آموزش تعمیر ماشین لباسشویی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 9

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 239
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1256
:: بازدید ماه : 13288
:: بازدید سال : 60051
:: بازدید کلی : 434851

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی
دو شنبه 10 مهر 1402 ساعت 16:2 | بازدید : 32119 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


دوره های آموزشی تعمیر ماشین ظرفشویی شامل عیب یابی ماشین آلات و آموزش تعمیر برد مدار ماشین ظرفشویی می باشد. دوره های تعمیر ماشین ظرفشویی با راهنمایی تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی (با دانش گسترده الکترونیک و مکانیک) پیگیری می شود. دوره آموزشی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی، دوره تعمیر ماشین ظرفشویی بوش و دوره تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ از بهترین نمونه های دوره های آموزشی ما هستند. اما ساختار کلی ماشین های ظرفشویی یکسان است و در کلاس های برندهای مختلف توضیح داده شده است.

امروزه ماشین ظرفشویی با قابلیت ها و نوآوری های پیشرفته خود می تواند بخشی از نیازهای آشپزخانه های صنعتی و خانگی را برطرف کند. در Comtech با آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی آشنا می شوید و می توانید رابطه بین قطعات برد و مکانیک ماشین را تجزیه و تحلیل کنید.

آموزش تعمیر برد ماشین ظرفشویی

مهمترین هدف در ساخت ماشین ظرفشویی قسمت آموزش ماشین ظرفشویی است. در کارگاه های تخصصی لوازم خانگی کامتک با تعمیر ماشین ظرفشویی به مهارت و کار حرفه ای دست خواهید یافت. بنابراین موضوع فعلی این دستگاه با وجود ماشین آلات، تنظیم صفحه ماشین ظرفشویی است.

اصولا خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی توسط تعمیرکاران و نصابان لوازم خانگی برای ارتقای مهارت آنها استفاده می شود. زیرا هنگامی که شما تعمیرات لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی می سازید، اغلب چیزهای بیشتری از نصب و عیب یابی پیدا خواهید کرد. بنابراین توصیه مشاور Comtech این است که تخته و کاردستی را با هم یاد بگیرید.

اطلاعات اولیه در مورد انواع ماشین ظرفشویی

معمولا یک مدل ماشین و چند مدل میز برای آموزش کارآموزان در کلاس تعمیر ماشین ظرفشویی ساخته می شود. تمامی قطعات مکانیکی به صورت عملی در کلاس توضیح داده شده است. البته ناگفته نماند که در حال حاضر تمرکز کامتک بر روی تعمیر انواع ماشین لباسشویی است. اما برای اینکه بفهمید برد چگونه مکانیک و فیلتر ماشین را دیکته می کند، بعد از یک هفته مطالعه الکترونیک، به قسمت مکانیکی بروید و دوباره مدار ماشین ظرفشویی را مطالعه کنید.

سعی کردیم آموزش عملی و کاربردی باشد تا بعد از اتمام دوره با کمی تمرین بتوانید ماشین ظرفشویی را تعمیر کنید.

توزیع قطعات ماشین لباسشویی به شرح زیر است: تعمیر لوازم خانگی بوش 

تایمر: تایمر قابل تنظیم به صورت دیجیتال یا روی صفحه لمسی ماشین ظرفشویی.

سنسور: دمای آب را تشخیص داده و به صفحه منتقل می کند تا فرمان برش المنت صادر شود.

بخاری و ترموستات لوله ای: مسئول گرم کردن آب از طریق عناصر کف است.

عنصر کف: آب عبوری از پمپ شستشو را گرم می کند.

شیر برقی با شلنگ: این قسمت از ماشین لباسشویی آب ورودی به ماشین را کنترل می کند. وظیفه شیر برقی روشن و خاموش کردن برقی است که هیدرواستارت کار می کند. بدنه سوپاپ، ساپورت لاستیکی، فنر، لاستیک سر.

هیدرواستات: سطح آب در ماشین ظرفشویی را کنترل می کند و از سرریز شدن آب جلوگیری می کند. این قطعه به صورت دوقلو (دو تکه در کنار هم) در ماشین ظرفشویی نصب می شود. ماشین ظرفشویی HydroStart در سه فاز کار می کند. اگر دیگ ماشین ظرفشویی خالی است، دیگ پر است، دیگ پر است.

کیت تنظیم قفسه: این تنظیم کننده به قفسه ظرف وصل می شود و برای تنظیم ارتفاع قفسه استفاده می شود.

کلید فیلتر آب ماشین ظرفشویی: این قسمت در قسمت پایینی ماشین ظرفشویی قرار دارد. اگر به دلایلی دستگاه وارد آب شود، آب به پایین دستگاه می رسد و شناور Unolit را بالا می برد. قطعات ماشین لباسشویی باید با هم کار کنند.

موتور واشر: موتور واشر وظیفه پاشش محلول ظرفشویی تحت فشار بالا را بر عهده دارد. این قطعه یکی از مهم ترین قطعات ماشین ظرفشویی است که در طول زمان دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است.

پمپ تخلیه: از این قسمت برای تخلیه محلول شستشو استفاده می شود. این پمپ مستقیماً به واشر متصل می شود و آب خودرو را تخلیه می کند.

صافی یا صافی: مایع لباسشویی غذا را از ظروف در حال شستشو به پمپ شستشو می برد. فیلتر بین مایع تمیز کننده و پمپ تخلیه قرار دارد. لازم است محلول تمیز کننده را تمیز کرده و به پمپ بفرستید. دو نوع وجود دارد: فیلترهای پایین (که در قسمت پایین دیگ قرار دارند) و فیلترهای لوله ای (در مرکز فیلتر پایین قرار دارند و در داخل فیلتر پایین ثابت می شوند).

نکته درب: هنگام باز و بسته شدن در، دستگاه را روشن و خاموش می کند.

غلتک ها و محورهای قفسه ظرفشویی: هدف از ساخت این قطعه ماشین ظرفشویی این است که قفسه ظرفشویی را به قفسه بچسبانید تا به راحتی بچرخد و سر بخورد. اینها همیشه باید از نظر آسیب فیزیکی بررسی شوند. اگر آسیب دیده باشد، این قطعه باید با یک جایگزین اصلی مناسب برای دستگاه جایگزین شود.

مخزن مایع: از دو قسمت تشکیل شده است: مخزن مایع پولیش و ظرف پودر. خدمات ظرفشویی بوش

خلاصه آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی

بخش عملی کلاس آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی به شما امکان می دهد با باز و بسته کردن ماشین ظرفشویی، جداسازی ماشین ظرفشویی را تمرین کنید. همچنین مهم ترین موضوع در کلاس تعمیر ماشین ظرفشویی برد لوازم خانگی است که کارآموزان با ارتباط بین مدارها و مکانیسم های ماشین ظرفشویی آشنا می شوند. پس از گذراندن دوره آموزشی تعمیر ماشین ظرفشویی به خوبی با برد و مکانیک آشنا خواهید شد. آموزش تعمیر ماشین لباسشویی بوش، آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی، ایرادات ماشین ظرفشویی سامسونگ، آموزش تعمیر ماشین لباسشویی خشک کن پاکشوما از نمونه های اصلی کارگاه های ما می باشد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: