برخی تفاوت دزدگیر و ردیاب را به درستی نمیدانند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 144
:: بازدید هفته : 25
:: بازدید ماه : 13218
:: بازدید سال : 59981
:: بازدید کلی : 434781

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

برخی تفاوت دزدگیر و ردیاب را به درستی نمیدانند
چهار شنبه 28 دی 1401 ساعت 14:25 | بازدید : 50804 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

مسئله مهمتر این است که برخی تفاوت دزدگیر و ردیاب را به درستی نمیدانند و همین موضوع باعث میشود یک دزدگیر ساده را خریداری کنند اما فکر میکنند که ردیاب خریدهاند. شما می توانید با توجه به انواع ردیاب برای ماشین که در این مطلب به بررسی آن پرداختیم، بهترین گزینه را برای ردیابی خودرو خود انتخاب کنید. بسیاری از افراد در دنیا هنوز از فایده gps خودروبرای زندگی و امنیتی که خرید جی پی اس ماشین به خودروی آن ها می دهد خبر ندارند و به دلیل بالا بودن قیمت gps خودرو و شناختی که در رابطه با آن ندارند ، اهمیتی به این موضوع نمی دهند . در بسیاری دیگر از موارد هم افراد از انواع ردیاب برای ماشین استفاده می کنند. ۴٫ ردیاب خودرو طول و عرض جغرافیایی مکان قرارگیری ماشین را گزارش میدهد! با این تفاوت که با استفاده از یک سیمکارت قابل اجرا است که به وسیله این دستگاه ما میتوانیم محل دقیق پارک خودرو خود را ردیابی کنیم. ناوگانهای حمل و نقلی و شرکتهایی که پرسنل آنها با خودرو دائماً در ماموریت به سر میبرند با نصب یک ردیاب استاندارد میتوانند گزارش قابل تحلیلی از تخلفات رانندگی را در اختیار داشته باشند.

مثلا در برخی مدلها فقط با برداشتن پوشش محافظ این کار قابل انجام است (تمامی سیمکارتهای موجود در ایران پشتیبانی میشوند و قابل استفاده هستند). سادهترین قابلیت این جیپیاسها، ثبت موقعیت مکانی است اما برخی مدلها با امکانات پیشرفتهتری عرضه میشوند. ردیاب های مغناطیسی همان ردیاب های باسیم هستند با این تفاوت که به جای سیم کشی با اهنربا به خودرو متصل میشوند. ردیاب های آهنربایی از انواع ردیاب های پر طرفدار محسوب می شوند. این به این معنی است که اگر در هر لحظه به این فکر می کنید که وسیله نقلیه کجاست، باید منتظر بمانید تا وسیله نقلیه برگردد تا متوجه شوید. در واقع استفاده از ردیاب است که به شما کمک میکند در صورت دزدیده شدن خودرو، خودرو خود را بیابید. نمایندگان فروش و نصب ردیاب خودرو موظف به اطلاع رسانی درست و همراه با احترام به شما هستند، در صورت مواجهه با هر گونه عدم رعایت اصل مشتری مداری ، مشکل خود را با ما در میان بگذارید. سپس مشترک سرویسی می شوید که به روز رسانی ها را به رایانه شما ارسال می کند. دیدگاه جی پی اس پارس از ابتدا بر مبنای ارائه محصولات با کیفیت و نوین در زمینه فناوری ردیاب همراه با پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش ایدهآل به مشتریان انواع ردیاب خودرو بوده و خداوند را سپاسگوی هستیم که در این مسیر همواره یاری رسان ما بوده است. 

این محصولات با علم و دانشی که مجموعه ردیاب جی پی اس پارس دارد انتخاب شده است. در این مطلب با ارائه اطلاعات مفیدی در این باره به شما در انجام هر چه صحیحتر این انتخاب کمک خواهیم کرد. روی نقشه میتوان به کمک این ردیاب موقعیت دقیق اتوبوس و مسیرهای پیموده شده را جستجو کرد. این مورد از انواع ردیاب برای ماشین است که اگر می خواهید به طور منظم در مورد مکان خودرو مطلع شوید، انتخاب مناسبی است و هر زمان که بخواهید مکان و سرعت خودرو را مشاهده خواهید کرد. ۳-با استفاده از ردیاب میتوان سرعت مجاز را برای خودرو تعریف کرد ؛تا در صورت بالا بودن سرعت به صاحب خودرو هشدار داده شود. با استفاده از ردیابهای مجهز به شنود میتوان مدارک بیشتری از سرقت خودرو جمع کرد و آن را در اختیار پلیس قرار داد. دیدگاه خود را در بخش نظرات این مقاله از ایمن ردیاب با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. این نوع دستگاه به پلیس کمک نمی کند تا در صورت سرقت وسیله نقلیه شما، مکان آن را پیدا کند، زیرا ارتباطی با گیرنده برقرار نمی کند. در ابتدا به این نکته بپردازیم که اساساً یک ردیاب خودرو چیست و چه کارهایی را برای ما انجام میدهد.

مطلب پیشنهادی: جئوفنسینگ چیست؟ در این مطلب قصد داریم در رابطه با ردیاب خودرو آهنربایی مطالبی را عنوان کرده و بازه قیمتی این دسته از ردیاب ها را مورد بررسی دقیق قرار دهیم. این ویژگی آن را از دزدگیر خودرو متمایز می کند. این شرکت با بکارگیری بهترین تکنولوژیهای روز دنیا و نیروهای انسانی متخصص توانسته است محصولاتی با کیفیت و استاندارد را به بازار عرضه نماید به دلیل تولید محصولاتی مرغوب شرکت ماجیکار توانسته است طی سالهای متوالی جایزه بهترین طراحی محصول را از آن خود کند دزدگیر استارتی به دو دسته معمولی و تصویری تقسیم می شود که نمونه تصویری آن دارای یک مانیتور کوچک روی دزدگیر می باشد که تصویر خودرو را نمایش می دهد. شما داده های زمان حال را دریافت نمی کنید. به عنوان مثال شرکتهایی که برای کار شرکت, خودرو در اختیار کارمندان خود قرار میدهند؛ با استفاده از ردیاب میتوانند زمان و محل تردد آنها را کنترل کنند. درواقع تا زمانیکه اطلاعات ردیاب را بهصورت دستی به سیستم انتقال ندهید؛ امکان استفاده از آنها وجود ندارد. بروزرسانیهای موردنیاز بهصورت دورهای و با اینترنت موجود در قطعه انجام میگیرد. نصب این ردیاب توسط نصابهای آموزش دیده انجام میشود و برای آموزش آنها، نقشههای برقی تمام خودروهای موجود در بازار ایران از جمله گرانقیمتترین آنها مورد بررسی قرار گرفته است.




|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: