدن کنند . البته به طور کلی آب و هوای دبی به صورت کویری است، اما این دلیلی بر نبود طبیعت سر سبز و پارک های مختلف در این شهر نیست.

این موزه، با بیش از ۲۰۰ مجسمه واقعی از شخصیتهای معروف جهان، یک فضای بینظیر برای علاقهمندان به هنر، فشن، سینما و ورزش فراهم میکند.وقتی وارد موزه مادام توسو دبی میشوید، به طور جادویی با شخصیتهایی که تا به حال فقط در تلویزیون، فیلمها یا روی صفحات مجلات دیده بودید، روبرو میشوید. شمایلی در سایزهای واقعی مردمانی که مشغول به حرفه خود هستند و صداهای آنها که در فضای داخلی طنین انداز می شوند. این برند دارای کیفیت عالی و قدرت خلاقیت زیادی است که طرح های کلاسیک را اجرا می کند. تنوع بالا و کیفیت بسیار خوب اجناس مرکز خرید دیره، باعث شده سالانه حدود 20 میلیون گردشگر رو جذب کنه. اگر به دنبال صنایع چوبی با کیفیت میگردید، به غرفه آفریقا بروید، چرا که در این بخش با صنایع تزیینی و کابردی چوبی بسیاری مواجه خواهید شد، که همگی از جنس چوب ماهون، کریستال، آبنوس و سنگ صابون ساخته شدهاند. اشیای این بخش ظروفی هستند که از منطقه القصیص امارات کشف شدهاند و قدمت برخی از آنها به هزارههای پیش از میلاد باز میگردد. قلعه فهمیدی دبی که یکی از باستانی ترین ساختمان این شهر است تا سال 1896 میلادی توانسته بود به یک خانه مطلوب و مناسب برای حاکم دبی تبدیل شود و البته بد نیست بدانید که بعد از حاکم دبی این ساختمان به دادگاه و دادستانی دبی سپرده شد اما باز هم این امر دوام چندانی نداشت و قلعه فهمیدی بعد از گذشت چند سال به انبار مهمات و بعد از آن به زندان تغییر کاربری داد و باز هم این پایان کار قلعه فهمیدی نبود تا این که در سال 1971 میلادی شیخ راشد بن سعید آل مکتوم که حاکم و رهبر وقت این شهر بود دستور داد تا قلعه به موزه ملی تغییر کاربری دهد و البته نا گفته نماند که قلعه فهمیدی دبی در فاصله 60 متری محله بستکیه دبی قرار دارد و افراد می توانند با ورود به این محله تاریخی با یک تیر دو نشان بزنند هم از بستیکه دیدن کنند و هم از تماشای موزه ملی دبی نهایت لذت را ببرند .

برای سوار شدن به این بخش و لذت از چشم اندازهای زیبا لازم است هزینه دوبرابر بیشتری نسبت به بلیط عادی تهیه کنید. در این قسمت از مرکز خرید دبی مال شما می توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را تهیه کنید. در مرکز خرید ابن بطوطه دبی ۲۷۵ مغازه، ۵۰ رستوران و ۲۱ سینما پرده ای وجود دارند که امکان انتخاب های زیادی را به شما می دهند. قطارهای مترو دبی در ساعات شلوغ، هر چهار دقیقه یکبار و در زمانهای دیگر تقریباً هر هفت دقیقه یکبار تردد دارند. جابه جایی با اتوبوس از فرودگاه تا مرکز شهر حدود 1 ساعت و 15 دقیقه طول می کشد. دیدنی این موزه در صورتی که در تور دبی تمایل داشتید توصیه می شود. اگر در آینده به شهر دبی سفر کردید و تمایل داشتید درباره تاریخ آن اطلاعاتی به دست بیاورید میتوانید از موزه دبی دیدن نمایید. موزهای که امروزه در دبی بر سر زبانها افتاده مربوط به دوران کهن نیست، بلکه از آینده و طراحیهای فریبنده آن نشاءت میگیرد. شما می توانید برای رفت و آمد از فرودگاه به هتل یا شهر به فرودگاه از وسایل مختلفی استفاده کنید که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت. آیا می خواهید با ستاره ها روی فرش قرمز ژست بگیرید؟ طرح ها دارای سبکی متمایز هستند که نشان دهنده هنر باستانی هند و طراحی پارچه است. در این مکان سعی شده که مهارت های گوناگون کودکان را پرورش دهند و وسایل بازی طوری طراحی شده اند که هوش آن ها را بسنجد و مهارت های اجتماعیشان را ارتقا دهد. رقص نورهای رنگی و اشکال مختلفی که در آسمان بازی میکنند، سرگرمی جذابی برای کودکان خواهد بود.رقصهای بومی: هر کشوری علاوه بر آداب و رسوم، غذاهای مخصوص و لباسهای محلی، تعدادی رقص بومی نیز دارد، که اغلب در بین مردم محبوب هستند.

یکی از پرازدحام ترین بازارهای عمده فروشی دبی که دارای فضایی سنتی بوده و برای گردشگران نیز جذابیت بسیاری دارد، بازار عمده فروشی پارچه دبی (Textile wholesale market Bur Dubai) است. تجربه مخزن کوسه فرصتی هیجان انگیز برای نزدیک شدن به برخی از نمادین ترین شکارچیان اقیانوس فراهم می کند. موزه دبی (به عربی : متحف دبی) یکی از جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر دبی است، که سالیانه تعدادی زیادی از گردشگران را از مناطق داخل و خارج امارات به سویی خود جذب می کند. نقشهایش در سری فیلمهای “فراری وشمگین” و “جانیک” او را به یکی از محبوبترین بازیگران اکشن تبدیل کرده است. این بازیگران مشهور با استعداد و جذابیت خاص خود، مخاطبان را به خود مینشانند و با بازیهایشان در فیلمهای بالیوود، همیشه در خاطره ماندگار میمانند. آدری هپبرون نیز یکی از بازیگران زیبا و محبوب بریتانیایی است که توانسته است با بازیهایش در فیلمهای مانند “صبحهای زرد” و “فرار از واقعیت” محبوبیت فراوانی را به دست آورد. همه ما تاکنون اسم کشور دبی را به عنوان جزایر زیبا و تفریحات هیجان انگیز شنیدهایم؛ یکی از قسمت هایی که در کشور دبی وجود دارد و زیبایی آن بی نظیر است و سالانه افراد زیادی از آن دیدن می کند سواحل دبی است. بچهها میتوانند از مناظر خیرهکننده خط ساحلی نمادین دبی، آسمان خراشهای بلند، سواحل بکر و استراحتگاههای لوکس جمیرا در حال قایق سواری دیدن کنند. البته اگر اهل تجربه سفرهای جنجالی هستید، پس از خرید بلیط چارتر دبی و همچنین رزرو آنلاین هتل در دبی، توصیه میکنیم علاوه بر سافاری و گردش در صحرا حتما به دیدن موزه توهمات نیز بروید. برای خرید بلیط موزه توهمات میبایست قدم به قدم ابتدا خرید بلیط هواپیما، اخذ ویزا و همچنین در نهایت گرفتن ارز مسافرتی را انجام دهید و در نهایت با رسیدن به دبی، به سمت موزه توهمات که در آدرس منطقه توسعه آل سیف قرار دارد بروید.

ویرات کوهلی با استعداد خود و عملکرد برتر در زمین کریکت، توانسته جوایز برجسته را در این ورزش به دست آورد و محبوبیت فراوانی در بین طرفداران خود داشته باشد. این تندیسها نمادی از تلاش، استعداد و تأثیرگذاری این هنرمندان در دنیای سینما اجاره خودرو در دبی هستند. چند تن از حاکمان قبلی شهر دبی در این خانه زندگی کردند. پس از این که در رابطه با خیابان السیف دبی اطلاعات مختلفی را به شما ارائه کردیم، یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می گردد این است که به منظور بازدید از این خیابان باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؟ اگر بزرگتر از 8 سال هستید، می توانید در این ماجراجویی شرکت کنید. ویترین های این مجموعه به هشت اتاق تقسیم شده است که با لمس شیشه هر یک می توانید اطلاعات دقیق هر اتاق را ببینید و یا تصویر آن را بزرگ کنید. علاوه بر اینکه شما در جشنواره خرید دبی تمامی اجناس را می توانید با قیمت بسیار پایین تر خرید کنید موارد دیگری هم وجود دارد که در این جشنواره مزیت های بسیاری دارد. در دهکده دبی شما می توانید شاهد کارناوال و جشنواره های زیادی باشید که از کشور های مختلف در حال برگزاری است و هیجان خیلی زیادی را به همراه دارد. تم پارک های دبی، متناسب با همه سلیقه ها، تفریحات متنوع و جذابی را برای گردشگران، ارائه می کنند.

سفر به دبی بدون بازدید از بازار طلا دبی، یکی از قدیمیترین، مشهورترین و جذابترین بازارهای سنتی امارات، کامل نمیشود. موزه مادام توسو دبی به شما این امکان را میدهد که با قدرت و زیبایی رقصندهها در ارتباط باشید و لحظاتی پرشور و شاد را تجربه کنید. این تجربه، به شما امکان میدهد تا نگاهی نزدیکتر به بندگی و کار یکی از قدرتمندترین رهبران جهان داشته باشید. یکی از زیباترین این تصاویر، تصویر مربوط به استخراج مروارید از اعماق آب دریا میباشد که در آن چند مرد تاجر مروارید، سنگهای وزنه ترازو و غربال مخصوص این کار دیده میشوند. تمامی بزیهای آکوافان در دریا شناور هستند. حتی میتوانید در کنار تندیس “جاستین بیبر”، خواننده کانادایی محبوب، به یک پارتی موسیقی عالی شروع کنید. در خیابان شیخ زاید بزرگراهی چندبانده به موازات طول دبی و در کنار ساحل این شهر قرار دارد.بزرگراه شیخ زاید منطقه لوکس و اصلی دبی است که هتل های معروف و لوکس،مراکز خرید و مراکز تفریحی دبی مانند برج دبی,آسمان خراش ها در آن واقع شده است.اکنون نیز برجی به نام "برچ مارپیچ" در خیابان شیخ زاید ساخته شده است که معماری بسیار جالب و منحصر به فرد آن باعث جذابیت روز افزون این خیابان در تور دبی شده است.

خانوادهها که در میان تمام جاذبههای Bluewaters دبی قرار گرفتهاند، میتوانند یک روز را با صرف غذا در این منطقه و سوار شدن به چرخ دیدبان عیندبی که همسایهاش است، سپری کنند. بسیاری از اشیایی که در تور دبی در این موزه مشاهده خواهید کرد قدمت زیادی دارند و برخی دیگر به صورت نمونههای قدیمی ساخته شدهاند. نمایشگاههای داخلی این موزه با دقت و ظرافت انتخاب شدهاند تا بیشترین جذابیت را برای مسافران خارجی و همچنین اهالی این کلان شهر بینظیر فراهم کند.او معتقد است که مغز انسان ابرکامپیوتری پیچیده است و میتواند واقعیتهای اطراف را با درک چندبعدی از حسهای مختلف همانند لامسه، شنوایی و بینایی تجسم کند. شما ممکن است یک کتابی را که چند وقت پیش خوانده بودید و الهامبخشی برای شما بوده است، در اینجا مرور کنید و به ذهن خلاق پیچیده نویسنده آن تحسین کنید. از شخصیتهای تاریخی مانند آلبرتینشتین و نلسون ماندلا، تا سلبریتیهای معاصر مانند لئوناردو دیکاپریو و ریحانا، همه در اینجا حضور دارند. با این حال، کارکنانی در تمام طول موزه وجود دارند که بازدیدکنندگان را راهنمایی خواهند کرد. جای تعجبی نیست که امنیت در بازار طلای دبی بسیار جدی گرفته می شود و همه ی فعالیت ها به شدت تحت نظارت است. این ساحل دارای حدود یک و نیم کلیومتر امتداد می باشد و در نزدیکی اقامتگاه ساحلی جمیرا واقع شده است که منطقه ای بسیار محبوب و شناخته شده می باشد. این پارک آبی دبی در منطقه راس الخیمه (Ras Al Khaimah) واقع است که با دبی حدود 109 کیلومتر فاصله دارد و میتوانید با یک ساعت رانندگی این مسیر را طی کنید. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که ۸.۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

در این طبقه فضایی برای تفریح کودکان ۳ تا ۱۰ سال با عنوان قهرمانان آینده با توجه به تواناییهای کودکان طراحی شده است. ویژگی جالبی که در این ساختمان موزه آینده دیده میشود، استفاده از ۱۰۲۴ قطعهی ۴ لایه است که با فرایندهای ۱۶ مرحلهای به شکل دلخواه درآمده و دارای طول ۱۴ کیلومتر است. در بخشهای قبلی اشاره کردیم که ساختمان موزه دبی همان قلعه فهیدی است. قلعه فهیدی به عنوان قدیمیترین ساختمان دبی و همچنین موزه دبی مکان مناسبی برای آشنایی با فرهنگ اصیل شیخ نشینهای خلیج فارس میباشند. یکی دیگر از مکانهای بسیار مهم دبی خیابان شیخ زاید دبی می باشد که بزرگترین ساختمان های بلند دبی در آن قرار دارند . پس از مدتی که ساختمان قلعه فهیدی توسعه پیدا کرد به عنوان محل زندگی حاکم شهر به کار می رفت. تمام این ظروف در قلعه فهیدی در زمان سکونت حاکم دبی استفاده میشدند. سرانجام در سال ۱۹۷۱ میلادی حاکم دبی تصمیم گرفت قلعه فهیدی را بازسازی کرده و با نام موزه دبی بازگشایی کند. دیوارهای قلعه فهیدی با صخرههای مرجانی ساخته شده که ملات آن آهک میباشد. این موزه از آن جهت اهمیت دارد که یکی از جاهای دیدنی دبی میباشد و در عین حال معرف بخش تاریخی و فرهنگی امارات متحده عربی است. ارتفاع گنبدهای این مسجد حدود 16 متر میباشد و ارتفاع دو مناره آن 40 متر است. تونل شیشهای: با طول ۴۸ متر که در طبقهی همکف قرار دارد و آکواریوم به صورت طاقی در سقف این تونل و در ارتفاع ۱۱ متری از کف آن واقع شده است.

این هتل در جزیره ای مصنوعی که ۲۸۰ متر دور از ساحل ساخته شده بنا گردیده است. این مکان را به جرات می توان به عنوان یک نقطه عطف در دبی معرفی کرد. چه طرفدار اسکی باشید و چه یک مبتدی ، حتما در سفر به دبی بازدید از این پیست را در برنامه خود بگنجانید تا کشف کنید که چه چیزی اسکی دبی را بسیار خاص می کند ! اگر سوال یا ابهامی دارید که در این متن درباره سفر به دبی به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید تا در زمان کوتاهی سوالات شما پاسخ داده شود. دسترسی هتل تا دریا حدود 2 کیلومتر است و برای رسیدن به مراکز معروف قشم از جمله سیتی سنتر و بازار فردوسی حدودا 1.5 کیلومتر راه در پیش دارید. کنسرتهای زنده و ونهای محبوب غذا از جمله منابع اصلی سرگرمکننده هستند که سفر شما را لذتبخش خواهند کرد. میتوانید مطمئن باشید که با ورود به این سرزمین جذاب تقریبا همیشه شاهد اجرای انواع موسیقیهای زنده و همینطور نمایش مد خواهید بود. مراقب باشید که پای خودتان را کجا روی زمین میگذارید. چرا که در بعضی از اتاقهای این موزه، زمین زیر پای شما حرکت میکند و ممکن است در نهایت راه خودتان برای برگشت به هتل با مشقت پیدا کنید.

زمین تنیسی که به یکی از حقایق برج العرب تبدیل شده است. این پارک آبی که در کنار برج زیبای العرب قرار گرفته، انواع و اقسام سرگرمی های جذاب آبی را در خود دارد. یکی از راه هایی که بتوان برج را از نزدیک دید رفتن به رستوران برج است. اولین تندیس متعلق به “حسن الشافعی” است، مجری محبوب و مشهور اهل مصر. سومین تندیس متعلق به “احمد فهمی” است، مجری و بازیگر مشهور اهل مصر.بخش رسانه در موزه مادام توسو با حضور تندیسهای این سه مجری برجسته، به بازدیدکنندگان فرصتی منحصر به فرد برای آشنایی نزدیک با زندگی و شغل این ستارگان را میدهد.حتما به این بخش در موزه مادام توسو دبی بروید. دومین تندیس متعلق به “کریس فید” است، مجری استرالیایی-لبنانی رادیو. از آنجا که این بنا قدیمیترین ساختمان شهر بوده، مدتها از آن برای سکونت حاکمان وقت دبی، مَقر حکومتی، انبار مهمات و همچنین زندان استفاده گردیده تا اینکه در سال ۱۹۷۰ جهت استفاده به عنوان موزه بازسازی شده است. تصور کنید که دوست بلندقد شما در یکی از این اتاقها با وجود اینکه همیشه از شما بلندقدقامت تر بوده، کوتاه تر دیده شود و این برای شما میتواند چند لحظهای هم که شده، جذاب و مفرح باشد. افزایش و استقرار سایر اتاقها و نگارخانههای موزه در سال ۱۹۹۵ صورت گرفت. افزایش و استقرار سایر اتاق ها و نگارخانههای موزه در سال ۱۹۹۵ صورت گرفت. کدام ستاره ها در موزه مادام توسو دبی حضور دارند؟


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3