بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی سال ۱۴۰۱


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 50
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1067
:: بازدید ماه : 13099
:: بازدید سال : 59862
:: بازدید کلی : 434662

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی سال ۱۴۰۱
سه شنبه 2 آبان 1402 ساعت 9:33 | بازدید : 25734 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

مرور کنید: درسهایی که همان روز در کلاس خوانده را با هم مرور کنید. پیش از ادامه به یک نکته مهم توجه کنید: بهتر است هنگام آموختن زبان انگلیسی، زبان گوشی خود را نیز به انگلیسی تغییر دهید تا بیشتر در آن غرق شوید و تمرکز بیشتری بر زبانآموزی داشته باشید. کودکانی که علاوه بر زبان مادری، به زبانی دیگر مسلط هستند خلاقیت و انعطاف پذیری بیشتری در مقایسه با سایر هم سن و سالان خود دارند. وقتی کتاب داستانی را میخوانید، کلمات جدیدی را در متن میبینید که باعث میشود آنها را با درک موقعیت یاد بگیرید درست مانند زبان مادریتان. همچنین کتاب شامل آموزش انواع مهارت های زبان است به همین دلیل بسیار کاربردی خواهد بود. برنامههایی که در قسمت قبل معرفی شدند، برنامههایی بودند که به آموزش زبان میپرداختند. برخلاف اپلیکیشنهایی که تا کنون معرفی کردیم، این اپلیکیشن روشی آسان برای آموزش گرامر انگلیسی به کودکان و نحوه استفاده از آنها در جمله به شمار میرود.

اما در اینجا، برنامههایی را معرفی خواهیم کرد که به صورت حرفهای به آموزش زبان انگلیسی پرداختهاند و ما هم سعی کردیم بهترین اپلیکیشنهای آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم. آنها نمیتوانند توجه ما را به خود جلب کنند. هرچند که در نسخه رایگان هم اجازه دانلود درسها به شما داده میشود، اما برای استفاده از آنها باید حتما به اینترنت متصل باشید. جالب اینکه همه لغات بر اساس تصاویر آموزش داده میشوند. جالبتر آنکه از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند و شما میتوانید با معنای لغات نیز آشنا شوید و با خود نرمافزار هم سادهتر و بهتر کار کنید. مهمتر آنکه این برنامه در تلاش است تا تمرین روزانه زبانآموزی را به یک عادت تبدیل کند. واقعیت این است که اغلب زبانآموزان ایرانی پیش از شروع به صحبت درباره هر چیزی، در ابتدا آن قدر مقدمه چینی میکنند که در نهایت ممکن است یادشان برود چه میخواستند بگویند و یا این که دیگر فرصتی برای صحبت برایشان باقی نماند. مزایای زیادی از جمله افزایش مهارت و توانایی روان صحبت کردن زبانی دیگر با شروع زود هنگام آموزش زبان به کودکان وجود دارد مطالعات نشان می دهدکه آموزش زبان دوم به کودکان در سنین پایین تر باعث بهبود مهارت های شناختی آنها هم می شود.

این اپلیکیشن، همانطور که از اسمش پیداست، برای تقویت و تمرین مهارت صحبت کردن تهیه شده است و ویژگیهای متعددی دارد. بعد از عبور از سطوح اولیه و آشنا شدن با اپلیکیشن، در صورتی که آن را قابلاعتماد و خوب یافتید، میتوانید نسخه کامل آن را خریداری کنید تا با آن زبان انگلیسی خود را دستمزد تدریس خصوصی زبان انگلیسی تقویت کنید. هر یک از سطوح کتاب آموزش انگلیسی کودکان از 10 فصل تشکیل شدهاند و هر فصل نیز دارای 6 درس با موضوعات مختلف و متنوع در زمینه موضوعات روزمره هستند که باعث تقویت هر چهار مهارت زبان انگلیسی، در زبان آموزان و کودکان میشوند. البته این برنامه چندان وارد سطوح حرفهای زبان نمیشود و برای آن، باید به صورت تخصصیتری آموزش انگلیسی را دنبال کنید. در بسیاری از دانشگاهها و مدارس، این اپلیکیشن به عنوان یک سیستم مکمل برای تدریس زبان استفاده میشود. به عنوان مثال، شما به عنوان والدین کودک میتوانید هر روز بعد از مدرسه یا کلاس آموزش زبان انگلیسی فرزندتان، یک بازی انگلیسی با او انجام دهید و یا قبل از اینکه کودکانتان بخوابد، یک داستان انگلیسی برای او بخوانید.

نشان دهید و اجازه دهید او نیز احساس محبتش را به شما نشان دهد. مثلاً: با اشاره کردن به اشیای مختلف معادل انگلیسی آن را نام برده و از او بخواهید که آن را تکرار کند. فراگیری زبان دوم به یادگرفتن هر زبانی علاوه بر زبان مادری اشاره دارد. فلش کارت ها روشی عالی برای آموزش و اصلاح واژگان هستند و بازی های مختلفی وجود دارد که می توانید با فلش کارت بازی کنید، مانند فلش کارت حافظه. اگر در درک محتوا و مقالات انگلیسی مشکل دارید می توانید از این سری کتاب ها استفاده کنید تا مشکل شما مرتفع شود. این کتاب مقدماتی برای کودکان 5 تا 7 ساله در نظر گرفته شده است. کتاب داستان یکی دیگر از روش های آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. این شبکه اجتماعی بزرگ هزاران کانال آموزش زبان انگلیسی دارد که می توانید از آنها برای یادگیری استفاده کنید. این اپلیکیشن دارای یک شبکه اجتماعی برای زبانآموزان در تمام جهان است که ارتباط و دوستیابی برای یادگیری بهتر و عمیقتر را ممکن کرده است. برنامه Duolingo در گوگل پلی دارای امتیاز 4.5 از 5.0 می باشد که تا به این لحظه 10,000,000 - 50,000,000 بار دانلود شده است.

با این حال، هیچ چیزی مانند گفتن اینکه در حال یادگیری زبان دیگری برای حمایت از فرزندتان هستید، فشار را بر شما تحمیل می کند، بنابراین آن را برای خودتان نگه دارید. این کار با پخش ویدیوهای کوتاه ضبطشده از آدمهای عادی کشوری که شما در حال آموختن زبان آن هستید، در بین دروس انجام میگیرد. این اپلیکیشن که از سال ۲۰۱۰ کار خود را آغاز کرده، از آن زمان به سرعت رشد کرده و در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون کاربر ثابت در ۱۸۹ کشور جهان دارد. این متد تا به حال در ایران و خارج از کشور (بیشتر خارج از کشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده کرده است. عجیب است، اما به خاطر عدم جذابیت درسها و تکالیف است. اپلیکیشن زبان انگلیسی Pimsleur همچنین حالتی برای یادگیری در طول رانندگی دارد، که به شما این اجازه را میدهد بدون نگاه کردن به صفحه گوشی درسها را بیاموزید. در ماشین و حین رانندگی به اخبار زبان انگلیسی گوش دهید و در منزل فیلم انگلیسی ببینید. در ابتدا شما زبان مورد نظر خود را انتخاب میکنید و بعد به درسهای صوتی ۳۰دقیقهای گوش خواهید کرد (که قابلدانلود و سازگار با الکسا هستند).

این یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی است که بر مبنای سیستم آموزش زبان انگلیسی به صورت شهودی طراحی شده است و همین امر باعث شده که یادگیری با آن لذتبخشتر شود. و توانایی برقراری ارتباط بیشتر کلید مفیدتر و سرگرم کننده تر کردن یادگیری یک زبان خارجی است. اما خب صحبت کردن به زبان انگلیسی آن هم بدون هیچ عیب و نقصی همیشه جزء چالشهای مهمی بوده که افراد با آن دست و پنجه نرم میکنند. همچنین امکان پایش وضعیت کاربر در آن گنجانده شده است و ویدئوهای آموزشی هم میتوانند تأثیر مطلوبی روی بهبود مهارتهای شنیداری داشته باشند. در ضمن، دروس ارائهشده در آن، به دو سطح آسان و دشوار تقسیم شدهاند که میتوانند به شما در حرفهایتر شدن کمک زیادی کنند. در ضمن، در نسخه کامل دو نوع آموزش دیگر نیز به شیوههای یادگیری افزوده خواهند شد. اما این به خاطر استفاده آن از روش غوطهوری در آموزش زبان است، و در صورتی که به تمرین و یادگیری ادامه دهید، خواهید دید که اثر فوقالعادهای خواهد داشت. طی تحقیقات منتشرشده، یک دوره ۲۲ساعته این اپلیکیشن، نتیجهای معادل یک ترم کلاس زبان را به دنبال خواهد داشت. زبان رمان منعکس کننده مشکلات ارتباطی کریستوفر به دلیل آسپرگر است.

شاید کار با ممرایز در ابتدا اندکی مشکل باشد؛ چرا که بار درک مطالب و نکات بر دوش زبانآموز است و هیچ ترجمهای صورت نمیگیرد. کار با رزتا استون شاید در ابتدا تا حدودی اعصابخردکن و سخت به نظر برسد. همچنین در صورت استفاده از نسخههای مختلف رزتا استون بر روی پلتفرمهای مختلف، از طریق همگامسازی فرآیند آموزشی خود میتوانید به سادگی از هر جایی خودآموزی را ادامه دهید. به همین خاطر هم به دقت بالایی برای یادگیری درست و کامل نیاز دارد، تا فرد نکات مهم را کشف و خودآموزی کند. این طبقهبندیها باعث میشوند که افراد با توجه به نیاز خود دانش خود را گسترش دهند. این اپلیکیشن بیشتر برای افرادی با سطح متوسط به بالا طراحی شده است و باعث میشود که مهارت نوشتن خود را به میزان زیادی افزایش دهید. بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی، شنیدن و تکرار مکالمات است. با استفاده از مقیاس جهانی انگلیسی، نمرات بین ۱۰ تا ۹۰ است و نمره مورد قبول بین ۵۰ تا ۶۰ است. اگر هزینه ماهی ۱۰ دلار را پرداخت نکنید، مجبورید بین هر دو درس ۱۰ ساعت فاصله بیندازید. درسهای این برنامه برای موقعیتهای متفاوت طبقهبندی شدهاند، و فقط به ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تمرین در روز نیاز دارند.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: