چگونه خیابان السیف دبی من را فروشنده بهتری از شما کرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

چگونه خیابان السیف دبی من را فروشنده بهتری از شما کرد
دو شنبه 17 مهر 1402 ساعت 17:42 | بازدید : 17677 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

ساحل الصفوح دبی - امکانات، نقشه، عکس و آدرس ☀️ این تودی روز را با سوار شدن بر امواج و کاوش در محیط های زیبا سپری کنید، یا به سادگی روی شن های طلایی استراحت کنید و غروب خورشید را تماشا کنید که آسمان را با رنگ های پر جنب و جوش رنگ می کند. این شامل دو بال است که به شکل V گسترش یافته و فضای بین آنها محصور در مرکز قرار دارد در ساختمانی است که به آسمان باز می شود. این رستوران دارای فضای داخلی مجلل به سبک معماری عربی و با تزئینات خاص مانند ستون های طلایی می باشد. به عنوان مثال، شما می توانید در میان اسکله خور و بازاری که در سایز واقعی ساخته شده است به قدم زدن بپردازید. این موزه در نزدیکی خور دبی است و دسترسی به آن آسان میباشد. به غیر از دبی، اگر مایل باشید میتوانید در کشورهای دیگری مانند عمان، اتریش، آلمان و همچنین مالزی نمونههایی از این موزهها را تجربه کنید. همان طور که به موزه دبی دقت کرده باشید بیشتر اشیاء و سایل درون آن جز سلاح ها و وسایل های نظامی است اما بد نیست بدانید که در این موزه علاوه بر سلاح از اشیا و سایلی از جنس سنگ مرمر سفید رنگ ، سفال و مس هم نگه داری می شود و همچنین شید جالب باشد که بدانید باستان شناسان در طی چند سال اخیر توانسته اند در این قلعه صد ها و هزاران شی سفالی ، اسلحه های قدیمی و باستانی و سکه های ضرب شده در هزاره سوم پیش از میلاد را کشف کنند و البته نا گفته نماند که تمامی این وسایل در قسمت باستان شناسی موزه در معرض دید همگان قرار گرفته است و افراد با ورود به این بخش می توانند از این وسایل جذاب هم دیدن کنند . البته به طور کلی آب و هوای دبی به صورت کویری است، اما این دلیلی بر نبود طبیعت سر سبز و پارک های مختلف در این شهر نیست.

این موزه، با بیش از ۲۰۰ مجسمه واقعی از شخصیتهای معروف جهان، یک فضای بینظیر برای علاقهمندان به هنر، فشن، سینما و ورزش فراهم میکند.وقتی وارد موزه مادام توسو دبی میشوید، به طور جادویی با شخصیتهایی که تا به حال فقط در تلویزیون، فیلمها یا روی صفحات مجلات دیده بودید، روبرو میشوید. شمایلی در سایزهای واقعی مردمانی که مشغول به حرفه خود هستند و صداهای آنها که در فضای داخلی طنین انداز می شوند. این برند دارای کیفیت عالی و قدرت خلاقیت زیادی است که طرح های کلاسیک را اجرا می کند. تنوع بالا و کیفیت بسیار خوب اجناس مرکز خرید دیره، باعث شده سالانه حدود 20 میلیون گردشگر رو جذب کنه. اگر به دنبال صنایع چوبی با کیفیت میگردید، به غرفه آفریقا بروید، چرا که در این بخش با صنایع تزیینی و کابردی چوبی بسیاری مواجه خواهید شد، که همگی از جنس چوب ماهون، کریستال، آبنوس و سنگ صابون ساخته شدهاند. اشیای این بخش ظروفی هستند که از منطقه القصیص امارات کشف شدهاند و قدمت برخی از آنها به هزارههای پیش از میلاد باز میگردد. قلعه فهمیدی دبی که یکی از باستانی ترین ساختمان این شهر است تا سال 1896 میلادی توانسته بود به یک خانه مطلوب و مناسب برای حاکم دبی تبدیل شود و البته بد نیست بدانید که بعد از حاکم دبی این ساختمان به دادگاه و دادستانی دبی سپرده شد اما باز هم این امر دوام چندانی نداشت و قلعه فهمیدی بعد از گذشت چند سال به انبار مهمات و بعد از آن به زندان تغییر کاربری داد و باز هم این پایان کار قلعه فهمیدی نبود تا این که در سال 1971 میلادی شیخ راشد بن سعید آل مکتوم که حاکم و رهبر وقت این شهر بود دستور داد تا قلعه به موزه ملی تغییر کاربری دهد و البته نا گفته نماند که قلعه فهمیدی دبی در فاصله 60 متری محله بستکیه دبی قرار دارد و افراد می توانند با ورود به این محله تاریخی با یک تیر دو نشان بزنند هم از بستیکه دیدن کنند و هم از تماشای موزه ملی دبی نهایت لذت را ببرند .

برای سوار شدن به این بخش و لذت از چشم اندازهای زیبا لازم است هزینه دوبرابر بیشتری نسبت به بلیط عادی تهیه کنید. در این قسمت از مرکز خرید دبی مال شما می توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را تهیه کنید. در مرکز خرید ابن بطوطه دبی ۲۷۵ مغازه، ۵۰ رستوران و ۲۱ سینما پرده ای وجود دارند که امکان انتخاب های زیادی را به شما می دهند. قطارهای مترو دبی در ساعات شلوغ، هر چهار دقیقه یکبار و در زمانهای دیگر تقریباً هر هفت دقیقه یکبار تردد دارند. جابه جایی با اتوبوس از فرودگاه تا مرکز شهر حدود 1 ساعت و 15 دقیقه طول می کشد. دیدنی این موزه در صورتی که در تور دبی تمایل داشتید توصیه می شود. اگر در آینده به شهر دبی سفر کردید و تمایل داشتید درباره تاریخ آن اطلاعاتی به دست بیاورید میتوانید از موزه دبی دیدن نمایید. موزهای که امروزه در دبی بر سر زبانها افتاده مربوط به دوران کهن نیست، بلکه از آینده و طراحیهای فریبنده آن نشاءت میگیرد. شما می توانید برای رفت و آمد از فرودگاه به هتل یا شهر به فرودگاه از وسایل مختلفی استفاده کنید که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت. آیا می خواهید با ستاره ها روی فرش قرمز ژست بگیرید؟ طرح ها دارای سبکی متمایز هستند که نشان دهنده هنر باستانی هند و طراحی پارچه است. در این مکان سعی شده که مهارت های گوناگون کودکان را پرورش دهند و وسایل بازی طوری طراحی شده اند که هوش آن ها را بسنجد و مهارت های اجتماعیشان را ارتقا دهد. رقص نورهای رنگی و اشکال مختلفی که در آسمان بازی میکنند، سرگرمی جذابی برای کودکان خواهد بود.رقصهای بومی: هر کشوری علاوه بر آداب و رسوم، غذاهای مخصوص و لباسهای محلی، تعدادی رقص بومی نیز دارد، که اغلب در بین مردم محبوب هستند.

یکی از پرازدحام ترین بازارهای عمده فروشی دبی که دارای فضایی سنتی بوده و برای گردشگران نیز جذابیت بسیاری دارد، بازار عمده فروشی پارچه دبی (Textile wholesale market Bur Dubai) است. تجربه مخزن کوسه فرصتی هیجان انگیز برای نزدیک شدن به برخی از نمادین ترین شکارچیان اقیانوس فراهم می کند. موزه دبی (به عربی : متحف دبی) یکی از جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر دبی است، که سالیانه تعدادی زیادی از گردشگران را از مناطق داخل و خارج امارات به سویی خود جذب می کند. نقشهایش در سری فیلمهای “فراری وشمگین” و “جانیک” او را به یکی از محبوبترین بازیگران اکشن تبدیل کرده است. این بازیگران مشهور با استعداد و جذابیت خاص خود، مخاطبان را به خود مینشانند و با بازیهایشان در فیلمهای بالیوود، همیشه در خاطره ماندگار میمانند. آدری هپبرون نیز یکی از بازیگران زیبا و محبوب بریتانیایی است که توانسته است با بازیهایش در فیلمهای مانند “صبحهای زرد” و “فرار از واقعیت” محبوبیت فراوانی را به دست آورد. همه ما تاکنون اسم کشور دبی را به عنوان جزایر زیبا و تفریحات هیجان انگیز شنیدهایم؛ یکی از قسمت هایی که در کشور دبی وجود دارد و زیبایی آن بی نظیر است و سالانه افراد زیادی از آن دیدن می کند سواحل دبی است. بچهها میتوانند از مناظر خیرهکننده خط ساحلی نمادین دبی، آسمان خراشهای بلند، سواحل بکر و استراحتگاههای لوکس جمیرا در حال قایق سواری دیدن کنند. البته اگر اهل تجربه سفرهای جنجالی هستید، پس از خرید بلیط چارتر دبی و همچنین رزرو آنلاین هتل در دبی، توصیه میکنیم علاوه بر سافاری و گردش در صحرا حتما به دیدن موزه توهمات نیز بروید. برای خرید بلیط موزه توهمات میبایست قدم به قدم ابتدا خرید بلیط هواپیما، اخذ ویزا و همچنین در نهایت گرفتن ارز مسافرتی را انجام دهید و در نهایت با رسیدن به دبی، به سمت موزه توهمات که در آدرس منطقه توسعه آل سیف قرار دارد بروید.

ویرات کوهلی با استعداد خود و عملکرد برتر در زمین کریکت، توانسته جوایز برجسته را در این ورزش به دست آورد و محبوبیت فراوانی در بین طرفداران خود داشته باشد. این تندیسها نمادی از تلاش، استعداد و تأثیرگذاری این هنرمندان در دنیای سینما اجاره خودرو در دبی هستند. چند تن از حاکمان قبلی شهر دبی در این خانه زندگی کردند. پس از این که در رابطه با خیابان السیف دبی اطلاعات مختلفی را به شما ارائه کردیم، یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می گردد این است که به منظور بازدید از این خیابان باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؟ اگر بزرگتر از 8 سال هستید، می توانید در این ماجراجویی شرکت کنید. ویترین های این مجموعه به هشت اتاق تقسیم شده است که با لمس شیشه هر یک می توانید اطلاعات دقیق هر اتاق را ببینید و یا تصویر آن را بزرگ کنید. علاوه بر اینکه شما در جشنواره خرید دبی تمامی اجناس را می توانید با قیمت بسیار پایین تر خرید کنید موارد دیگری هم وجود دارد که در این جشنواره مزیت های بسیاری دارد. در دهکده دبی شما می توانید شاهد کارناوال و جشنواره های زیادی باشید که از کشور های مختلف در حال برگزاری است و هیجان خیلی زیادی را به همراه دارد. تم پارک های دبی، متناسب با همه سلیقه ها، تفریحات متنوع و جذابی را برای گردشگران، ارائه می کنند.

سفر به دبی بدون بازدید از بازار طلا دبی، یکی از قدیمیترین، مشهورترین و جذابترین بازارهای سنتی امارات، کامل نمیشود. موزه مادام توسو دبی به شما این امکان را میدهد که با قدرت و زیبایی رقصندهها در ارتباط باشید و لحظاتی پرشور و شاد را تجربه کنید. این تجربه، به شما امکان میدهد تا نگاهی نزدیکتر به بندگی و کار یکی از قدرتمندترین رهبران جهان داشته باشید. یکی از زیباترین این تصاویر، تصویر مربوط به استخراج مروارید از اعماق آب دریا میباشد که در آن چند مرد تاجر مروارید، سنگهای وزنه ترازو و غربال مخصوص این کار دیده میشوند. تمامی بزیهای آکوافان در دریا شناور هستند. حتی میتوانید در کنار تندیس “جاستین بیبر”، خواننده کانادایی محبوب، به یک پارتی موسیقی عالی شروع کنید. در خیابان شیخ زاید بزرگراهی چندبانده به موازات طول دبی و در کنار ساحل این شهر قرار دارد.بزرگراه شیخ زاید منطقه لوکس و اصلی دبی است که هتل های معروف و لوکس،مراکز خرید و مراکز تفریحی دبی مانند برج دبی,آسمان خراش ها در آن واقع شده است.اکنون نیز برجی به نام "برچ مارپیچ" در خیابان شیخ زاید ساخته شده است که معماری بسیار جالب و منحصر به فرد آن باعث جذابیت روز افزون این خیابان در تور دبی شده است.

خانوادهها که در میان تمام جاذبههای Bluewaters دبی قرار گرفتهاند، میتوانند یک روز را با صرف غذا در این منطقه و سوار شدن به چرخ دیدبان عیندبی که همسایهاش است، سپری کنند. بسیاری از اشیایی که در تور دبی در این موزه مشاهده خواهید کرد قدمت زیادی دارند و برخی دیگر به صورت نمونههای قدیمی ساخته شدهاند. نمایشگاههای داخلی این موزه با دقت و ظرافت انتخاب شدهاند تا بیشترین جذابیت را برای مسافران خارجی و همچنین اهالی این کلان شهر بینظیر فراهم کند.او معتقد است که مغز انسان ابرکامپیوتری پیچیده است و میتواند واقعیتهای اطراف را با درک چندبعدی از حسهای مختلف همانند لامسه، شنوایی و بینایی تجسم کند. شما ممکن است یک کتابی را که چند وقت پیش خوانده بودید و الهامبخشی برای شما بوده است، در اینجا مرور کنید و به ذهن خلاق پیچیده نویسنده آن تحسین کنید. از شخصیتهای تاریخی مانند آلبرتینشتین و نلسون ماندلا، تا سلبریتیهای معاصر مانند لئوناردو دیکاپریو و ریحانا، همه در اینجا حضور دارند. با این حال، کارکنانی در تمام طول موزه وجود دارند که بازدیدکنندگان را راهنمایی خواهند کرد. جای تعجبی نیست که امنیت در بازار طلای دبی بسیار جدی گرفته می شود و همه ی فعالیت ها به شدت تحت نظارت است. این ساحل دارای حدود یک و نیم کلیومتر امتداد می باشد و در نزدیکی اقامتگاه ساحلی جمیرا واقع شده است که منطقه ای بسیار محبوب و شناخته شده می باشد. این پارک آبی دبی در منطقه راس الخیمه (Ras Al Khaimah) واقع است که با دبی حدود 109 کیلومتر فاصله دارد و میتوانید با یک ساعت رانندگی این مسیر را طی کنید. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که ۸.۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

در این طبقه فضایی برای تفریح کودکان ۳ تا ۱۰ سال با عنوان قهرمانان آینده با توجه به تواناییهای کودکان طراحی شده است. ویژگی جالبی که در این ساختمان موزه آینده دیده میشود، استفاده از ۱۰۲۴ قطعهی ۴ لایه است که با فرایندهای ۱۶ مرحلهای به شکل دلخواه درآمده و دارای طول ۱۴ کیلومتر است. در بخشهای قبلی اشاره کردیم که ساختمان موزه دبی همان قلعه فهیدی است. قلعه فهیدی به عنوان قدیمیترین ساختمان دبی و همچنین موزه دبی مکان مناسبی برای آشنایی با فرهنگ اصیل شیخ نشینهای خلیج فارس میباشند. یکی دیگر از مکانهای بسیار مهم دبی خیابان شیخ زاید دبی می باشد که بزرگترین ساختمان های بلند دبی در آن قرار دارند . پس از مدتی که ساختمان قلعه فهیدی توسعه پیدا کرد به عنوان محل زندگی حاکم شهر به کار می رفت. تمام این ظروف در قلعه فهیدی در زمان سکونت حاکم دبی استفاده میشدند. سرانجام در سال ۱۹۷۱ میلادی حاکم دبی تصمیم گرفت قلعه فهیدی را بازسازی کرده و با نام موزه دبی بازگشایی کند. دیوارهای قلعه فهیدی با صخرههای مرجانی ساخته شده که ملات آن آهک میباشد. این موزه از آن جهت اهمیت دارد که یکی از جاهای دیدنی دبی میباشد و در عین حال معرف بخش تاریخی و فرهنگی امارات متحده عربی است. ارتفاع گنبدهای این مسجد حدود 16 متر میباشد و ارتفاع دو مناره آن 40 متر است. تونل شیشهای: با طول ۴۸ متر که در طبقهی همکف قرار دارد و آکواریوم به صورت طاقی در سقف این تونل و در ارتفاع ۱۱ متری از کف آن واقع شده است.

این هتل در جزیره ای مصنوعی که ۲۸۰ متر دور از ساحل ساخته شده بنا گردیده است. این مکان را به جرات می توان به عنوان یک نقطه عطف در دبی معرفی کرد. چه طرفدار اسکی باشید و چه یک مبتدی ، حتما در سفر به دبی بازدید از این پیست را در برنامه خود بگنجانید تا کشف کنید که چه چیزی اسکی دبی را بسیار خاص می کند ! اگر سوال یا ابهامی دارید که در این متن درباره سفر به دبی به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید تا در زمان کوتاهی سوالات شما پاسخ داده شود. دسترسی هتل تا دریا حدود 2 کیلومتر است و برای رسیدن به مراکز معروف قشم از جمله سیتی سنتر و بازار فردوسی حدودا 1.5 کیلومتر راه در پیش دارید. کنسرتهای زنده و ونهای محبوب غذا از جمله منابع اصلی سرگرمکننده هستند که سفر شما را لذتبخش خواهند کرد. میتوانید مطمئن باشید که با ورود به این سرزمین جذاب تقریبا همیشه شاهد اجرای انواع موسیقیهای زنده و همینطور نمایش مد خواهید بود. مراقب باشید که پای خودتان را کجا روی زمین میگذارید. چرا که در بعضی از اتاقهای این موزه، زمین زیر پای شما حرکت میکند و ممکن است در نهایت راه خودتان برای برگشت به هتل با مشقت پیدا کنید.

زمین تنیسی که به یکی از حقایق برج العرب تبدیل شده است. این پارک آبی که در کنار برج زیبای العرب قرار گرفته، انواع و اقسام سرگرمی های جذاب آبی را در خود دارد. یکی از راه هایی که بتوان برج را از نزدیک دید رفتن به رستوران برج است. اولین تندیس متعلق به “حسن الشافعی” است، مجری محبوب و مشهور اهل مصر. سومین تندیس متعلق به “احمد فهمی” است، مجری و بازیگر مشهور اهل مصر.بخش رسانه در موزه مادام توسو با حضور تندیسهای این سه مجری برجسته، به بازدیدکنندگان فرصتی منحصر به فرد برای آشنایی نزدیک با زندگی و شغل این ستارگان را میدهد.حتما به این بخش در موزه مادام توسو دبی بروید. دومین تندیس متعلق به “کریس فید” است، مجری استرالیایی-لبنانی رادیو. از آنجا که این بنا قدیمیترین ساختمان شهر بوده، مدتها از آن برای سکونت حاکمان وقت دبی، مَقر حکومتی، انبار مهمات و همچنین زندان استفاده گردیده تا اینکه در سال ۱۹۷۰ جهت استفاده به عنوان موزه بازسازی شده است. تصور کنید که دوست بلندقد شما در یکی از این اتاقها با وجود اینکه همیشه از شما بلندقدقامت تر بوده، کوتاه تر دیده شود و این برای شما میتواند چند لحظهای هم که شده، جذاب و مفرح باشد. افزایش و استقرار سایر اتاقها و نگارخانههای موزه در سال ۱۹۹۵ صورت گرفت. افزایش و استقرار سایر اتاق ها و نگارخانههای موزه در سال ۱۹۹۵ صورت گرفت. کدام ستاره ها در موزه مادام توسو دبی حضور دارند؟




|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: