6 ایده برای دیسک کمر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

6 ایده برای دیسک کمر
دو شنبه 23 مرداد 1402 ساعت 14:21 | بازدید : 82515 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

دیسک ها مثل بالشتک های لاستیکی هستند که بین مهره ها قرار دارند. دکتر رضا سنجری یکی از بهترین جراحان مغز و أعصاب ستون فقرات در ایران میباشند از خدمات ایشان میتوانیم به درمان دیسک کمر، درمان تنگی کانال نخاعی، سیاتیک درمان کمر درد درمان أنواع تومور های مغزی اشاره نماییم برای دریافت نوبت از ایشان کافیست با شماره های مندرج در مطب پزشک در تماس باشید .سابقه دکتر رضا سنجری میتوانیم به فارق التحصیلی از دانشگاه تهران اشاره نماییم همچنین از سابقه جراحی این پزشک میتوانیم به جراحی بیش از ۵۰۰۰ عمل ستون فقرات و بیش از ۳۰۰۰ عمل تومور مغزی اشاره نماییم . دکتر رضا سنجری جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات فارق التحصیل از دانشگاه تهران دارای سابقه بیش از ۵۰۰۰ جراحی ستون فقرات میباشد از خدمات دکتر رضا سنجری میتوانیم به جراحی دیسک کمر، تنگی کانال نخاع ، جراحی تومور های مغزی ،جراحی ستون فقرات اشاره نماییم جهت دریافت نوبت آنلاین کافیست با شماره های مندرج در سایت در تماس باشید . به گفته دکتر محسن القاسی جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات، آسیب دیدگی های دیسک کمر خفیف با ترکیبی از روش های درمانی نگهدارنده به خوبی مدیریت شده و می توان از تشدید آنها و بدل شدنشان به آسیب دیدگی دیسک کمر شدید جلوگیری نمود.

از این رو این روش متقاضیان زیادی دارد. برای درد دیسک کمر، هدف این روش این است که درد را از ساق پا (سیاتیک) دور کند و آن را بیشتر در قسمت پایین کمر متمرکز نگه دارد. یکی از فواید فیزیوتراپی کمر، یادگیری اصولی و صحیح، در جهت بهبود وضعیت کمر و همچنین جلوگیری از آسیبات بعدی و احتمالی در نواحی دیگر بدن می باشد. دیواره بیرونی فیبری و محکم دیسک ضعیف شده و دیگر نمیتواند نوکلئوس ژله مانند را در میان خود نگه دارد. افتادگی دیسک انواع و شدت های مختلفی دارد که در بخش های دیگر این مطلب به آن می پردازیم اما نگران نباشید زیرا دیسک کمر شما نمی تواند به این راحتی دچار لغزش شود. فرد دیگر از طرفی که درد وجود دارد به آرامی پا را به سمت بالا می برد. دیسکوژل جراح پس از تزریق دیسکوژل در داخل فضای دیسکی دیگر کنترلی بر روی آن ندارد اما در روش لیزری از آنجا که همه اشعه لیزر یکباره وارد بدن نمی شود جراح کنترل بر روی ورود اشعه لیزر کنترل دارد . درست است که روند درمان در افراد جوان سریع تر از افراد پیر است، اما با این حال نباید در درمان عارضه های کمر تردید کرد.

مزیت ان این است که تقریباً بلافاصله تسکین درد را در طی 24 ساعت انجام می دهد. علاوه بر درد، ممکن است عضلات پایتان ضعیف شده یا رفلکس مچ پا یا زانویتان را از دست بدهید. برای درمان دیسک کمر علاوه بر روشهای ذکر شده، روشهای دیگری مانند اوزون تراپی، استفاده از کمربند طبی و … در حلقه دیسک نیز میزان کلاژن افزایش پیدا می کند و حلقه دیسک سفت و شکننده می شود علاوه بر آن با افزایش سن تغذیه مختلف می شود و همین باعث ضعیف شدن دیسک می شود. روش لیزر پرتوان یکی از بهترین روشهای انجام فیزیوتراپی است که دارای هیچگونه آسیبی نیست اما اگر پرتوهای آن به چشم برخورد کند باعث ایجاد آسیب میشود. فتق دیسک با نام بیرونزدگی دیسک نیز شناخته میشود. بنابراین همه افرادی که دیسک کمر دارند و منظور این است که فتق دیسک کمر یا بیرون زدگی دیسک کمر دارند. وظیفه این اعصاب این است که تحریک های ارادی و غیر ارادی را به نخاع انتقال دهند و در صورتی که این رشته اعصاب در فشار ناشی از بیرون زدگی دیسک قرار بگیرند ممکن است توانایی خود در انتقال پیام را از دست بدهند. درد سیاتیک از کمر آغاز شده و در باسن، پشت ران تا پشت پا حس میشود.

روش هایی که باعث کاهش درد دیسک کمرمان میشود ؟ وقتی این بالشتک ها در اثر کشش شدید یا ضربه های مهلک دچار خستگی ، انحطاط یا پارگی شوند برآمدگی کوچک داخل این هسته می تواند ریشه عصبی را تحریک کرده و تحت فشار قرار دهد و این موضوع باعث ایجاد سوزش یا درد شود که ممکن است به ران پا یا پایین ساق هم ادامه یابد. کشش و درد در پشت ران هنگام بلند کردن پا ارتباطی به دیسک کمر ندارد. همانطور که میدانید با کمک اشعه لیزر می توان موزاییک سنگ یا فلز را برید و بسیاری از کارهای ظریف که بر روی اجسام فلزی انجام میشود در واقع توسط لیزر انجام میشود به همین ترتیب لیزر در جراحی از جمله جراحی ستون مهره ها به سرعت رایج شد. در موارد شدید نیز دچار افتادگی پا شده (موقع راه رفتن مچ پا شل شده و روی زمین کشیده میشود) یا کنترل مدفوع یا ادرارتان را از دست میدهید. ستون فقرات از 26 استخوان به نامه مهره تشکیل شده است. احتمال موفقیت تزریق اپیدورال در درمان دیسک کمر و علائم سیاتیک چقدر است؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهترین متخصص ارتوپد تهران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.




|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: